Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vrouw gezocht voor doodslaan hond in emmen

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Re: Vrouw gezocht voor doodslaan hond in emmen

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Budkes schreef:Ik zei ook niet dat ze er niet wonen, ze wonen hier met bosjes, maar ze misdragen zich lang niet zo erg als Hilje zegt.
Waar ik persoonlijk last van heb (gehad) zijn Roemeense zigeuners, dat is toch Oostblok?
Ik schaar ze misschien onder 1 noemer dat klopt..
Van de gemiddelde Pool en Tsjech die hier werkt en in vakantiehuisjes zitten en elkaar eens voor de kop meppen heb ik niet zo'n last hoor...
Het zijn idd Litouwers, Roemenen die je in de kranten voorbij ziet komen, dat is toch Oostblok of zeg ik dan iets raars?
Ik werk zelf ook met Polen; harder werkers, prima jongens...Ik ben zelf meerdere keren in Polen op vakantie en voor hulp aan gezinnen geweest met stichtingen (vlak na de val van de muur) en ik vind een Pool qua mentaliteit nogal verschillen met een Roemeen als ik eerlijk ben.

En waar ik woon - ben er bijna nooit maar goed - heb ik toch echt wekelijks gedoe voorbij zien komen met Roemenen in het flatje.Klimmen en klauteren over het balkon, gezeik met andere bewoners, gezeik met elkaar, gedoe met auto's voor de deur
Politie surveilleerde standaard elke week een paar keer door de straat en dat was dan nog op de momenten dat IK het zag en geloof me, ik ben er bijna nooit.
Echt veel last had ik er dus nog niet eens van maar ze zijn dr uut gezet vermoed ik want het flatje staat sinds een week of wat leeg :cheer:

Ik heb persoonlijk liever een groep opgeschoten Marrokanen voor mijn bakkes staan dan een groep Roemeense /Zigeneurs meneren en mevrouwen, kan er niks aan doen...
Ik heb mijn eerste akkefietje in 1999 al gehad en het laatste vorig jaar en dat waren Roemenen, Roma's, Zigeuners en Litouwers
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Kit schreef:
Budkes schreef:Ik zei ook niet dat ze er niet wonen, ze wonen hier met bosjes, maar ze misdragen zich lang niet zo erg als Hilje zegt.

Inderdaad niet allemaal, maar kom voor de lol eens op een zaterdagavond/nacht naar een van de bungalowparken die volgestopt zitten, het zal ongetwijfeld ook te maken hebben met de overbevolking op die parken hoor, want erg netjes worden ze niet gehuisvest...
Daar kom ik niet voor de lol, daar kom ik dan voor mijn werk, precies om wat ik zeg, te veel gedronken en dan slaan ze elkaar voor de kop, en daar is het bij elkaar gepropt zitten oa een oorzaak van.
Gr. Aniek

Afbeelding
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke

mercedes2803 schreef:
Waar ik persoonlijk last van heb (gehad) zijn Roemeense zigeuners, dat is toch Oostblok?
Ik schaar ze misschien onder 1 noemer dat klopt..
Van de gemiddelde Pool en Tsjech die hier werkt en in vakantiehuisjes zitten en elkaar eens voor de kop meppen heb ik niet zo'n last hoor...
Het zijn idd Litouwers, Roemenen die je in de kranten voorbij ziet komen, dat is toch Oostblok of zeg ik dan iets raars?
Ik werk zelf ook met Polen; harder werkers, prima jongens...Ik ben zelf meerdere keren in Polen op vakantie en voor hulp aan gezinnen geweest met stichtingen (vlak na de val van de muur) en ik vind een Pool qua mentaliteit nogal verschillen met een Roemeen als ik eerlijk ben.

