Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stafford bijt Chi dood

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Re: Stafford bijt Chi dood

Ongelezen bericht door Pepie »

Nanna schreef:En zo werd het toch nog een gezellig taaltopic ;-)
Niks ervan :S:
Afbeelding
Domor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Domor »

@kooi: bij ons zijn de staffords niet het probleem, wel 2 duitse herders die als ze de kans krijgen andere honden verscheuren, een rottweiler die wat lichtgeraakt was (is er nu niet meer), een border collie die ontzettend dominant is en daardoor behoorlijke problemen veroorzaakt, labradors die kleine honden letterlijk overhoop lopen (veroorzaakt ook behoorlijke schade als je pech hebt, hernia's enzo) en een vrouw die met vier husky's loopt aan een heupriem waarbij ze meerdere passen nodig heeft om de honden weer onder controle te krijgen als ze besluiten dat er iets niet goed is (in dit geval viel mijn hond uit, nadat deze een aantal keer is aangevallen, twee keer door een jachthond, 1 keer door een labrador, daarnaast is hij dus ook een aantal keer overlopen door een labrador-achtige en door een herder. Maar sinds de echte aanvallen valt hij aan de lijn uit, los geen probleem. Overigens had ik hem kort en aan de kant, maar sindsdien draai ik wel om of ga ik laag lopen als ik hem aan de lijn hebt, het liefst jas ik hem op tijd naar beneden, het is op een dijk waar ik hen tegenkom, zodat hij daar gewoon los kan doorlopen. En anders los erlangs, dan doen die honden niks, al komt die van mij wel snuffelen). Maar nee, de twee staffords die bij ons lopen zijn prima. Laat ik onze hond (7.5kg) ook rustig mee spelen, mits de eigenaar het goed vindt. De eerste keer wel voorzichtig benaderd, kijken hoe de andere eigenaar reageert, van een afstandje vragen of ze mogen spelen en dan los kennismaken. Ook de twee staffordkruisingen in Wageningen die ik ken zijn super vriendelijk, lopen ook gewoon los en staan goed onder commando en daar wordt wijs mee omgegaan. Er loopt ook nog een pitbull/stafford waarvan ik niet weet hoe hij is met andere honden, maar in ieder geval niet vreselijk slecht want hij staat nog altijd bij de supermarkt rustig te wachten met andere honden ook aan de verschillende paaltjes. Ook vreselijk mensvriendelijk. Maar die kwam ik alleen tegen waar de honden aan de lijn zitten en dan gok ik het er gewoon niet op i.v.m. het gedrag van mijn eigen hond. Die is overigens een kruising schnauzer maltezer, dus geen hondendoder, vrees niet (los van dat hij los dus ook niet uitvalt, behalve als er een andere hond hem pijn doet na waarschuwen door piepen).
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

