renee-uk schreef:sterrendag, er is een heleboel uitgelegd maar dat is blijkbaar niet wat je wil horen
kijk en daar kunnen wij natuurlijk ook niks aan doen
ik moet zeggen dat ik het wel typisch vind dat topics van jou altijd hierop uitlopen, zou het misschien toch ook aan jou liggen dat het zo gaat?
Heeft niks te maken met wat ik wil horen, heeft te maken met hoe dit topic begon en die begon niet met informatie, maar alleen met conclusies van mensen die dan wel meer informatie hebben en daar kan ik niks mee en bijdehandte opmerkingen.
1e reactie
Ik begrijp niet waarom iemand een anatolische herder in huis zou nemen.
Het zijn geen handige honden. Niet geschikt voor hoe wij in nederland honden houden.
geen onderbouwing, geen toelichting, daar kan ik dus niks mee.
2e reactie
Ze verlengen uiteraard je piemel wel aanzienlijk
En allemaal conclusies, zonder het waarom te vermelden, en als ik dan zonder die informatie zeg, kan dat niet aan het baasje liggen, heb ik het gedaan, en ben ik naief en wil ik niet luisteren? Nee wil gewoon informatie.
En volgens mij val jij ook onder die personen die altijd in dit soort discussies beland, want dit is zeker niet de eerste keer.
Pas halverwege de eerste pagina, kwam er echt informatie, en tot die tijd heb ik hier continue om gevraagd. En daarna verweten om opmerkingen die ik dus maakte door een tekort aan informatie. Om vervolgens dan maar te gaan grappen.
En elke keer als ik wel een serieus antwoord kreeg, heb ik daar ook netjes op gereageerd en voor bedankt. Zijn genoeg forums waar ik niet in dit soort discussies belandt, dus misschien toch te maken met de mensen die ik hier tegen kom.
---
Het was zeker ook de bedoeling om in het echie kennis te maken met de honden, het wordt niet voor niks een jarenplan en dit is een ras die we overwegen, als ik voor die tijd al concludeer dat het hem niet gaat worden, waarom zou ik dan nog tijd steken in dat soort kennismakingen. Hier vragen was gewoon stap 1, en ik vraag ook niet voor niks naar fokkers.