Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Yesss! Super trots op mijn toppertje :)

Moderator: moderatorteam

Syllvero

Yesss! Super trots op mijn toppertje :)

Ongelezen bericht door Syllvero »

Yesss! :cheer: :cheer: :cheer:

Beike en ik zijn vierde geworden op het Vast Parcours (foutloos gelopen in Debutanten Groot) :cheer: :cheer: :cheer:
Ben zo trots op mijn ventje :cheer: :I:
We hebben een mooie beker gekregen :cheer:

Op het spel zijn we 21ste geworden en op de Jumping hadden we een Disk.
We hadden al twee weigeringen op de Jumping en vlak voordat Beike over een hoogte sprong zou, besloot hij om terug te gaan en een hap paardenmest te nemen, wat daar in een hoekje lag
:mrgreen:

En het is ook een mooie afsluiting van de Debutanten, want vanaf volgend seizoen, starten we in de A65 :D
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: Yesss! Super trots op mijn toppertje :)

Ongelezen bericht door LongFields »

Wat goed gedaan van jullie, gefeliciteerd!!! :cheer: :cheer: :cheer:

Hoe hebben de andere forumlid-deelnemers het gedaan?
Syllvero

LongFields schreef:Wat goed gedaan van jullie, gefeliciteerd!!! :cheer: :cheer: :cheer:

Hoe hebben de andere forumlid-deelnemers het gedaan?
Dankjewel :D

Ik heb ze niet allemaal kunnen zien, want het was erg vol in de manege.
Daarbij waren er van de Debutanten Groot 52 deelnemers en ik moest als 8ste starten.

Volgens mij is Sita in de prijzen gevallen ( van Yvette ), maar dat weet ik dus niet zeker.
En SuusBG heeft erg mooi gelopen, maar geloof ik geen prijzen.
Ook vond ik dat Sita erg mooi liep met Rowan, maar geloof ik ook geen prijzen.

Maar misschien vertellen ze het zelf nog wel, want zoals gezegd weet ik het niet zeker :ok:

Van de rest heb ik het niet gezien ( of ik herkende ze niet).
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Rowan op het spel 32e geloof ik. We hebben de band drie keer moeten doen, voordat het kwartje viel dat hij er door heen moest ipv er langs. Paaltjes ging hij weer te hard in, dus ook die moeten corrigeren. Dus dat was geen toprondje :mrgreen:

Vast parcours had ik mij al voorgenomen om de band niet te herstellen, maar voor een lekker vloeiend parcours te gaan. Dit ging super. Wel een disk door de band en paaltjes weer verkeerde insteek. Maar lekker gelopen.

Jumping had hij bij de start al zeer grote interesse in de keurmeester. Kon hem er nog van weg krijgen, maar op de tunnel was de verleiding te groot en moest hij even buurten. Erg jammer, want de rest van het parcours was foutloos. Zowel band als paaltjes in 1 keer goed!! Eerste promotiepunt is dus gehaald. Alleen jammer dat die alleen voor dit seizoen tellen en dit was de laatste wedstrijd van dit seizoen. :mrgreen:

Super gedaan Anneke! Vond het leuk om jullie te zien lopen. :ok:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Gefeliciteerd met je eerste promotiepunt Yvette! :ok:
Natuurlijk jammer dat je er weinig aan hebt, maar je weet alvast wel dat jullie ze gewoon kunnen halen, dus dat is een lekkere opsteker voor volgend seizoen toch?
Sita
Zeer actief

LongFields schreef:Gefeliciteerd met je eerste promotiepunt Yvette! :ok:
Natuurlijk jammer dat je er weinig aan hebt, maar je weet alvast wel dat jullie ze gewoon kunnen halen, dus dat is een lekkere opsteker voor volgend seizoen toch?
Inderdaad. Volgend jaar gaan we fluitend door die debutanten heen. Even oefenen op het negeren van keurmeesters. Zal het filmpje even uploaden. Het was wel erg grappig. Keurmeester stond met zijn hand omhoog voor die weigering en Rowan was er van overtuigd dat hij iets ging gooien voor hem.

Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ik ben benieuwd naar de filmpjes! Als Rowan nog wat vaker in de ring op een wedstrijd gelopen heeft zal hij de keurmeester vast wel gaan negeren. Volgens mij heeft Tapas de keurmeesters nog nooit opgemerkt, die is zó gefocust op de toestellen dat er volgens mij heel weinig is wat haar kan afleiden.
SuusBG
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Sheperd

Ongelezen bericht door SuusBG »

ik was inderdaad ook van de partij vandaag!
Nogmaals super gefeliciteerd Anneke!! super dat je zelfs een beker hebt :D
Ik heb Yvette ook nog met Rowan zien lopen, jullie doen het leuk!! heb ook nog wat foto's gemaakt, zal binnenkort een link plaatsen ;-)

