Pancho was in het begin ook wat opdringerig naar Linde toe. Maar bij dit filmpje kreeg ik toch echt de kriebels.Cash schreef:Ik weet het niet hoor.Eline* schreef:Veel te veel in de opwinding. Zo lebbert Nelson een konijn af waarvan hij weet dat hij het niet mag opeten. Geen onderdanig lief gedrag ieder geval en ik vind het uitermate onprettig om te zien.
De eerste week van Sebastiaan hier in huis deed CAsh ook zo. Die was er niet bij weg te slaan. Wilde constant met zijn kop ruiken, snuffelen, likken en ook zo met die neus tegen die beentjes aan duwen. Zodra hij Sebastiaan maar hoorde/zag/ rook was het piepen geblazen en hij moest en zou bij Sebastiaan zijn. We kregen hem er nauwelijks bij weg. Echt obsessief was hij naar SEbastiaan toe.
Na die week was het over. Hij heeft het nooit weer gedaan. Sebastiaan kan nu de boel bij elkaar krijsen terwijl Cash gewoon door slaapt in de keuken. Hij kijkt er bij wijze van sprekennu niet meer naar om.
Vind het ook 'triest' cq kinderachtig dat je op zo'n manier wilt bewijzen dat pitbulls zulke lieve honden zijn. Zeker met die titel erbij.

Staan zo te zien nog meer van dat soort filmpjes op aan de titels te zien.