Op naar de volgende wedstrijd

Moderator: moderatorteam
misschien stomme vraag, maar waarom loop je debutanten, je hebt al diverse wedstrijden gelopen met hem op large dus waarom niet meteen een licentie voor de A aangevraagd>??Sita schreef:Gefeliciteerd! Goede resultaten!
Met Rowan heb ik in de debutanten groot meegelopen. Spelletje ging super lekker en zijn we tweede geworden. Onze eerste echte prijsDaarna jumping, omdat hij bij de debutanten nog laag springt, ging hij als een speer en kon niet op tijd remmen voor de paaltjes, 1 weigering dus op de paaltjes, maar verder een net rondje. Goed om het sturen te oefenen als hij voor mij uit loopt. Laatste rondje was vast parcours en daar had hij besloten om over het raakvlak te springen
, wel de snelste tijd en toch ook nog 4e geworden. Twee promotiepunten binnen, nog 1 te gaan op het vast parcours en dan kunnen we naar de A.
Jij ook gefeliciteerd, vergeet niet dat je in de debutanten klasse wel eerst 3 wedstrijden gelopen moet hebben voor je over mag, maar die P'tjes hoeven voor jou volgens mij geen probleem te zijnSita schreef:Gefeliciteerd! Goede resultaten!
Met Rowan heb ik in de debutanten groot meegelopen. Spelletje ging super lekker en zijn we tweede geworden. Onze eerste echte prijsDaarna jumping, omdat hij bij de debutanten nog laag springt, ging hij als een speer en kon niet op tijd remmen voor de paaltjes, 1 weigering dus op de paaltjes, maar verder een net rondje. Goed om het sturen te oefenen als hij voor mij uit loopt. Laatste rondje was vast parcours en daar had hij besloten om over het raakvlak te springen
, wel de snelste tijd en toch ook nog 4e geworden. Twee promotiepunten binnen, nog 1 te gaan op het vast parcours en dan kunnen we naar de A.
Heb vorig seizoen mijn licentie aangevraagd voor de debutanten bij de FHN en twee wedstrijden gelopen met hem. Verplicht dus om dit jaar te beginnen in de debutanten en de promotiepunten te behalen om te kunnen promoveren naar de A. Had liever nu ook al in de A gestart, had ik vorig jaar dus niet goed over nagedacht. Dan had ik nog wel even gewacht met het aanvragen.Danielle schreef:misschien stomme vraag, maar waarom loop je debutanten, je hebt al diverse wedstrijden gelopen met hem op large dus waarom niet meteen een licentie voor de A aangevraagd>??Sita schreef:Gefeliciteerd! Goede resultaten!
ok, ik snap het....Sita schreef:Heb vorig seizoen mijn licentie aangevraagd voor de debutanten bij de FHN en twee wedstrijden gelopen met hem. Verplicht dus om dit jaar te beginnen in de debutanten en de promotiepunten te behalen om te kunnen promoveren naar de A. Had liever nu ook al in de A gestart, had ik vorig jaar dus niet goed over nagedacht. Dan had ik nog wel even gewacht met het aanvragen.Danielle schreef:misschien stomme vraag, maar waarom loop je debutanten, je hebt al diverse wedstrijden gelopen met hem op large dus waarom niet meteen een licentie voor de A aangevraagd>??Sita schreef:Gefeliciteerd! Goede resultaten!
Ja we hebben ingeschreven, nu nog afwachten of we niet uitgeloot wordengyanty schreef:Wauw een goede dag voor de pumi's! Leuk dat het seizoen zo goed begonnen is voor je Sandra! Gaan jullie ook naar Made? Vond het zelf erg jammer dat ik er dit keer niet bij was, hopelijk ben ik er de volgende wedstrijd weer bij! Gefeliciteerd met deze uitslag!