Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bunschoten 4-3 FHN

Moderator: moderatorteam

Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Bunschoten 4-3 FHN

Ongelezen bericht door Pumi »

Gisteren onze eerste wedstrijd van het seizoen gelopen van de FHN. Ik heb met Ayla in de A40 een super dag gelopen, VP foutloos en 3de, JP foutloos en 3de, spel liep ze ook heerlijk een 5de. Dus we mochten 2 medailles en 2 promotiepunten mee naar huis nemen. Edwin en Isis liepen voor de eerste keer in de C55 en kwamen met 2x een 8ste en 1x een 9de thuis.

Op naar de volgende wedstrijd :cheer:
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
Sita
Zeer actief

Re: Bunschoten 4-3 FHN

Ongelezen bericht door Sita »

Gefeliciteerd! Goede resultaten!

Met Rowan heb ik in de debutanten groot meegelopen. Spelletje ging super lekker en zijn we tweede geworden. Onze eerste echte prijs :cheer: Daarna jumping, omdat hij bij de debutanten nog laag springt, ging hij als een speer en kon niet op tijd remmen voor de paaltjes, 1 weigering dus op de paaltjes, maar verder een net rondje. Goed om het sturen te oefenen als hij voor mij uit loopt. Laatste rondje was vast parcours en daar had hij besloten om over het raakvlak te springen :boos:, wel de snelste tijd en toch ook nog 4e geworden. Twee promotiepunten binnen, nog 1 te gaan op het vast parcours en dan kunnen we naar de A.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
SuusBG
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Sheperd

Ongelezen bericht door SuusBG »

goed gedaan allebei!!

Ik liep ook mee gisteren, voor het eerst in de A65. Vond het best spannend, haha. En was weer de eerste drukke/grote wedstrijd, wat ik ook duidelijk aan Ginger merkte. Toch best lekker gelopen! disk op vp en jp en 37e op spel.
op vp was ik zo blij dat ze moeilijke ingang tunnel deed, dat ik daarna vergat door te lopen en ze bijna langs een sprong ging, ik kon dat net op tijd blokken maar daardoor kwam ze (door mij dus) helemaal verkeerd uit voor de palen. Daarna ging palen wel goed, alleen sloeg ze laatste paal over. ik besloot door te lopen, om de motivatie voor haar erin te houden. Daardoor dus een disk. Op Jumping ging het ook lekker, moeilijke insteek palen dus stak ze verkeerd in (achteraf zag ik dat ik haar net te ver weg duwde, weer mijn fout dus ;-)). daarna liep het rondje lekker, maar sprong ze ineens midden op de breed?! wat ze ook nooit doet.. volledig verkeerd ingeschat blijkbaar. En toen hoorde ik de fluit?! dus disk omdat ze over de breed 'liep' en dat is dus een weigering (wat ik niet wist) en ik liep door en nam de sprong dus ook een disk..
Spel was ze helemaal op, wat ik al dacht. dus kort rondje, met toch nog 130 punten.

dus best goed dagje zo voor het eerst in de A.
Danielle
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Danielle »

Sita schreef:Gefeliciteerd! Goede resultaten!

Met Rowan heb ik in de debutanten groot meegelopen. Spelletje ging super lekker en zijn we tweede geworden. Onze eerste echte prijs :cheer: Daarna jumping, omdat hij bij de debutanten nog laag springt, ging hij als een speer en kon niet op tijd remmen voor de paaltjes, 1 weigering dus op de paaltjes, maar verder een net rondje. Goed om het sturen te oefenen als hij voor mij uit loopt. Laatste rondje was vast parcours en daar had hij besloten om over het raakvlak te springen :boos:, wel de snelste tijd en toch ook nog 4e geworden. Twee promotiepunten binnen, nog 1 te gaan op het vast parcours en dan kunnen we naar de A.
misschien stomme vraag, maar waarom loop je debutanten, je hebt al diverse wedstrijden gelopen met hem op large dus waarom niet meteen een licentie voor de A aangevraagd>??
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Jij ook gefeliciteerd, vergeet niet dat je in de debutanten klasse wel eerst 3 wedstrijden gelopen moet hebben voor je over mag, maar die P'tjes hoeven voor jou volgens mij geen probleem te zijn :W: Zodra ik over mag naar de B ga ik ook, helaas lukte het vorig jaar niet omdat Ayla halverwege het seizoen een nestje heeft gehad, eigen schuld dus :Q:

