Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Brio en zijn fameuze koprol
Moderator: moderatorteam
- Luckyday
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising border collie
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Brio en zijn fameuze koprol
Hilarisch! Geweldig dat dat kan

True friendship is sitting together in silence and feeling like it was the best conversation you've ever had
Bed and Breakfast Angelbeeck
Romy Smink Photography
- Full Monty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (Harige) Naakthonden
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
ah, een lotgenoot! Ik wist gelijk bij de eerste foto die ik zag van hem dat hij hier echt tot zijn recht zou komen. Gelukkig was Sonja snel te overtuigen dat wij een perfect team zouden worden:)Maryanne schreef: Ik ben vanaf zijn geboorte fan van Brio en nu nog steeds. Het lijkt me een heerlijke hond![]()
Een heerlijke hond is hij inderdaad, als je niet van rust houdt en geen hekel hebt aan 18 uur per dag tennisballen werpen want energie, dat heeft hij wel. Altijd in voor een spelletje dus en een grote hulp bij het tuinieren in de strijd tegen tonnen onkruid. Allround plezier hebben wij dus van hem:)
Het enige dilemma wat overblijft nu... wat kunnen we nu nog verzinnen om dit trucje te overtreffen wat anatomisch nog steeds haalbaar is?
- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zeg _handstand_, los dan hè. Niet tegen een muur, dat kan elke hondFull Monty schreef:ah, een lotgenoot! Ik wist gelijk bij de eerste foto die ik zag van hem dat hij hier echt tot zijn recht zou komen. Gelukkig was Sonja snel te overtuigen dat wij een perfect team zouden worden:)Maryanne schreef: Ik ben vanaf zijn geboorte fan van Brio en nu nog steeds. Het lijkt me een heerlijke hond![]()
Een heerlijke hond is hij inderdaad, als je niet van rust houdt en geen hekel hebt aan 18 uur per dag tennisballen werpen want energie, dat heeft hij wel. Altijd in voor een spelletje dus en een grote hulp bij het tuinieren in de strijd tegen tonnen onkruid. Allround plezier hebben wij dus van hem:)
Het enige dilemma wat overblijft nu... wat kunnen we nu nog verzinnen om dit trucje te overtreffen wat anatomisch nog steeds haalbaar is?
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wauw!! Nu is ie niet alleen heel mooi maar nog reuze knap ook!!!
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Ik had hier toch echt gereageerd dat ik het knap vond dat je het zo op de foto hebt gekregen.
Njah...dat zal dan in een ander topic staan haha
-
blondie
- Zeer actief
FlikflakFull Monty schreef:ah, een lotgenoot! Ik wist gelijk bij de eerste foto die ik zag van hem dat hij hier echt tot zijn recht zou komen. Gelukkig was Sonja snel te overtuigen dat wij een perfect team zouden worden:)Maryanne schreef: Ik ben vanaf zijn geboorte fan van Brio en nu nog steeds. Het lijkt me een heerlijke hond![]()
gaaf vastgelegd en hij is prachtig!
Die laatste foto is om te gieren
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Wat is hij toch knap letterlijk en figuurlijk 
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
- Full Monty
- Zeer actief
- Contacteer:
ik dacht al, ik mis iemand! Dank je:)Dee schreef:Ik had hier toch echt gereageerd dat ik het knap vond dat je het zo op de foto hebt gekregen.
Een flikflak lijkt me leuker dan een handstand, meer actie, daar houden ze van op dit forum denk ik. Maar kan dat anatomisch nog wel door de beugel? Ik vind handstand al een luguber idee. De chinesen staan geregeld op de voorpoten maar echt lang duurt dat nimmer en komt enkel voort uit het sneller willen stoppen dan eigenlijk mogelijk is; gezond lijkt het me gewoon niet.
Maar dat dacht ik misschien ook van een koprol voor ik Brio kreeg:)
- Dee
- Zeer actief
Full Monty schreef:ik dacht al, ik mis iemand! Dank je:)Dee schreef:Ik had hier toch echt gereageerd dat ik het knap vond dat je het zo op de foto hebt gekregen.
