A) Reny is mijn naam, ik ben niet ,zoals jij, alleen op de wereld, ik weet het: lezen is en blijft lastigNicoBorder schreef:Remy, succes je hebt duidelijk geen verstand van sport maargoed. En dan zal ik nog een keer herhalen, denk je nou werkelijk dat iemand willens en wetens honden aan gaat rijden? En Mod je hebt geen gelijk, je kan wel hoog opgeven over wat er gebeurt als iemand je hond aanrijdt maar de enige die dat kan voorkomen dat ben jij zelf.
Jullie zeggen wie willens en wetens in een hondengebied gaat fietsen is dom, ik zeg: wie willens en wetens in een mtbgebied de hond uitlaat is dom. Dat lijkt me wel de eindconclusie?
B) Ach, jij denkt dat je de enige sporter hier bent
C) kennis is macht maar kennissen zijn machtiger
Ik laat willens en wetens ook geen mountainbiker wat lastiger ademhalen maar wel als het een figuur is met gedrag zoals jij
Owh ja, als je hier toch in de buurt bent (het o zo populaire Schoorl bijv.) kijk daar even goed op de bordjes. daar wordt je op de mountainbike route gewaarschuwd om vaart te verminderen.
Ik had trouwens vanmiddag wel een heel leuk gesprek met een moutainbiker daar (mijn zakmes kon evengoed zijn geklapte ketting niet maken, dus liep hij gezellig een stukje mee). Ik heb hem gevraagd hoe hij hierin stond. Nou loslopende honden waren altijd lastig (net zoals kleine kinderen volgens hem) omdat je niet wist welke kant ze opgingen maar eigenlijk had hij ze nooit voor zijn wielen. Hij kwam ze ook nooit tegen op het single track gedeelte. De honden die hij tegenkwam was als de track naast een wandlepad liep e.d.
Waar hij wel heel erg last van had waren van die gozertjes die geen respect hadden voor de oudere c.q. langzamere biker. Hij had een keer bijna staan meppen met zo eentje toen die zijn dochter omver had gefietst. Laten we zeggen dat ik heb lopen glimlachen hierom.