Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier
Aantal honden: 1

Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

OMG is hij nog steeds niet weg :LOL: :LOL:

Ow en hij is ook al uit de kast gekomen :E:

@nicoborder; dan ben je ook niet een mtb-er. Die rijden door het bos/mul zand/modder. Volgens mij fiets jij gewoon recreatief :mrgreen:
Afbeelding
NicoBorder

Ongelezen bericht door NicoBorder »

Jonge kan je niet lezen ofzo, ik zeg toch dat ik er door rij, heb er zelfs wedstrijden in gewonnen. Ik hou er alleen niet van.
Sonnie1983
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sonnie1983 »

kan hier niet een keer een slot op? het is al 40 pagina's een wellus nietus spelletje......
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Sonnie1983 schreef:kan hier niet een keer een slot op? het is al 40 pagina's een wellus nietus spelletje......
Alsof je dat erg vind die aandacht. Je blijft reageren en ja dan blijven de pagina's ook doortellen :wink:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Sonnie1983 schreef:kan hier niet een keer een slot op? het is al 40 pagina's een wellus nietus spelletje......

dat slotje kunnen jullie zelf plaatsen door niet te reageren. actie is reactie. niet net doen alsof dit allemaal door TS komt..
Afbeelding
Sonnie1983
Zeer actief

chrico schreef:
Alsof je dat erg vind die aandacht. Je blijft reageren en ja dan blijven de pagina's ook doortellen :wink:
je hebt denk ik de verkeerde voor. ik ben Nicoborder niet ik ben Sonnie1983.
Daarbij ik blijf niet reageren, heb in het begin ergens reageerd daarna niet meer.
Sonnie1983
Zeer actief

massam schreef:

dat slotje kunnen jullie zelf plaatsen door niet te reageren. actie is reactie. niet net doen alsof dit allemaal door TS komt..
ik heb ergens in het begin gereageerd, daarna helemaal niet meer. maar krijg elke dag mail dat hier gereageerd is en vind het een topic dat 40 pagina's een wellus nietus spel is, waar je toch niet uit komt. dus lekker op slot naar mijn mening.
heb dus verder als in het begin en de vorige reactie en deze niet gereageerd in dit topic.
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

Volgens mij is Nico gewoon een ordinaire wielrenner..met geschoren ballen...zou hij ook zo'n roze fiets hebben als in Nanna's plaatje??
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Sonnie1983 schreef:
massam schreef:[..]

ik heb ergens in het begin gereageerd, daarna helemaal niet meer. maar krijg elke dag mail dat hier gereageerd is en vind het een topic dat 40 pagina's een wellus nietus spel is, waar je toch niet uit komt. dus lekker op slot naar mijn mening.
heb dus verder als in het begin en de vorige reactie en deze niet gereageerd in dit topic.
ik heb het volgens mij tegen jullie en niet tegen jou persoonlijk.
Afbeelding
Kit
Erelid

Cleva schreef:
Muk schreef:
NicoBorder schreef:Ik ben verre van onzeker, maak je geen zorgen. Maar wij gaan naar bed tot zaterdag tussen 1 en 3 ofzo gok ik...
Ja als bij paps en mams woont kan dat.

Hij mag alleen in het weekend op de computer.

Verder vroeg naar bed. Vader ziet de bui al hangen dus die staat met z'n rooie zuipkop bij het parcours te schelden. Hij moet namelijk winnen want het is toch verdomme geen homo?
Bruin brood, slapen en trainen.
En niet dat homogehannes met die webcam!

:neenee: Geen bruin brood, Peijnenburg :idea: HAPT zo lekker weg :mrgreen:
Sonnie1983
Zeer actief

massam schreef:
Sonnie1983 schreef:
massam schreef:[..]

ik heb het volgens mij tegen jullie en niet tegen jou persoonlijk.
verkeerd begrepen dan denk ik omdat je mij quote
chrico
Zeer actief

Sonnie1983 schreef:
chrico schreef:
Daarbij ik blijf niet reageren, heb in het begin ergens reageerd daarna niet meer.
Wellus hoor :pffff: je heb net deze reactie ook neer gezet :LOL: Het feit dat je elke keer de berichten leest houd toch in dat je die aandacht leuk vind anders las je de berichten niet :U:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Sonnie1983
Zeer actief

chrico schreef:
Sonnie1983 schreef:
chrico schreef:
Wellus hoor :pffff: je heb net deze reactie ook neer gezet :LOL: Het feit dat je elke keer de berichten leest houd toch in dat je die aandacht leuk vind anders las je de berichten niet :U:
ik lees het verder niet als dat ik het topic open en weer weg klik.
omdat ik nog niet gevonden heb waar ik uit kan vinken dat ik mail krijg als hier reacties zijn neer gezet.

en hoezo zou ik de aandacht leuk vinden? dit topic heeft niks met mij te maken als dat ik het een onzin topic vind die voor mij allang gesloten had mogen worden.
Kit
Erelid