Domor schreef:@kooi: bij ons zijn de staffords niet het probleem, wel 2 duitse herders die als ze de kans krijgen andere honden verscheuren, een rottweiler die wat lichtgeraakt was (is er nu niet meer), een border collie die ontzettend dominant is en daardoor behoorlijke problemen veroorzaakt, labradors die kleine honden letterlijk overhoop lopen (veroorzaakt ook behoorlijke schade als je pech hebt, hernia's enzo) en een vrouw die met vier husky's loopt aan een heupriem waarbij ze meerdere passen nodig heeft om de honden weer onder controle te krijgen als ze besluiten dat er iets niet goed is (in dit geval viel mijn hond uit, nadat deze een aantal keer is aangevallen, twee keer door een jachthond, 1 keer door een labrador, daarnaast is hij dus ook een aantal keer overlopen door een labrador-achtige en door een herder. Maar sinds de echte aanvallen valt hij aan de lijn uit, los geen probleem. Overigens had ik hem kort en aan de kant, maar sindsdien draai ik wel om of ga ik laag lopen als ik hem aan de lijn hebt, het liefst jas ik hem op tijd naar beneden, het is op een dijk waar ik hen tegenkom, zodat hij daar gewoon los kan doorlopen. En anders los erlangs, dan doen die honden niks, al komt die van mij wel snuffelen). Maar nee, de twee staffords die bij ons lopen zijn prima. Laat ik onze hond (7.5kg) ook rustig mee spelen, mits de eigenaar het goed vindt. De eerste keer wel voorzichtig benaderd, kijken hoe de andere eigenaar reageert, van een afstandje vragen of ze mogen spelen en dan los kennismaken. Ook de twee staffordkruisingen in Wageningen die ik ken zijn super vriendelijk, lopen ook gewoon los en staan goed onder commando en daar wordt wijs mee omgegaan. Er loopt ook nog een pitbull/stafford waarvan ik niet weet hoe hij is met andere honden, maar in ieder geval niet vreselijk slecht want hij staat nog altijd bij de supermarkt rustig te wachten met andere honden ook aan de verschillende paaltjes. Ook vreselijk mensvriendelijk. Maar die kwam ik alleen tegen waar de honden aan de lijn zitten en dan gok ik het er gewoon niet op i.v.m. het gedrag van mijn eigen hond. Die is overigens een kruising schnauzer maltezer, dus geen hondendoder, vrees niet (los van dat hij los dus ook niet uitvalt, behalve als er een andere hond hem pijn doet na waarschuwen door piepen).
Bedankt voor je reactie Domor...
Ik denk dat je niet precies oppakt wat ik bedoel.
Mijn vraag is en blijft waarom kiezen voor en doorgaan met fokken van honden met als belangrijkste ingefokte eigenschap
het verscheuren van andere honden?

misschien vinden mensen zo'n hond mooi, dat kan, maar moet het streven niet zijn om deze karaktereigenschap zorgvuldig eruit te fokken?

op deze site vind ik veel berichten van mensen die liefhebber zijn van deze rassen en die er veel verstand van hebben en eigenlijk bevestigen die mijn angst alleen maar.
Hoe vriendelijk het dier ook, en hoe goed begeleid, die eigenschap kan op een onverwacht moment naar de oppervlakte komen en dan is het einde verhaal voor het object dat die eigenschap bij hun triggert op wat voor manier dan ook.

en moet je dan willen dat in een druk bevolkt en behond gebied Jan en alleman met zo'n kruitvatje gaat rondlopen?

Wat jij beschrijft zijn los staande incidenten en dat is mijn punt niet.

Maar waar je gelijk in hebt is dat wij mensen een situatie gecreëerd hebben waar onze geliefde dieren het slachtoffer van worden.
Dat geldt niet alleen voor bepaalde karaktertrekken maar ook voor de grote verschillen in uiterlijk, waarbij de ene soortgenoot
de andere bij wijze van spreken ernstig kan verwonden door hem alleen maar omver te lopen.
Of waarbij bepaalde uiterlijke trekken voor ons plezier worden ingefokt en waar dieren last van hebben, zoals kromme poten, huidplooien, uitpuilende ogen of te korte neuzen.

Ik zou ervoor willen pleiten dat de gemeenschap hier qua regelgeving op in zou springen.
Maar misschien gebeurt wat ik wil al lang hoor, zijn fokkers van klapkaken serieus bezig te fokken met honden die uitzonderlijk onkarakteristiek vriendelijk zijn?
ZorroMax
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Bulldog

Ongelezen bericht door ZorroMax »

Het grootste probleem zit aan de andere kant van de riem, daar helpt geen fokprogramma aan. Ik heb heel wat geld liggen bij de dierenarts door een Golden Retriever die het - volgens zijn bazin "niet snapte"...... Gevolg was uiteindelijk wel dat mijn klapkaak (een Engelse Bull kan er ook wat van als ze eenmaal vechten), Golden Retrievers ging aanvallen. We hebben kunnen voorkomen dat er bloed vloeide, maar het heeft toch een aantal keren weinig gescheeld.
Zullen we de Goldens dan ook maar verbieden? Liever een pitje met een baas die weet wat hij doet, dan een Golden met een baas die niet weet wat een hond is.
Domor
Zeer actief

