De foto is van slechte kwaliteit, maar ik vond hm zo lief
op het logeerbed samen:

En als Amy anders gaat liggen, verschoof hij ook, want hij wil tegen haar aan liggen
Moderator: moderatorteam

Ok ga ik doen, dank je wel IngeInge O schreef:ah, het is een soort tweewegskraantje, zo had ik het niet begrepen.
ideaal vind ik het niet dat daar (gestold) bloed zit want daar kan theorethisch dus een stukje uit loskomen en meespoelen.
ik zou er even voor bellen om te horen wat ze daarvan zeggen bij mandigers, dan ben je gerust.
En is dit door een Da wel even te spoelen denk je?Inge O schreef:ah, het is een soort tweewegskraantje, zo had ik het niet begrepen.
ideaal vind ik het niet dat daar (gestold) bloed zit want daar kan theorethisch dus een stukje uit loskomen en meespoelen.
ik zou er even voor bellen om te horen wat ze daarvan zeggen bij mandigers, dan ben je gerust.
Ja gelukkig niet, Mandigers had het over alle honden waar ze mee in contact waren geweest hier in huis en dat waren er toevallig net 3 van mijn zusje en mijn nichtje, moet er toch niet aan denken zeg....Daisy@ schreef:Voor je andere honden een geluk dat het geen parvo is.
Arme Amy... er wordt verder geduimd.
Nou ik loop nu zwaar gestrest buiten, arme hondenAsta schreef:Geen advies, wel heel veel sterktezieke geesten heb je ook met hun gif strooierij
Demi schreef:Zal even een foto proberen te maken aan dat infuus zitten zeg maar 2 uiteinden 1 voor het infuus en die andere moest ik afblijven. We weten nu waarom we eraf moesten blijven, want daar komt dus bloed uit. Ik zou niet weten hoe ik die door moet spoelen, want als ik die open doe komt er echt wel veel bloed uit en zeker voordat ik het slangetje erop gedraaid heb. Ik moet vanmiddag toch naar de DA met haar voor controle en bloedprikken, vraag wel even of ze het daar kunnen doenInge O schreef:ja, dat zou ik ook doen, of het druppelkraantje (weet niet of dat erop zit?) even wat sneller laten lopen?Jessica3787 schreef:Kun je het niet gewoon even doorspoelen door een beetje in de zak te knijpen? Spoelt het dan niet weg?
Weet ook niet of het normaal is hoor 2 uit einde aan dat ding, misschien hoort het wel zo het is voor mij ook allemaal nieuw.
Bij dat onderste witte dopje, die we eraf gehaald hadden, kwam dus echt een stroom bloed uit en als je heel goed kijkt zit er nu bloed te drukken tegen het dopje. Eerst zat er dus niets onder het dopje
Moet maar eens een cursusje eerste hulp bij hondenongelukken gaan doen geloof ik
Ok dat moet wel lukken, alleen is dat erg als het over 2 uur gebeurd? Haar infuus is nu leeg en nu mag ze 2 uur niets namelijkTelgter Toller schreef:Demi schreef:Zal even een foto proberen te maken aan dat infuus zitten zeg maar 2 uiteinden 1 voor het infuus en die andere moest ik afblijven. We weten nu waarom we eraf moesten blijven, want daar komt dus bloed uit. Ik zou niet weten hoe ik die door moet spoelen, want als ik die open doe komt er echt wel veel bloed uit en zeker voordat ik het slangetje erop gedraaid heb. Ik moet vanmiddag toch naar de DA met haar voor controle en bloedprikken, vraag wel even of ze het daar kunnen doenInge O schreef:ja, dat zou ik ook doen, of het druppelkraantje (weet niet of dat erop zit?) even wat sneller laten lopen?Jessica3787 schreef:Kun je het niet gewoon even doorspoelen door een beetje in de zak te knijpen? Spoelt het dan niet weg?
Weet ook niet of het normaal is hoor 2 uit einde aan dat ding, misschien hoort het wel zo het is voor mij ook allemaal nieuw.
Bij dat onderste witte dopje, die we eraf gehaald hadden, kwam dus echt een stroom bloed uit en als je heel goed kijkt zit er nu bloed te drukken tegen het dopje. Eerst zat er dus niets onder het dopje
Moet maar eens een cursusje eerste hulp bij hondenongelukken gaan doen geloof ik
Infuus even dichtzetten, kraantje even dichtdraaien in de richting van Amy. Vervolgens het dopje van de kant waar bloed zit losdraaien en het infuus even door laten lopen. Het stolseltje spoelt dan waarschijnlijk vanzelf weg. Infuus even dichtzetten, dopje weer op op de niet gebruikte uitgang zetten, kraantje richting Amy weer open en het infuus weer laten lopen.
Precies!Telgter Toller schreef:Demi schreef:Zal even een foto proberen te maken aan dat infuus zitten zeg maar 2 uiteinden 1 voor het infuus en die andere moest ik afblijven. We weten nu waarom we eraf moesten blijven, want daar komt dus bloed uit. Ik zou niet weten hoe ik die door moet spoelen, want als ik die open doe komt er echt wel veel bloed uit en zeker voordat ik het slangetje erop gedraaid heb. Ik moet vanmiddag toch naar de DA met haar voor controle en bloedprikken, vraag wel even of ze het daar kunnen doenInge O schreef:ja, dat zou ik ook doen, of het druppelkraantje (weet niet of dat erop zit?) even wat sneller laten lopen?Jessica3787 schreef:Kun je het niet gewoon even doorspoelen door een beetje in de zak te knijpen? Spoelt het dan niet weg?
Infuus even dichtzetten, kraantje even dichtdraaien in de richting van Amy. Vervolgens het dopje van de kant waar bloed zit losdraaien en het infuus even door laten lopen. Het stolseltje spoelt dan waarschijnlijk vanzelf weg. Infuus even dichtzetten, dopje weer op op de niet gebruikte uitgang zetten, kraantje richting Amy weer open en het infuus weer laten lopen.