Afbeelding
chrico
Zeer actief

Sonnie1983 schreef:

omdat ik nog niet gevonden heb waar ik uit kan vinken dat ik mail krijg als hier reacties zijn neer gezet.

en hoezo zou ik de aandacht leuk vinden? dit topic heeft niks met mij te maken als dat ik het een onzin topic vind die voor mij allang gesloten had mogen worden.
:oohja:
Maar je kan in je profiel ergens aangeven om het abbo te stoppen dan krijg je er ook geen bericht meer van. Waarom nam je er dan een abbo op als je het een onzintopic vind?
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Sonnie1983
Zeer actief

chrico schreef:
Sonnie1983 schreef:

Maar je kan in je profiel ergens aangeven om het abbo te stoppen dan krijg je er ook geen bericht meer van. Waarom nam je er dan een abbo op als je het een onzintopic vind?
omdat dat bij mij automatisch aan staat bij elk topic dat ik reageer dat ik daar mail van krijg als er een reactie is.
ik zal eens in mijn profiel gaan zoeken waar ik abbo stop kan zetten.
Kit
Erelid

Tara schreef:
Kit schreef:Volgens mij is Nico gewoon een ordinaire wielrenner..met geschoren ballen...zou hij ook zo'n roze fiets hebben als in Nanna's plaatje??
Die?
Afbeelding

Jah :E:
Elmo/maureen
Zeer actief

NicoBorder schreef:Jonge kan je niet lezen ofzo, ik zeg toch dat ik er door rij, heb er zelfs wedstrijden in gewonnen. Ik hou er alleen niet van.
:hmmm: ik word liever met Mevrouw aangesproken
Afbeelding
NicoBorder

Het is mijn keuze wanneer ik naar bed ga. Als ik er vandaag om 7 uur uit moet dan ga ik liever op tijd naar bed als nog uren door reageren in dit topic. Beetje respectloos om mijn vader zo toe te spreken! Hij heeft hier niets mee te maken en sowieso niet met de discussie. Bewijst maar weer hoe gefrustreerd jullie zijn. Maar inderdaad mijn vader is er wel elke wedstrijd bij, omdat hij belangstelling voor z'n zoon heeft, als dat ook al niet meer mag. Verder mag er van mij allang een slot op dit topic.

Het is voor jullie blijkbaar heel opwindend voor jullie als men zegt dat hij z'n benen scheert, maar jullie reageren als een kleuterklas. Ik schaam me er overigens totaal niet voor dat ik wielrenner ben, dat ik m'n benen scheer. Paradeer gewoon in korte broek rond op vakantie of in de zomer hoor. En moet inderdaad zeggen dat sommige vrouwen daar nogal van opkijken, maar sommige helemaal niet en weer andere vinden het mooi.
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

NicoBorder schreef:liever niet...

Maar ik houd me aan geen een van de hierboven genoemde regels en ben nog nooit aangehouden terwijl ik wekelijks wel agenten tegen kom.
Dat zegt al genoeg over jouw asociale houding naar medebosgebruikers. En dan maar vingerwijzen naar hondenbezitters, terwijl je zelf alle regels aan je laars lapt. :neenee:
Zo wordt het nooit wat met je.
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

Sonnie1983 schreef:maar krijg elke dag mail dat hier gereageerd is

dus zet je gewoon je abbo uit :19:
Muk

NicoBorder schreef:Het is mijn keuze wanneer ik naar bed ga. Als ik er vandaag om 7 uur uit moet dan ga ik liever op tijd naar bed als nog uren door reageren in dit topic. Beetje respectloos om mijn vader zo toe te spreken! Hij heeft hier niets mee te maken en sowieso niet met de discussie. Bewijst maar weer hoe gefrustreerd jullie zijn. Maar inderdaad mijn vader is er wel elke wedstrijd bij, omdat hij belangstelling voor z'n zoon heeft, als dat ook al niet meer mag. Verder mag er van mij allang een slot op dit topic.

Het is voor jullie blijkbaar heel opwindend voor jullie als men zegt dat hij z'n benen scheert, maar jullie reageren als een kleuterklas. Ik schaam me er overigens totaal niet voor dat ik wielrenner ben, dat ik m'n benen scheer. Paradeer gewoon in korte broek rond op vakantie of in de zomer hoor. En moet inderdaad zeggen dat sommige vrouwen daar nogal van opkijken, maar sommige helemaal niet en weer andere vinden het mooi.
Je bent wel heel erg geobsedeerd door je uiterlijk. En dan maar wijzen naar ons dat wij zo gefrustreerd zijn. :LOL:
De enige die hier gefrustreerd is ben jij. Overigens val ik niet op dwergen (fietsers zijn nu eenmaal niet zo groot) en al helemaal niet op iele dwergen met geschoren benen. Maar, gelukkig voor jou, zul je ongetwijfeld wel eens iemand zijn tegengekomen die daar wel op valt in het bos.

