Ow en hij is ook al uit de kast gekomen
@nicoborder; dan ben je ook niet een mtb-er. Die rijden door het bos/mul zand/modder. Volgens mij fiets jij gewoon recreatief
Moderator: moderatorteam
Alsof je dat erg vind die aandacht. Je blijft reageren en ja dan blijven de pagina's ook doortellenSonnie1983 schreef:kan hier niet een keer een slot op? het is al 40 pagina's een wellus nietus spelletje......
Sonnie1983 schreef:kan hier niet een keer een slot op? het is al 40 pagina's een wellus nietus spelletje......

je hebt denk ik de verkeerde voor. ik ben Nicoborder niet ik ben Sonnie1983.chrico schreef:Alsof je dat erg vind die aandacht. Je blijft reageren en ja dan blijven de pagina's ook doortellenSonnie1983 schreef:kan hier niet een keer een slot op? het is al 40 pagina's een wellus nietus spelletje......
ik heb ergens in het begin gereageerd, daarna helemaal niet meer. maar krijg elke dag mail dat hier gereageerd is en vind het een topic dat 40 pagina's een wellus nietus spel is, waar je toch niet uit komt. dus lekker op slot naar mijn mening.massam schreef:Sonnie1983 schreef:kan hier niet een keer een slot op? het is al 40 pagina's een wellus nietus spelletje......
dat slotje kunnen jullie zelf plaatsen door niet te reageren. actie is reactie. niet net doen alsof dit allemaal door TS komt..
ik heb het volgens mij tegen jullie en niet tegen jou persoonlijk.Sonnie1983 schreef:ik heb ergens in het begin gereageerd, daarna helemaal niet meer. maar krijg elke dag mail dat hier gereageerd is en vind het een topic dat 40 pagina's een wellus nietus spel is, waar je toch niet uit komt. dus lekker op slot naar mijn mening.massam schreef:[..]
dat slotje kunnen jullie zelf plaatsen door niet te reageren. actie is reactie. niet net doen alsof dit allemaal door TS komt..
heb dus verder als in het begin en de vorige reactie en deze niet gereageerd in dit topic.

Cleva schreef:Muk schreef:Ja als bij paps en mams woont kan dat.NicoBorder schreef:Ik ben verre van onzeker, maak je geen zorgen. Maar wij gaan naar bed tot zaterdag tussen 1 en 3 ofzo gok ik...
Hij mag alleen in het weekend op de computer.
Verder vroeg naar bed. Vader ziet de bui al hangen dus die staat met z'n rooie zuipkop bij het parcours te schelden. Hij moet namelijk winnen want het is toch verdomme geen homo?
Bruin brood, slapen en trainen.
En niet dat homogehannes met die webcam!
verkeerd begrepen dan denk ik omdat je mij quotemassam schreef:ik heb het volgens mij tegen jullie en niet tegen jou persoonlijk.Sonnie1983 schreef:ik heb ergens in het begin gereageerd, daarna helemaal niet meer. maar krijg elke dag mail dat hier gereageerd is en vind het een topic dat 40 pagina's een wellus nietus spel is, waar je toch niet uit komt. dus lekker op slot naar mijn mening.massam schreef:[..]
heb dus verder als in het begin en de vorige reactie en deze niet gereageerd in dit topic.
Wellus hoorSonnie1983 schreef:je hebt denk ik de verkeerde voor. ik ben Nicoborder niet ik ben Sonnie1983.chrico schreef:Alsof je dat erg vind die aandacht. Je blijft reageren en ja dan blijven de pagina's ook doortellenSonnie1983 schreef:kan hier niet een keer een slot op? het is al 40 pagina's een wellus nietus spelletje......
Daarbij ik blijf niet reageren, heb in het begin ergens reageerd daarna niet meer.
ik lees het verder niet als dat ik het topic open en weer weg klik.chrico schreef:Wellus hoorSonnie1983 schreef:je hebt denk ik de verkeerde voor. ik ben Nicoborder niet ik ben Sonnie1983.chrico schreef:Alsof je dat erg vind die aandacht. Je blijft reageren en ja dan blijven de pagina's ook doortellenSonnie1983 schreef:kan hier niet een keer een slot op? het is al 40 pagina's een wellus nietus spelletje......
Daarbij ik blijf niet reageren, heb in het begin ergens reageerd daarna niet meer.je heb net deze reactie ook neer gezet
Het feit dat je elke keer de berichten leest houd toch in dat je die aandacht leuk vind anders las je de berichten niet
Sonnie1983 schreef:
ik lees het verder niet als dat ik het topic open en weer weg klik.
omdat ik nog niet gevonden heb waar ik uit kan vinken dat ik mail krijg als hier reacties zijn neer gezet.
en hoezo zou ik de aandacht leuk vinden? dit topic heeft niks met mij te maken als dat ik het een onzin topic vind die voor mij allang gesloten had mogen worden.
omdat dat bij mij automatisch aan staat bij elk topic dat ik reageer dat ik daar mail van krijg als er een reactie is.chrico schreef:Sonnie1983 schreef:
omdat ik nog niet gevonden heb waar ik uit kan vinken dat ik mail krijg als hier reacties zijn neer gezet.
en hoezo zou ik de aandacht leuk vinden? dit topic heeft niks met mij te maken als dat ik het een onzin topic vind die voor mij allang gesloten had mogen worden.![]()
Maar je kan in je profiel ergens aangeven om het abbo te stoppen dan krijg je er ook geen bericht meer van. Waarom nam je er dan een abbo op als je het een onzintopic vind?