Dat wil ik geloven.....Demi schreef:Nou ik loop nu zwaar gestrest buiten, arme hondenAsta schreef:Geen advies, wel heel veel sterktezieke geesten heb je ook met hun gif strooierij
Als Cujo een hapje gras wil nemen begin ik al hysterisch te doen
Zal wel weer minder worden, maar ik heb nou eenmaal 4 honden die echt alles opvreten dus voorlopig ben ik denk ik wel even goed gestrest buiten

Schijnen nog erg veel geluk gehad te hebben, iets verder en dan was ze volgens Utrecht doodgebloed omdat hij in haar halsslagader zatgonnie schreef:Wat een zorgen kunnen ze ons bezorgen he. Ze zeggen dat het gezond is om honden te hebben maar soms vraag ik me dat weleens af, want af en toe bezorgen ze je ook wel stress.
Wat vervelend dat Amy het infuus er uitgetrokken heeft.
Sterkte.
Ja hoor gelukkig wel. Mijn moeder komt net terug van vakantie, michael kan regelmatig vrij nemen, mijn zusje helpt waar ze helpen kan en een tante en 2 nichtjes wonen op 2 min afstandHilly45 schreef:Tjonge jonge zeg, wat heb jij onwijs veel zorgen en wat krijg jij veel tegelijk. Niet te geloven zeg. Ben er gewoon een beetje stil van............... Heb je ook wat hulp vanuit je omgeving?
Gelukkig, dat heb je ook wel hard nodig zeg............ Amy kan dus eigelijk amper alleen blijven. Dat ze het infuus eruit heeft weten te trekken zal toch zijn, omdat het zo lichaamsvreemd voelt, dat het er wat haar betreft uit 'moet'. Maar je hebt wel gelijk, dit had compleet fout af kunnen lopen en is dus ook nu nog wel zorgwekkend.Demi schreef:Ja hoor gelukkig wel. Mijn moeder komt net terug van vakantie, michael kan regelmatig vrij nemen, mijn zusje helpt waar ze helpen kan en een tante en 2 nichtjes wonen op 2 min afstandHilly45 schreef:Tjonge jonge zeg, wat heb jij onwijs veel zorgen en wat krijg jij veel tegelijk. Niet te geloven zeg. Ben er gewoon een beetje stil van............... Heb je ook wat hulp vanuit je omgeving?

rose schreef:Och jeetje, dat is een complicatie waar je niet op zit te wachten![]()
En nu dan Alisson, heeft zij dat vocht van het infuus niet hard nodig om door te kunnen spoelen?
Wat een ellende meid, hier heb je toch geen woorden voor?![]()
Heel veel sterkte voor jou en jouw meidje!