En wat als de CCCN de regel had dat teven vanaf 12 maanden gedekt zouden mogen worden, zou je dan alsnog een pup willen van een teef van 15 maanden?Mit schreef:Ik ben later pas gaan zoeken naar de regels van de CCCN, omdat er iets niet overeen kwam. Ik ga verder geen kwaad spreken van deze fokker, daar ik de mensen aardig vond en ik er toch pas achteraf achter kwam. Onze pup ging om andere redenen niet door en nouja, ik hou ook wel van het netjes aan de regels houden dus dat is wellicht maar beter.Muk schreef:Dan ben ik wel benieuwd naar de reden die zij geven om hun teef zo jong te laten dekken.Mit schreef:Ik was ook wel geschrokken toen ik dus inderdaad ging zoeken naar de regels van de CCCN. Het is echt een hele leuke hond maar wel nog een pubertje. Ik vind het heel erg jammer want ze hebben prachtige en leuke honden en de mensen zelf zijn ook enig.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
15 gezonde pups voor Cane Corso!
Moderator: moderatorteam
- LaVitaBella
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane corso's en 2 kruisingen
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Re: 15 gezonde pups voor Cane Corso!

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Re: 15 gezonde pups voor Cane Corso!
Ik heb daar van tevoren niet over nagedacht, omdat wij interesse hadden in een pup van de andere teef. En ook werd er aangegeven, toen ik ernaar vroeg toen we daar waren, dat de jonge teef 20 maanden was. Ik ben dat thuis gaan uitzoekenLaVitaBella schreef:En wat als de CCCN de regel had dat teven vanaf 12 maanden gedekt zouden mogen worden, zou je dan alsnog een pup willen van een teef van 15 maanden?Mit schreef:Ik ben later pas gaan zoeken naar de regels van de CCCN, omdat er iets niet overeen kwam. Ik ga verder geen kwaad spreken van deze fokker, daar ik de mensen aardig vond en ik er toch pas achteraf achter kwam. Onze pup ging om andere redenen niet door en nouja, ik hou ook wel van het netjes aan de regels houden dus dat is wellicht maar beter.Muk schreef:Dan ben ik wel benieuwd naar de reden die zij geven om hun teef zo jong te laten dekken.Mit schreef:Ik was ook wel geschrokken toen ik dus inderdaad ging zoeken naar de regels van de CCCN. Het is echt een hele leuke hond maar wel nog een pubertje. Ik vind het heel erg jammer want ze hebben prachtige en leuke honden en de mensen zelf zijn ook enig.