Een flikflak lijkt me leuker dan een handstand, meer actie, daar houden ze van op dit forum denk ik. Maar kan dat anatomisch nog wel door de beugel? Ik vind handstand al een luguber idee. De chinesen staan geregeld op de voorpoten maar echt lang duurt dat nimmer en komt enkel voort uit het sneller willen stoppen dan eigenlijk mogelijk is; gezond lijkt het me gewoon niet.
ahh je miste mij ?
haha nee serieus, ik vind het echt knap.Zou mij nooit gelukt zijn.
Handstand kan wel..maar dan moet je beginnen met rekken als ze 9 weken zijn. Tja, dat ligt gevoelig
-
blondie
- Zeer actief
Ach joh, de flik is in principe een koprol in de lucht, steuntje in de rug om wat te liften en voiláFull Monty schreef:ik dacht al, ik mis iemand! Dank je:)Dee schreef:Ik had hier toch echt gereageerd dat ik het knap vond dat je het zo op de foto hebt gekregen.
Of vanuit die koprol over laten gaan in voorpootstand, moet lukken toch
- Full Monty
- Zeer actief
- Contacteer:
Tuurlijk lukt het je wel, nu je weet dat het kan begin je er gewoon gelijk mee met de volgende pup:)Dee schreef: haha nee serieus, ik vind het echt knap.Zou mij nooit gelukt zijn.
Handstand kan wel..maar dan moet je beginnen met rekken als ze 9 weken zijn. Tja, dat ligt gevoelig
Rekken met 9 weken... ietwat aan de late kant zijn we daarmee. Niet dat hij kan tellen hoor, maar toch. Misschien wel een leuk trucje om hem te leren, tellen, maar dat levert geen leuke foto's op.
- Dee
- Zeer actief
Ik neem nooit meer een pup!Full Monty schreef:Tuurlijk lukt het je wel, nu je weet dat het kan begin je er gewoon gelijk mee met de volgende pup:)Dee schreef: haha nee serieus, ik vind het echt knap.Zou mij nooit gelukt zijn.
Rekken met 9 weken... ietwat aan de late kant zijn we daarmee. Niet dat hij kan tellen hoor, maar toch. Misschien wel een leuk trucje om hem te leren, tellen, maar dat levert geen leuke foto's op.
Nee rekken moet je eigenlijk vanaf het begin doen
- Zeeuws meisje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rocky = Yorkshire Terriër (15-06-1992 - 20-03-2007)
Quincy = Golden Retriever (05-03-1999 - 24-10-2011)
Kyra = Kruising Maltezer/Poedel (19-12-2006 - 20-10-2018)
Pixie = Kruising Jack Russel/Chihuahua (06-10-2010-
Dexter = Perro Peruano Peludo (07-04-2012 - 03-02-2024) - Aantal honden: 1
Wat een geweldige foto's
, en wat is Brio toch een prachtige hond 
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Spagaat behoort ook tot de mogelijkheden. Bij honden nog spectaculairder dan bij mensen want bij honden kun je voorpoot- en achterpootspagaat aanleren. Evt. als een soort doggydance oefening: tijdens het lopen beurtelings in een voorpootspagaat en achterpootspagaat vallen. Tussendoor afwisselen met die koprol.
Succes verzekerd
.
Succes verzekerd

- Full Monty
- Zeer actief
- Contacteer:
4 weken klinkt perfect om rustig aan te beginnen, lekker handzaam voormaatje:) Ik vind dus niet dat ik het Brio heb geleerd, ik heb hem enkel begeleid in zijn eigen bewegingen. Hij kroop graag in vreemde houdingen op schoot en de simpele weg hem dan weer rechtop te krijgen was er een koprol van te maken. En dat vond hij leuk. Ik ook:)Badu schreef:![]()
wat een mafferd zeg.... Hoe heb je dat aangeleerd Wendy? Hier vier lenige peludo's van vier weken... je kan niet vroeg genoeg beginnen. Wanneer kom je met ze oefenen
Naarmate hij groter en zwaarder werd heb ik de hulp afgebouwd. In de veronderstelling dat koprol niet tot het normale bewegingspatroon van een hond behoorde bouwde ik nog meer af en er een eind aan te breien. Maar Brio kan echter niet meer zonder en ging op eigen houtje verder, mijn zegen heeft ie. En die van jullie ook, die hond heeft het toch maar even goed voor elkaar!
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 1
Echt schitterende foto's, heb wel gelachen, hoe bestaat het dat een hond dat ook weer kan leren......