Ik ben erg trots op hoe Ginger het deed. Ik vond het namelijk echt ontzettend druk, overal stond iedereen op elkaar gepropt en vooral bij de startplekke bij ring 1 en 2 vond ik het te druk. Al die honden dicht op elkaar. Deze drukte gaf Ginger nogal wat stress/spanning... Desondanks is ze alle rondes bij mij gebleven en deed ze het netjes!! spel zijn we 27e geworden, op JP en VP een disk. Ik kies er voor om lekker door te lopen de komende wedstrijden, niet constant alles te gaan herstellen (alleen de paaltjes herstel ik), maar lekker doorlopen en tempo/enthousiasme erin houden. Dan maar een disk, enthousiasme staat voor mij nu even voorop bij Ginger. Bij VP liep ze langs de breed (wat ik al dacht want ik maakt een wissel ervoor omdat ik de palen rechts wilde hebben, dus geheel mijn fout), en ik liep dus lekker door. Bij JP liep ze langs de slurf, denk dat ik haar daar net teveel weggedrukt heb. En ook toen liep ik gwn door.
Maar ondanks de extra drukte wat niet fijn voor Ginger is heeft ze het onwijs goed gedaan!!
Laatst gewijzigd door SuusBG op 06 nov 2011 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Sita
Zeer actief

Het was inderdaad niet fijn bij ring 1 en 2. Het was echt veel te krap en te druk. Mensen met uitvallende honden die het maar lekker lieten gebeuren en vooral ook niet even aan de kant gaan. Onbegrijpelijk.

Ik heb dat ook hoor, dat ik vaak gewoon doorloop na een fout. Door het steeds opnieuw herstellen, haal je vaak de motivatie uit de hond, zeker als ze al wat onzeker zijn. Gewoon doorlopen en lol hebben!

Afbeelding
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

Anneke ik verwelkom je volgende jaar gezellig in de A! Kunnen we samen verkennen! Goed gelopen hoor!

Nou ik had gehoopt dat Kay doordat hij vandaag eindelijk 3 jaar was geworden de sterren van de hemele ging lopen, maar wijsheid zit hem toch nog niet in de jaren. Nu hebben we dit jaar nog helemaal geen punten weten binnen te halen, aangezien Kay nogal gek en slordig in zijn werk is en ik nog niet helemaal de juiste knoppen heb gevonden, maar we trainen hard en we gaan wel steeds beter. Vandaag wederom 2 keer een disc. Bij vast parcours had ik gemist dat hij de band niet had gesprongen en was toen al op de schutting toen ik het fluitje hoorde. Terwijl het moeilijke punt na de draai die bijna in de start weer uitkwam zo goed ging!
Op de jumping had ik bedacht voor Kay langs de wisselen, maar ik was niet snel genoeg en had beter kunne kiezen om hem voor mijn langs te laten springen, waardoor ik hem dus over de verkeerde hindernis duwde. :oohja: Jumping hebben we gewoon lekker geraced, geen idee waar ik geeindigd ben, ben vroeg naar huis gegaan. Kay was nogal moe, van alle hondjes die hij zo ontzettend leuk vond! :cheer:
Afbeelding
Sita
Zeer actief

Vergeet ik helemaal de resultaten te vermelden van Sita en Jeroen. Die liepen vandaag voor het eerst bij de FHN.

Jumping en Vast Parcours beide 3e plaats. Spel geen idee, in ieder geval geen prijs. Leuke rondjes waren het voor de A.

Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Gefeliciteerd voor Jeroen en Sita, knap gedaan!
Moet je ook al zit je bij Cyno al in een hogere graad, toch bij de A beginnen als je FHN gaat lopen?
Sita
Zeer actief

Je begint inderdaad altijd weer in de A bij de FHN. Dus ook al loop je in de C, dan nog start je weer in de A.

Niet helemaal eerlijk tegen over de andere A lopers. Maar omgekeerd is hetzelfde, dus als je bij de FHN in de C loopt, begin je bij Cyno weer in de A.

Afbeelding
SuusBG
Zeer actief

Ik heb gister een aantal foto's gemaakt van Debutanten Groot. Zitten een paar leuke tussen, de meeste zijn te donker of wat onscherp. Misschien leuk om te hebben als je er tussen staat.
https://picasaweb.google.com/SuusBG/Fot ... rt6112011#
janine
Zeer actief

Ongelezen bericht door janine »

Gefeliciteerd met behaalde resultaat.... :cheer: :cheer:
Afbeelding
Syllvero

gyanty schreef:Anneke ik verwelkom je volgende jaar gezellig in de A! Kunnen we samen verkennen! Goed gelopen hoor!
Dankjewel :D

Kunnen we idd. samen verkennen :ok:
Sita
Zeer actief

SuusBG schreef:Ik heb gister een aantal foto's gemaakt van Debutanten Groot. Zitten een paar leuke tussen, de meeste zijn te donker of wat onscherp. Misschien leuk om te hebben als je er tussen staat.

Wat leuk dat je foto's hebt gemaakt van ons. Dank je wel!

Afbeelding
SuusBG
Zeer actief

Sita schreef:
SuusBG schreef:Ik heb gister een aantal foto's gemaakt van Debutanten Groot. Zitten een paar leuke tussen, de meeste zijn te donker of wat onscherp. Misschien leuk om te hebben als je er tussen staat.

Wat leuk dat je foto's hebt gemaakt van ons. Dank je wel!
Graag gedaan :-) Rowan had vaak zo'n pret kop of een grappige sprong op de foto, erg leuk om terug te zien :D
KarinW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door KarinW »

Gefeliciteerd :D goed gedaan
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”