En waar ik woon - ben er bijna nooit maar goed - heb ik toch echt wekelijks gedoe voorbij zien komen met Roemenen in het flatje.Klimmen en klauteren over het balkon, gezeik met andere bewoners, gezeik met elkaar, gedoe met auto's voor de deur
Politie surveilleerde standaard elke week een paar keer door de straat en dat was dan nog op de momenten dat IK het zag en geloof me, ik ben er bijna nooit.
Echt veel last had ik er dus nog niet eens van maar ze zijn dr uut gezet vermoed ik want het flatje staat sinds een week of wat leeg :cheer:

Ik heb persoonlijk liever een groep opgeschoten Marrokanen voor mijn bakkes staan dan een groep Roemeense /Zigeneurs meneren en mevrouwen, kan er niks aan doen...
Ik heb mijn eerste akkefietje in 1999 al gehad en het laatste vorig jaar en dat waren Roemenen, Roma's, Zigeuners en Litouwers
Nu maak je inderdaad wel verschil en ik ben het hardgrondig met je eens. Ik heb maar tegen 1 bevolkingsgroep een enorme amtipathie ontwikkeld door mijn werk de afgelopen 26 jaar en dat is tegen de (roma) zigeuners. Gruwelijke lui, bah, bah, bah. Pakken altijd de zwakste uit de samenleving en deinzen er bv niet voor terug om je tijdens de fouillering een smerig maandverband in je gezicht te duwen. :kotz: daar zijn ook de roemenen en litouwers niet mee gelijk te stellen. Wat een rotvolk. Bah.
Gr. Aniek

Afbeelding
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

dicyvo schreef:
Asterix schreef:
Inge schreef:Hoe ziet een oosteuropese vrouw eruit?
Dat vroeg ik mij ook af toen ik ruim 18 jaar geleden voor het eerst bij de consultatie-arts kwam en ze mij vroeg of ik oorspronkelijk uit het oostblok kwam. Na mijn wedervraag :"hoezo?". Antwoordde ze mij:"breed gezicht en brede jukbeenderen". :denken: :U:
Vroeger was het leven zo lekker simpel.

Oma zag meteen of iemand een crimineel karakter had (of neiging tot). Een laag voorhoofd en de ogen dicht bij elkaar, was (zonder uitzondering) foute boel :pffff:
Je vergeet dikke wenkbrouwen die doorgroeien erbij te vermelden, dan zijn het écht criminelen! :mrgreen:
dicyvo

Ongelezen bericht door dicyvo »

blondie schreef:
dicyvo schreef:
Asterix schreef:
Inge schreef:Hoe ziet een oosteuropese vrouw eruit?
Dat vroeg ik mij ook af toen ik ruim 18 jaar geleden voor het eerst bij de consultatie-arts kwam en ze mij vroeg of ik oorspronkelijk uit het oostblok kwam. Na mijn wedervraag :"hoezo?". Antwoordde ze mij:"breed gezicht en brede jukbeenderen". :denken: :U:

Oma zag meteen of iemand een crimineel karakter had (of neiging tot). Een laag voorhoofd en de ogen dicht bij elkaar, was (zonder uitzondering) foute boel :pffff:
Je vergeet dikke wenkbrouwen die doorgroeien erbij te vermelden, dan zijn het écht criminelen! :mrgreen:
:O: dan ken ik er ook een paar
Budkes
Zeer actief

dicyvo schreef:
blondie schreef:
dicyvo schreef:
Asterix schreef: Dat vroeg ik mij ook af toen ik ruim 18 jaar geleden voor het eerst bij de consultatie-arts kwam en ze mij vroeg of ik oorspronkelijk uit het oostblok kwam. Na mijn wedervraag :"hoezo?". Antwoordde ze mij:"breed gezicht en brede jukbeenderen". :denken: :U:

:O: dan ken ik er ook een paar
Lombroso. :F:

Maar, en dat heeft dan niets met crimineel te maken, veel bevolkingsgroepen hebben hun eigen uiterlijke kenmerken, logisch. Sommige zijn heel uitgesproken. Somaliërs bv ook, zo herkenbaar.
Gr. Aniek

Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief

klopt; Somaliers hebben doorgaans een ronde, bolle toet.
Sudanese negroide mensen zijn vaak heel slank en rank
Nigerianen en mensen uit Sierra Leone zijn vrij klein van stuk
en de gemiddelde Mauretanier/Senegalees pik ik er ook aardig uit

Mensen roepen weleens "alle negers lijken op elkaar omdat ze zwart zjn" maar dat is natuurlijk net zo dom lullen als "alle europeanen lijken op elkaar omdat ze blank zijn"
Een Nigeriaan met een Senegalees vergelijken of tegen een Senegalees zeggen dat het een Somalier lijkt is net zoiets als tegen een Nederlander zeggen dat het net een Duitser uit de DDR is of tegen een Spanjaard roepen dat hij Italiaans lijkt.

