Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
JYBD schreef:Dus die vormen het hertengewei-test-team?
Is wel een erg leuke reclame foto!
Ja ze waren al het testteam maar ik vond dat na een stuk of 6 geweien de testfase wel was afgerond en de geweien geslaagd waren.
Dachten zij duidelijk anders over, even de nieuwe ook testen en ja hoor ook lekker
JYBD schreef:Dus die vormen het hertengewei-test-team?
Is wel een erg leuke reclame foto!
Ja ze waren al het testteam maar ik vond dat na een stuk of 6 geweien de testfase wel was afgerond en de geweien geslaagd waren.
Dachten zij duidelijk anders over, even de nieuwe ook testen en ja hoor ook lekker
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.
HaddockandFriends schreef:Mijn Suki heeft oren en ander kluif werd zo weg, welke maat zou ik het beste voor haar kunnen nemen? ze is een erg fanatieke kluiver
Ik zou beginnen met een M om te kijken of ze het lekker vind en hoe lang ze er mee doet, kan je altijd nog doorgroeien naar de XL
Ik heb L en XL gehad en vond het verschil in grootte minimaal. Het verschil zat 'm bij de exemplaren die ik kreeg in het feit dat de XL de aanzet van het gewei, zo'n dik stuk, er nog aan had zitten. Verder waren ze niet of amper groter.
Bij mij scheelde het wel degelijk, de XL was een stuk groter en zwaarder met vertakkingen, de L was een enkel stuk.
Luna is er nog steeds regelmatig bezig, ik vind het echt ideaal spul,.....
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.
JYBD schreef:Bij mij scheelde het wel degelijk, de XL was een stuk groter en zwaarder met vertakkingen, de L was een enkel stuk.
Luna is er nog steeds regelmatig bezig, ik vind het echt ideaal spul,.....
Tallie schreef:Ik heb L en XL gehad en vond het verschil in grootte minimaal. Het verschil zat 'm bij de exemplaren die ik kreeg in het feit dat de XL de aanzet van het gewei, zo'n dik stuk, er nog aan had zitten. Verder waren ze niet of amper groter.
Vreemd, dat het zo verschillend is, wel bij dezelfde winkel besteld?
Het gewei vandaag ontvangen en hij is goedgekeurd.
Joy ging hem meteen begraven in de bank maar Bimbo is al fanatiek aan het kauwen.
De Ribbies vinden ze ook erg lekker, bedankt.
patricia schreef:Het gewei vandaag ontvangen en hij is goedgekeurd.
Joy ging hem meteen begraven in de bank maar Bimbo is al fanatiek aan het kauwen.
De Ribbies vinden ze ook erg lekker, bedankt.
Ik lees het nu pas, graag gedaan en fijn dat ze in de smaak zijn gevallen.
Over de maten ze gaan op gewicht en dus niet op model / lengte o.i.d. vandaar dat het soms op het oog niet veel scheelt.
Sem is een beetje grote Shih-Tzu....9 kilo.
Ik wil ook wel zo'n hertengewei voor hem kopen.
Welke maten hebben jullie voor jullie kleine(re) hondjes?
En hoe gaat dat?
Joke schreef:Sem is een beetje grote Shih-Tzu....9 kilo.
Ik wil ook wel zo'n hertengewei voor hem kopen.
Welke maten hebben jullie voor jullie kleine(re) hondjes?
En hoe gaat dat?
k
Voor de kleinere hondjes is de maat S geschikt, M kan ook voor de wat fanatiekere kleine knagers.
Als je het liefst een bepaald 'model' wilt kan je dat aangeven bij je bestelling (bijv. liefst zo lang mogelijk of juist een dik stuk) dan let ik daar op
_rosita_ schreef:dit is een ietwat ouder topic, maar ik was aan het googlen op hertengewei en kwam toen hier uit.
zijn de geweien bij eko-pets bewerkt of is dit puur natuur.
Wellicht kan ik zo af en toe aan een 'vers' gewei komen, vanuit zo'n hertenkamp. Is dit oké?>
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag. Zijn die hertengeweien bewerkt?
Als het onbewerkte geweien zijn, is het mss een idee om bij de Oostvaardersplassen een gewei te kopen? Daar worden de geweien van de dieren verkocht die daar zijn gaan wisselen. De kosten weet ik niet. Ik las het vandaag in de krant. Maar misschien iets voor mensen die vlakbij of in Almere wonen.