Tara schreef:Die?Kit schreef:Volgens mij is Nico gewoon een ordinaire wielrenner..met geschoren ballen...zou hij ook zo'n roze fiets hebben als in Nanna's plaatje??
NicoBorder schreef:Jonge kan je niet lezen ofzo, ik zeg toch dat ik er door rij, heb er zelfs wedstrijden in gewonnen. Ik hou er alleen niet van.
Dat zegt al genoeg over jouw asociale houding naar medebosgebruikers. En dan maar vingerwijzen naar hondenbezitters, terwijl je zelf alle regels aan je laars lapt.NicoBorder schreef:liever niet...
Maar ik houd me aan geen een van de hierboven genoemde regels en ben nog nooit aangehouden terwijl ik wekelijks wel agenten tegen kom.
Sonnie1983 schreef:maar krijg elke dag mail dat hier gereageerd is
Je bent wel heel erg geobsedeerd door je uiterlijk. En dan maar wijzen naar ons dat wij zo gefrustreerd zijn.NicoBorder schreef:Het is mijn keuze wanneer ik naar bed ga. Als ik er vandaag om 7 uur uit moet dan ga ik liever op tijd naar bed als nog uren door reageren in dit topic. Beetje respectloos om mijn vader zo toe te spreken! Hij heeft hier niets mee te maken en sowieso niet met de discussie. Bewijst maar weer hoe gefrustreerd jullie zijn. Maar inderdaad mijn vader is er wel elke wedstrijd bij, omdat hij belangstelling voor z'n zoon heeft, als dat ook al niet meer mag. Verder mag er van mij allang een slot op dit topic.
Het is voor jullie blijkbaar heel opwindend voor jullie als men zegt dat hij z'n benen scheert, maar jullie reageren als een kleuterklas. Ik schaam me er overigens totaal niet voor dat ik wielrenner ben, dat ik m'n benen scheer. Paradeer gewoon in korte broek rond op vakantie of in de zomer hoor. En moet inderdaad zeggen dat sommige vrouwen daar nogal van opkijken, maar sommige helemaal niet en weer andere vinden het mooi.
Sonnie1983 schreef:omdat dat bij mij automatisch aan staat bij elk topic dat ik reageer dat ik daar mail van krijg als er een reactie is.chrico schreef:Sonnie1983 schreef:
en hoezo zou ik de aandacht leuk vinden? dit topic heeft niks met mij te maken als dat ik het een onzin topic vind die voor mij allang gesloten had mogen worden.![]()
Maar je kan in je profiel ergens aangeven om het abbo te stoppen dan krijg je er ook geen bericht meer van. Waarom nam je er dan een abbo op als je het een onzintopic vind?
ik zal eens in mijn profiel gaan zoeken waar ik abbo stop kan zetten.
1.79 is gewoon klein voor een man. Volgens mij heb je last van een Oedipuscomplex.NicoBorder schreef:Nee helemaal niet, er bestaat zoiets als "gedoogbeleid" tevens is een bel niet verplicht hoor. Dwerg lol ik ben 1:79 niet bepaald groot maar ook helemaal niet klein. Ik houd middelbare dikkerts ook niet als maatstaf voor vrouwen aan MUK dus wat jij van mijn uiterlijk vindt maakt me ook al niet uit.
NicoBorder schreef:Nee helemaal niet, er bestaat zoiets als "gedoogbeleid" tevens is een bel niet verplicht hoor. Dwerg lol ik ben 1:79 niet bepaald groot maar ook helemaal niet klein. Ik houd middelbare dikkerts ook niet als maatstaf voor vrouwen aan MUK dus wat jij van mijn uiterlijk vindt maakt me ook al niet uit.
Jullie snappen volgens mij niet dat mensen voor hun plezier tot het uiterste willen gaan met zijn of haar sport, daar is verder geen aanmoediging of motivatie voor nodig anders dan de overwinning.
Ik weet wel waarover ik praat, jij daarentegen...... En dat blijkt letterlijk uit alles wat je zegt.NicoBorder schreef:1:79 is één centimeter kleiner dan de gemiddelde lengte van de Nederlandse man. Oeoei wat ben je dan klein zeg. Verder heb jij last van het dikkevrouwenfrustratiecomplex en dan een beetje met je vingertje naar andere wijzen. En een bel is niet verplicht, en een gedoogbeleid betekend dat iets mag, maar in principe niet gewenst is. We hebben het hier over reflectoren en niet over asociale fietsers. Jij bent echt dom: denken dat je sterk uit de hoek komt maar toch op alle punten ongelijk hebben.
Ik twijfel trouwens of je weet wat een oedipuscomplex is, als jij mij daar van beschuldigt. Als ik hierboven in een reactie ongeveer het tegenovergestelde zeg.
Het is al 100 keer gezegd dat die wel verplicht is.NicoBorder schreef: En een bel is niet verplicht