monicake schreef:Huck , petje af dat jij je nog waagt in het wespen nest , en ik moet zeggen je hebt het mooi omschreven.
En het is niet belangrijk waarom iemand wel of niet castreert, ik ga ook geen discussie aan waarom je een zwarte ipv een blauwe auto koopt.
En ja natuurlijk is het in jullie ogen belachelijk , maar eigenlijk is alles dat toch?
En iedereen doet datgene waar hij/zij achter staat om te doen. dat is met alles want waarom geeft de 1 brok en de ander kvv voor alles is wat te zeggen .
net als dat castreren voor en nadelen heeft, maar zo kunnen we overal een discussie van maken.
Maar wat me wel opvalt is dat het altijd dezelfde mensen hier zijn met een grote mond en die zoeken niets uit ( want nogmaals er wordt niet meer standaard met 8 weken gecastreerd , dit is trouwens alleen in Nederland nu geregeld dankzij de fokkers in Nederland die er voor hebben gevochten)
Iedereen kletst elkaar na , en de een brult nog harder dan de ander.gelukkig is het een kleine groep mensen maar helaas verzieken die de sfeer wel op deze manier
Misschien komt het wel verkeerd binnen omdat jullie aan je hond verknocht zijn.
Maar het gaat eigenlijk nog niet zozeer over de doodle ,maar meer over het castreren op jonge leeftijd ,waarvan jezelf nu eigenlijk ook toegeeft dat je blij bent dat het door steeds meer fokkers niet meer gedaan word.
Dat jij of anderen die prijsen oke vinden en betalen wil niet zeggen dat een ander dat ook een eerlijke prijs vind toch , maar zoals geschreven vinden de meeste dat ook van sommige rashonden.
Natuurlijk zitten er hier bij die de doodle of een bastaard 3 x niets vinden en dat is ook oke net als sommige mensen bepaalde rashonden niets vinden.
Ik heb bouviers /grote Poedels en 1 laekense en van alle 3 vinden mensen ook wel wat ,tot aan vieze lelijke stinkmormels van bouviers en trut poedels .
Kan daar echt niet mee zitten en eigelijk hoord dat zo.
Fok soms ook wel eens een xsing nestje waar niet iedereen het mee eens is ,ook oke.
Je kunt elkaar niet allemaal naar de bek praten en zelf heb je ook een mening die je graag ventileert.
En dat kan en mag op dit forum , wat het just een leuk forum maakt.