smoekie schreef:silvester schreef:@smoezie, je hebt de klok horen luiden, maar je weet niet waar de klepel hangt, das wel duidelijk.

jajajaja zeker, zeker

zeg maar eens dat het niet waar is wat ik schreef

voorlopig houd je angstvallig je grote muil verder maar dicht wat meer dan genoeg zegt niet

over de klok en klepel gesproken
Volgende keer niet zo'n grote muil opentrekken en je "groter" voor proberen te doen dan je in werkelijkheid bent he Sillebil

Zeg Smoekie, hoeveel nestjes heb jij al gefokt? Juist ja. En waar je het over hebt is ons eerste nestje onder onze eigen kennelnaam, helaas ben je er niet van bewust dat hier al meer dan 25 jaar fok ervaring aanwezig is. Tevens heb je de balle verstand van welke kosten er bij het fokken komen kijken als je in een Duits verenigingsverband moet fokken.
Daarom is je billemaatje BP ook gewoon een broodfokker. (geeft ie ook toe, daar hij fokt om zijn dagelijkse kosten te kunnen te bekostigen).
Ow, nog iets, Dolina was geheel gezond verklaard voordat ze weer gedekt werd! We hadden niet eens met haar mogen fokken van de vereniging als ze niet gezond verklaard was, iets wat je duidelijk over het hoofd wil zien om ons bewust in een kwaad daglicht te willen zetten.
Je slaat jezelf dus wel lekker heel hard op je borst om te laten zien hoe goed je bent, maar de werkelijkheid is dat je met halve waarheden aankomt en dus net zo slecht bent als ik, en dus net zo'n grote muil hebt.
Over laster en smaad gesproken
Ik vind het gewoonweg belachelijk dat mensen honden bewust gebruiken voor het bekostigen van hun eigen problemen. Deze BP zal door zijn situatie altijd noodgedwongen zijn door te fokken met honden omdat hij anders zelf een probleem krijgt, dat is een erg instabiel gebeuren, wat de waarborg voor het goed houden en onderhouden van zijn dieren erg in gevaar kan brengen.
Er zitten idd hele asiels vol met verwaarloosde honden van fokkers, die op een gegeven moment hun kop niet meer boven water konden houden.