ik was inderdaad ook van de partij vandaag!
Nogmaals super gefeliciteerd Anneke!! super dat je zelfs een beker hebt

Ik heb Yvette ook nog met Rowan zien lopen, jullie doen het leuk!! heb ook nog wat foto's gemaakt, zal binnenkort een link plaatsen
Ik ben erg trots op hoe Ginger het deed. Ik vond het namelijk echt ontzettend druk, overal stond iedereen op elkaar gepropt en vooral bij de startplekke bij ring 1 en 2 vond ik het te druk. Al die honden dicht op elkaar. Deze drukte gaf Ginger nogal wat stress/spanning... Desondanks is ze alle rondes bij mij gebleven en deed ze het netjes!! spel zijn we 27e geworden, op JP en VP een disk. Ik kies er voor om lekker door te lopen de komende wedstrijden, niet constant alles te gaan herstellen (alleen de paaltjes herstel ik), maar lekker doorlopen en tempo/enthousiasme erin houden. Dan maar een disk, enthousiasme staat voor mij nu even voorop bij Ginger. Bij VP liep ze langs de breed (wat ik al dacht want ik maakt een wissel ervoor omdat ik de palen rechts wilde hebben, dus geheel mijn fout), en ik liep dus lekker door. Bij JP liep ze langs de slurf, denk dat ik haar daar net teveel weggedrukt heb. En ook toen liep ik gwn door.
Maar ondanks de extra drukte wat niet fijn voor Ginger is heeft ze het onwijs goed gedaan!!