Ik weet wel dat mijn zwager uit Senegal (grens met Mauretanie) echt niet op 1 hoop wil met Somaliers want ze hebben in Afrika net zo goed vooroordelen naar andere landen als wij hier hebben met 'dikke Duitsers' , domme Belgen, 'versierderige Spanjaarden etc
Zo weet ik van zwager dat in andere landen over Somaliers gezegd wordt dat het luie uitvreters zijn die niet werken en Nigerianen zijn naar zijn mening schuinsmarcheerders, criminelen en oplichters...
ACh..elk continent heeft zo zijn zwarte schapen hahahaha
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

mercedes2803 schreef:klopt; Somaliers hebben doorgaans een ronde, bolle toet.
Sudanese negroide mensen zijn vaak heel slank en rank
Nigerianen en mensen uit Sierra Leone zijn vrij klein van stuk
en de gemiddelde Mauretanier/Senegalees pik ik er ook aardig uit

Mensen roepen weleens "alle negers lijken op elkaar omdat ze zwart zjn" maar dat is natuurlijk net zo dom lullen als "alle europeanen lijken op elkaar omdat ze blank zijn"
Een Nigeriaan met een Senegalees vergelijken of tegen een Senegalees zeggen dat het een Somalier lijkt is net zoiets als tegen een Nederlander zeggen dat het net een Duitser uit de DDR is of tegen een Spanjaard roepen dat hij Italiaans lijkt.

Ik weet wel dat mijn zwager uit Senegal (grens met Mauretanie) echt niet op 1 hoop wil met Somaliers want ze hebben in Afrika net zo goed vooroordelen naar andere landen als wij hier hebben met 'dikke Duitsers' , domme Belgen, 'versierderige Spanjaarden etc
Zo weet ik van zwager dat in andere landen over Somaliers gezegd wordt dat het luie uitvreters zijn die niet werken en Nigerianen zijn naar zijn mening schuinsmarcheerders, criminelen en oplichters...
ACh..elk continent heeft zo zijn zwarte schapen hahahaha

Maar hij heeft wel gelijk hahahahahaah

Ik herken zelfs de Zuid Somaliers van de Noord Somaliers :mrgreen:
mercedes2803
Zeer actief

Ja dat heeft hij ook hahahahaha
Die paar Somaliers die hier wonen werken niet en drentelen de hele dag maar wat door de stad heen met hun kinderen...
Het mannetje van dat gezin vindt mijn zwager heel aardig en die zit - met zijn oranje haar vanwege het ontkleuren en ontkroesen kuch - dan op zijn fietsje te roepen naar hem en doet graag een praatje met zwager...
Zwager probeert dat altijd te ontlopen want ten eerste vind hij het dus een luie uitvreter en hij heeft het hem eens gevraagd waarop meneer grif toegaf dat hij voor die paar centen meer dan een uitkering niet aan het werk ging, wanttttt auw rugje en zo....
Sindsdien moet mijn zwager hem niet zo en ten tweede wil mijn zwager er ook niet mee geasocieerd worden want hij weet donders goed dat ze hier gewoon 2 negers op straat zien praten en dan serieus denken dat het broers zijn...
hahahahhaha
Ze vroegen hem weleens of "die en die meneer de neger met die dochter toevallig een broer was van hem of zowww"

ja tuurlijk...die boomlange Sudanees die Engels spreekt is mijn broer joh... :ugh:
Ik kom alleen maar uit een land dat aan de andere kant van het continent ligt en een Franse kolonie was en daarmee dus een franstalig land :LOL:
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Wat een kutwijf om zoiets laags te doen! Als ik haar dat had zien doen had ik haar echt niet alleen maar "aangesproken". Dan had ik wel wat meer gedaan....

Arme hond..... Friese stabijen zijn zulke lieve en zachtmoedige honden... Hoe kon ze zoiets smerigs en laags uitvreten? Dan is er iets ernstig met je mis.

