Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

15 gezonde pups voor Cane Corso!

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

LaVitaBella
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane corso's en 2 kruisingen
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: 15 gezonde pups voor Cane Corso!

Ongelezen bericht door LaVitaBella »

Mit schreef:
Muk schreef:
Mit schreef:Ik was ook wel geschrokken toen ik dus inderdaad ging zoeken naar de regels van de CCCN. Het is echt een hele leuke hond maar wel nog een pubertje. Ik vind het heel erg jammer want ze hebben prachtige en leuke honden en de mensen zelf zijn ook enig.
Dan ben ik wel benieuwd naar de reden die zij geven om hun teef zo jong te laten dekken.
Ik ben later pas gaan zoeken naar de regels van de CCCN, omdat er iets niet overeen kwam. Ik ga verder geen kwaad spreken van deze fokker, daar ik de mensen aardig vond en ik er toch pas achteraf achter kwam. Onze pup ging om andere redenen niet door en nouja, ik hou ook wel van het netjes aan de regels houden dus dat is wellicht maar beter.
En wat als de CCCN de regel had dat teven vanaf 12 maanden gedekt zouden mogen worden, zou je dan alsnog een pup willen van een teef van 15 maanden?
Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Re: 15 gezonde pups voor Cane Corso!

Ongelezen bericht door Mit »

LaVitaBella schreef:
Mit schreef:
Muk schreef:
Mit schreef:Ik was ook wel geschrokken toen ik dus inderdaad ging zoeken naar de regels van de CCCN. Het is echt een hele leuke hond maar wel nog een pubertje. Ik vind het heel erg jammer want ze hebben prachtige en leuke honden en de mensen zelf zijn ook enig.
Dan ben ik wel benieuwd naar de reden die zij geven om hun teef zo jong te laten dekken.
Ik ben later pas gaan zoeken naar de regels van de CCCN, omdat er iets niet overeen kwam. Ik ga verder geen kwaad spreken van deze fokker, daar ik de mensen aardig vond en ik er toch pas achteraf achter kwam. Onze pup ging om andere redenen niet door en nouja, ik hou ook wel van het netjes aan de regels houden dus dat is wellicht maar beter.
En wat als de CCCN de regel had dat teven vanaf 12 maanden gedekt zouden mogen worden, zou je dan alsnog een pup willen van een teef van 15 maanden?
Ik heb daar van tevoren niet over nagedacht, omdat wij interesse hadden in een pup van de andere teef. En ook werd er aangegeven, toen ik ernaar vroeg toen we daar waren, dat de jonge teef 20 maanden was. Ik ben dat thuis gaan uitzoeken :wink: Maar nee, ik vind het voor molossers in elk geval te jong. Quasar was nog aan het puberen toen hij 2 was.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”