Succes met de laatste dagen wachten op jullie Dobby

Moderator: moderatorteam
IvysToeter schreef:Dobby is thuis!
tot nu toe 1 plas binnen en buiten nog niks...
komt vast wel goed.
Dobby is nu met 8 weken oud al 2,6kg
IvysToeter schreef:Dobby is thuis!
Sorry, nog niet gezien.IvysToeter schreef:viewtopic.php?f=26&t=242535
Persoonlijk vind ik dat je dat juist helemaal goed hebt gedaan.IvysToeter schreef:ik weet alleen nog steeds niet of ik er wel goed aan gedaan heb om de halve nacht op de bank te gaan slapen.
Ptje schreef:Wat leuk al die teckel verhalen,gaat best goed komen met Dobey hoor, ze moet nog even wennen en dat heeft tijd nodig.
Nou had ik nog wel een vraag voor sommige teckelkenners.
Ik begin ze steeds leuker te vinden (heb vroegah er eentje gehad) mijn droomhond is nog steeds een wetter maar ik twijfel of ik als eigenaar wel geschikt ben voor een wetter.
Als ik al een klein hondje tegen die tijd zou willen dan zou het eventueel een teckel kunnen worden.
Nu is er bij ons nog niet eens zover hier vandaan een teckelkennel http://www.leiking.de/ .
Verschillende mensen die ik ken hebben daar hun teckel vandaan, allemaal prima hondjes, niks mis mee.
Heb op hun site wel eens gekeken en het ziet er allemaal best netjes uit (ze fokken ook beagels) maar ja ik weet niet, het ziet er allemaal zo ...ja hoe zeg ik dat.... comerciëel uit.
Mischien zie ik het verkeerd maar ik heb net zo'n gevoel als, je trekt er een teckel uit het rekje en je gaat er mee naar huis.
Ja ik weet het , het beste is een keer daar te gaan kijken maar ja ik ben toch nog niet toe aan een hond , zucht moeilijk ben ik hé.
Misschien willen jullie eens kijken op die site en je mening geven.
Eerlijk is eerlijk, ik moet er bij vertellen dat ze in de omgeving wel positief bekend staan voor zover ik weet.
Wij hebben een wetter en een teckel.Ptje schreef:Wat leuk al die teckel verhalen,gaat best goed komen met Dobey hoor, ze moet nog even wennen en dat heeft tijd nodig.
Nou had ik nog wel een vraag voor sommige teckelkenners.
Ik begin ze steeds leuker te vinden (heb vroegah er eentje gehad) mijn droomhond is nog steeds een wetter maar ik twijfel of ik als eigenaar wel geschikt ben voor een wetter.
Als ik al een klein hondje tegen die tijd zou willen dan zou het eventueel een teckel kunnen worden.
Nu is er bij ons nog niet eens zover hier vandaan een teckelkennel http://www.leiking.de/ .
Verschillende mensen die ik ken hebben daar hun teckel vandaan, allemaal prima hondjes, niks mis mee.
Heb op hun site wel eens gekeken en het ziet er allemaal best netjes uit (ze fokken ook beagels) maar ja ik weet niet, het ziet er allemaal zo ...ja hoe zeg ik dat.... comerciëel uit.
Mischien zie ik het verkeerd maar ik heb net zo'n gevoel als, je trekt er een teckel uit het rekje en je gaat er mee naar huis.
Ja ik weet het , het beste is een keer daar te gaan kijken maar ja ik ben toch nog niet toe aan een hond , zucht moeilijk ben ik hé.
Misschien willen jullie eens kijken op die site en je mening geven.
Eerlijk is eerlijk, ik moet er bij vertellen dat ze in de omgeving wel positief bekend staan voor zover ik weet.