Sidney is bezig met haar eerste cursus behendigheid. Mijn vriend traint met haar en ik neem het over als hij een keer niet kan (ik doe met Boyke de derde cursus op het moment). Sid gaat helemaal uit haar dak en vindt het geweldig

Grootste uitdaging is haar aandacht te houden, dat is best lastig met een stuiterbal vol energie

Nu heb ik eigenlijk ook wel enorme zin om ook wat met haar te doen. Met Boyke gaat het prima, maar allemaal heel bedaard en gezellig. Dat is echt bejaarden-agility zeg maar

Fijn om met hem bezig te zijn, maar ik zou het leuk vinden om met Sid wat meer uitdaging te hebben. Bovendien kan zij dan weer wat meer haar energie kwijt, denk ik.
Zou het verwarrend zijn als ik met haar iets anders ging doen, Dog Dance bijvoorbeeld? Raakt ze dan in de war of wordt het teveel in haar koppie om twee verschillende trainingen te doen? Wie heeft hier ervaringen mee?
Ik ga het volgende week ook op de hondenschool eens in de groep gooien, maar ben benieuwd of er hier mensen zijn die twee trainingen doen