Jazeker gyanty ik weet wel dat je Mutzie leuk vindt ....ene ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Mutzie jou ook wel leuk vindt.
En Hutsje....nee klopt Quibus is niet gerontgend..... daar hebben we ook nooit reden toe gehad.
Het feit dat hij af en toe stijf is na het idioot doen maak ik me eerlijk gezegd ook niet echt zorgen om ....het is na een paar stappen weer helemaal oke en dan loopt ie weer normaal verder.....eerlijk gezegd ben ik er heilig van overtuigd dat het een spieren kwestie is ..... de DA denkt hetzelfde.....maar uiteraard als ik het niet vertrouw dan worden er zekers foto's gemaakt.
Ik ga als het om mijn dieren gaat altijd op mijn gevoel af en tot nu toe heeft die me gelukkig nog nooit in de steek gelaten.
Ik heb voor Quibus en Mutz een Duitse Herder gehad waar ik na een maand of 9 al zoiets had van dit klopt niet

...hij begon steeds meer te kreupelen...... die heb ik dus laten Rontgen en ja hoor HD en niet zo'n beetje ook.
Maar het stomme was...na een wandeling of een zwempartij was hij nooit maar dan ook nooit stijf....nadat ik er achter ben gekomen dat hij HD had heeft ie medicijnen gekregen en hebben we gewoon door gewandeld en gezwommen uiteraard geen rare dinegn meer gedaan als ballen en stokken gooien......op latere leeftijd hoorde je hem ook een beetje slepen met zijn achterpootjes net even met de nageltjes over de grond....uiteindelijk is hij toch nog 12,5 jaar geworden.
O ja om nog antwoord op je vraag te geven ....of we Mutz laten rontgen als we met behendigheid beginnen?
Ik heb zoiets van laten we eerst maar eens kijken of ze het leuk vindt...als ze er echt veel aardigheid in heeft dan denk ik toch wel dat we haar laten rontgen ..... maar zover is het nog niet eerst de cursus gehoorzaamheid af maken en dan zien we weer verder.