En slotjes op een topic vragen, terwijl je zelf dit allemaal bent opgestart is wel heel kinderachtig en zwak.
NicoBorder

Nee helemaal niet, er bestaat zoiets als "gedoogbeleid" tevens is een bel niet verplicht hoor. Dwerg lol ik ben 1:79 niet bepaald groot maar ook helemaal niet klein. Ik houd middelbare dikkerts ook niet als maatstaf voor vrouwen aan MUK dus wat jij van mijn uiterlijk vindt maakt me ook al niet uit.

Jullie snappen volgens mij niet dat mensen voor hun plezier tot het uiterste willen gaan met zijn of haar sport, daar is verder geen aanmoediging of motivatie voor nodig anders dan de overwinning.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 10 jan 2012 10:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

Sonnie1983 schreef:
chrico schreef:
Sonnie1983 schreef:

omdat dat bij mij automatisch aan staat bij elk topic dat ik reageer dat ik daar mail van krijg als er een reactie is.
ik zal eens in mijn profiel gaan zoeken waar ik abbo stop kan zetten.

hoeft niet eens, als je mail krijgt van dit topic niet klikken en weggooien, krijg je geen nieuwe mail meer zolang je dit topic niet bezoekt.
Muk

NicoBorder schreef:Nee helemaal niet, er bestaat zoiets als "gedoogbeleid" tevens is een bel niet verplicht hoor. Dwerg lol ik ben 1:79 niet bepaald groot maar ook helemaal niet klein. Ik houd middelbare dikkerts ook niet als maatstaf voor vrouwen aan MUK dus wat jij van mijn uiterlijk vindt maakt me ook al niet uit.
1.79 is gewoon klein voor een man. Volgens mij heb je last van een Oedipuscomplex.

En gedoogbeleid voor asociale fieters wil nog niet zeggen dat het mag. En een bel is ook verplicht. Jij bent echt dom, lekker wijzen naar anderen, terwijl jijzelf degene bent die het fout doet.
NicoBorder

1:79 is één centimeter kleiner dan de gemiddelde lengte van de Nederlandse man. Oeoei wat ben je dan klein zeg :( . Verder heb jij last van het dikkevrouwenfrustratiecomplex en dan een beetje met je vingertje naar andere wijzen. En een bel is niet verplicht, en een gedoogbeleid betekend dat iets mag, maar in principe niet gewenst is. We hebben het hier over reflectoren en niet over asociale fietsers. Jij bent echt dom: denken dat je sterk uit de hoek komt maar toch op alle punten ongelijk hebben.

Ik twijfel trouwens of je weet wat een oedipuscomplex is, als jij mij daar van beschuldigt. Als ik hierboven in een reactie ongeveer het tegenovergestelde zeg.
Elmo/maureen
Zeer actief

NicoBorder schreef:Nee helemaal niet, er bestaat zoiets als "gedoogbeleid" tevens is een bel niet verplicht hoor. Dwerg lol ik ben 1:79 niet bepaald groot maar ook helemaal niet klein. Ik houd middelbare dikkerts ook niet als maatstaf voor vrouwen aan MUK dus wat jij van mijn uiterlijk vindt maakt me ook al niet uit.

Jullie snappen volgens mij niet dat mensen voor hun plezier tot het uiterste willen gaan met zijn of haar sport, daar is verder geen aanmoediging of motivatie voor nodig anders dan de overwinning.
:LOL: aaah ukkepukkie koetsiekoe :mrgreen:

@muk; niet alle mtb-ers e.d. zijn klein hoor :pffff:
Afbeelding
Muk

NicoBorder schreef:1:79 is één centimeter kleiner dan de gemiddelde lengte van de Nederlandse man. Oeoei wat ben je dan klein zeg :( . Verder heb jij last van het dikkevrouwenfrustratiecomplex en dan een beetje met je vingertje naar andere wijzen. En een bel is niet verplicht, en een gedoogbeleid betekend dat iets mag, maar in principe niet gewenst is. We hebben het hier over reflectoren en niet over asociale fietsers. Jij bent echt dom: denken dat je sterk uit de hoek komt maar toch op alle punten ongelijk hebben.

Ik twijfel trouwens of je weet wat een oedipuscomplex is, als jij mij daar van beschuldigt. Als ik hierboven in een reactie ongeveer het tegenovergestelde zeg.
Ik weet wel waarover ik praat, jij daarentegen...... En dat blijkt letterlijk uit alles wat je zegt. :LOL:

De wetgeving is helaas voor jou anders dan je zegt.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

NicoBorder schreef: En een bel is niet verplicht
Het is al 100 keer gezegd dat die wel verplicht is.
Heb jij een deugdelijk bewijs dat zegt dat dat niet zo is?Laat maar lezen dan :ok:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Afbeelding
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Gesloten

Terug naar “Discussieforum”