En nu is die hond dood, en zij krijgt waarschijnlijk alleen maar een boete.... dat vind ik nog het ergst van alles. Alsof het niets voorstelde wat ze gedaan heeft. Het klotewijf!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
mon doesie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoezen

Ongelezen bericht door mon doesie »

ik mag hopen dat ze een flinke boete krijgt en niet alleen maar :neenee: mag u niet meer doen hoor.

heel triest....dat mensen dit kunnen doen :cry:

maar goed dat ze niet bij mij in de straat woont.
en de groetjes van:
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
http://www.roxroros.com

uit het oog maar niet uit ons hart...Aila.
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Arm dier! Wie weet hoe hij geleden heeft onder dit beest, en blijkt zijn dood een verlossing. Ik hoop dat deze vrouw haar staf niet zal ontlopen, in hoeverre je als het om dierenmishandeling gaat al over straf kan spreken.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
Ennath
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna!
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Ennath »

mercedes2803 schreef:En dan Wilders met die grote muil over Marrokanen.... :oeps:

Het spijt me heel erg hoor, maar ik denk dat we de afgelopen jaren en de komende tijd een stuk waakzamer hadden moeten zijn en zullen moeten zijn voor Oostblok medemensen...
Ja hoor, er zitten genoeg goeiiiien tussen hoor, maar die wonen vooral daar

De misdaad en narigheid waar ze zich mee bezig houden raakt ook werkelijk iedereen naar mijn idee...
Daar waar Chinezen zich misschien eens bezig houden met witwasserij en gokkerij en wat afrekeningen onderling worden Oostblok meneren en mevrouwen wekelijks, zo niet dagelijks opgepakt voor winkeldiefstal, woning inbraken, woning overvallen, auto diefstallen, oplichting met kettingen en armbanden die van je lijf gesjort worden, skimmen, geld wisseltrucs, afleidingstrucs, berovingen op straat en telt u maar door.

En hun waarden en normen? Die liggen doorgaans heel anders - lager wil ik nog niet zeggen - dan die van ons...
Spugen en tuffen naar vreemde mensen, elkaar van balkons afgooien, elkaar overhoop slaan en dan nu mevrouwen die op straat gewoon een hond af staan te tuigen tot ie het loodje legt :ugh: :cry:
En het is geen Yorkshire die je met een welgemikte trap naar de hemel helpt maar best een 'aardige' hond die je mijn inziens best op zijn falie moet geven wil je hem dood maken...

Wat een teringgggwijf...

Ik hoop dat ze dr gauw met een stempel op dr reet terugsturen naar het dorp waar ze vandaan komt ...
Tandeloos met twee dichtgeslagen oogkassen aub :cool2:
Vergis je maar niet in de criminaliteit van de chinezen (als groep) rapport criminaliteit chinezen in Nederland. Maar je hebt wel gelijk dat het een vorm van criminaliteit is waar je als doorsnee burger geen last van hebt.

Oost-Europeanen is iets anders: dat is een grote groep die voornamelijk hiernaartoe komt om tijdelijk (rot) werk te doen tegen een matig salaris en met betaling van hoge kosten aan hun "werkgever" (het uitzendbureau: niet de plaats waar ze werken). Die mensen werken zich een bult en vervelen zich rot in hun vrije tijd. Dus gaan drinken, over straat zwerven, rotzooi trappen, kleine vernielingen en kleine diefstallen plegen etc. etc.
Daarnaast hebben ze natuurlijk toch net even andere normen en waarden m.b.t. de omgang met ouderen, zwakkeren en (huis)dieren. En dan escaleert de zaak makkelijk. Echte criminaliteit kom ik onder die groep niet veel tegen wel bergen rotzooi en overlast (en onderlinge agressie)

Ik moet zeggen dat ik zo langzamerhand een bloedhekel aan de Oost-Europeanen en Portugezen (daar hebben we er tweehonderd van rondlopen op het dorp) heb, terwijl ik ondertussen donders goed besef dat de primaire schuldigen niet de hier werkende Oost-Europeanen maar de "ophokkende" werkgevers zijn. Twee honderd man in een oud klooster zonder verdere voorzieningen levert onrust op: al sluit er tweehonderd brave Groningers op.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”