@SuusBG, op die insteek palen heb ik veel fouten op gezien, Ayla liet zich keurig terug halen, zodat we een mooie rechte aanloop hadden. En bij de tunnel in het VP had ik ook problemen voorzien, die er achteraf helemaal niet bleken te zijn :F:

Sandra & Edwin
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Danielle schreef:

misschien stomme vraag, maar waarom loop je debutanten, je hebt al diverse wedstrijden gelopen met hem op large dus waarom niet meteen een licentie voor de A aangevraagd>??
Heb vorig seizoen mijn licentie aangevraagd voor de debutanten bij de FHN en twee wedstrijden gelopen met hem. Verplicht dus om dit jaar te beginnen in de debutanten en de promotiepunten te behalen om te kunnen promoveren naar de A. Had liever nu ook al in de A gestart, had ik vorig jaar dus niet goed over nagedacht. Dan had ik nog wel even gewacht met het aanvragen.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Danielle
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Danielle »

Sita schreef:
Danielle schreef:

Heb vorig seizoen mijn licentie aangevraagd voor de debutanten bij de FHN en twee wedstrijden gelopen met hem. Verplicht dus om dit jaar te beginnen in de debutanten en de promotiepunten te behalen om te kunnen promoveren naar de A. Had liever nu ook al in de A gestart, had ik vorig jaar dus niet goed over nagedacht. Dan had ik nog wel even gewacht met het aanvragen.
ok, ik snap het....
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
Riri
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Lhasa apso
Shetland sheepdog
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Riri »

Ik liep met Noa mijn eerste FHN wedstrijd gisteren. We werden 3e bij Spel, 2e bij Jumping en 3e bij Vast parcours. We konden dus 3 medailles mee naar huis nemen :D Ik kon 't bijna niet geloven!

Mijn vader liep met Kaya voor 't eerst in de A40, ik weet zijn resultaten niet meer uit m'n hoofd, maar hij zat elke keer wel aardig in het midden.
Greetz Richelle
en pootje van Kaya en Noa ;)

Afbeelding
Syllvero

Ongelezen bericht door Syllvero »

Gefeliciteerd allemaal met de behaalde resultaten :D

Beike en ik hadden onze eerste wedstrijd in de A65 ( vorig jaar liepen we Debutanten).
Best spannend, maar we hebben een leuke dag gehad :D
Op het Vast Parcours zijn we 7de geworden, maar wel met tijdfout.
Als Beike nu niet de andere kant op gelopen was op paardenmest te gaan eten ( :mrgreen: ) , hadden we die tijdfout ws., niet gekregen.
Op de Jumping waren we 27ste, met een tijdfout en een fout op de paaltjes.
Bij het spel zijn we 21ste geworden.
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

Wauw een goede dag voor de pumi's! Leuk dat het seizoen zo goed begonnen is voor je Sandra! Gaan jullie ook naar Made? Vond het zelf erg jammer dat ik er dit keer niet bij was, hopelijk ben ik er de volgende wedstrijd weer bij! Gefeliciteerd met deze uitslag!
Afbeelding
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

gyanty schreef:Wauw een goede dag voor de pumi's! Leuk dat het seizoen zo goed begonnen is voor je Sandra! Gaan jullie ook naar Made? Vond het zelf erg jammer dat ik er dit keer niet bij was, hopelijk ben ik er de volgende wedstrijd weer bij! Gefeliciteerd met deze uitslag!
Ja we hebben ingeschreven, nu nog afwachten of we niet uitgeloot worden :hmmm:

Sandra & Edwin
Mekkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mekkie »

Goed allemaal!

Ik was gelijk uitgeloot :boos:
Maargoed, laten we zeggen dat ik de rest van het jaar dan mee mag doen :mrgreen:

Ik ga Debutanten groot lopen.

Heb me alvast maar ingeschreven voor Made, zie dat er nu 3 velden zijn dus grote kans dat we met het hele team mee mogen doen :cheer:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”