Volgens mij is dat streven er bij de staffords ook wel degelijk. O.a. doordat de mag-test verplicht is voor beide ouderdieren om stambomen bij de pups te krijgen. Maar het belangrijkste is de houding van de eigenaar. Net als dat er zat rassen zijn die eigenlijk niet met mensen overweg kunnen, die hoeven van mij ook niet verboden te worden. Wel moeten ze strak onder controle gehouden worden, maar goed, eigenlijk wil ik dat van alle honden. Ook van de kleintjes die niks doen of de grotere die alleen maar willen spelen. Want er zullen altijd honden zijn die niet met andere honden kunnen en er zullen altijd mensen zijn die bang zijn voor honden. Iedere grotere hond kan een hoop schade aanrichten. Sommige windhonden zijn daar gevoelig voor, die gaan weg op de prooidrift, maar in tegenstelling tot staffords die mensgericht zijn en behoorlijk goed te trainen zijn, zijn windhonden veel meer van het type stopverf in hun oren. Overigens zijn windhonden maar een voorbeeld, er zijn zoveel type honden. Ieder ras heeft zijn voor- en nadelen. Hondagressie is slechts één zo'n nadeel. En dan ook nog één die goed onder controle te houden valt. Namelijk door controle over de hond, indien nodig met lijn en muilkorf en rustige gebieden om te lopen. Als de rest van de hond je aanspreekt, dan kan je alsnog die keuze maken. Net als dat mensen de keuze maken om honden te kiezen waarbij de kans groot is dat ze vroegtijdig overlijden aan één of andere afwijking, of dat de hond waarschijnlijk zelden los zal kunnen omdat hij echt niet luistert, of dat een hond met warm weer zich ellendig voelt door een te dikke vacht of een te korte neus.

Ik ben zelf een groot fan van de ouderwetse pitbulls, gespierd maar toch slank. Dat type gaat vrijwel altijd gepaard met ernstige hondagressie doordat deze nogal eens uit lijnen met ringervaring komen. Maar ik ben ook een groot fan van windhonden, van poedels en van langneuzige gezelschapshonden. Maar ook van ouderwetse rottweilers en dobermanns. In mijn geval komt er uiteindelijk een poedel, want de hond mag gewoon niet hondsagressief zijn omdat hij soms bij mijn moeder moet kunnen logeren, ik cavia's heb dus geen prooidrift, hij goed alleen kan blijven dus gezelschapshonden zijn lastiger, en niet te groot mag zijn i.v.m. appartement. De kans is groot dat die pitbull er later wel komt, maar pas als hij echt in mijn leven past en ik ieders veiligheid kan waarborgen.

Overigens zie ik liever een kruitvatje hondagressie dan een kruitvatje mensagressie door een drukbevolkt gebied lopen. Uiteindelijk is een hond heel sneu, maar een kind is sneuer. (en vaak zijn de kinderen toch de eerste die gegrepen worden door hun onvoorspelbare gedrag)
kooi
Zeer actief

ZorroMax schreef:Het grootste probleem zit aan de andere kant van de riem, daar helpt geen fokprogramma aan. Ik heb heel wat geld liggen bij de dierenarts door een Golden Retriever die het - volgens zijn bazin "niet snapte"...... Gevolg was uiteindelijk wel dat mijn klapkaak (een Engelse Bull kan er ook wat van als ze eenmaal vechten), Golden Retrievers ging aanvallen. We hebben kunnen voorkomen dat er bloed vloeide, maar het heeft toch een aantal keren weinig gescheeld.
Zullen we de Goldens dan ook maar verbieden? Liever een pitje met een baas die weet wat hij doet, dan een Golden met een baas die niet weet wat een hond is.
Nee laten we de Goldens Niet gaan verbieden want het is niet KARAKTERISTIEK voor het ras, maar INCIDENTEEL zal het wel voorkomen. :roll:
Zeker omdat met deze honden ook teveel wordt door gefokt omdat ze zo populair zijn en veel mensen denken dat ze zo zacht zijn dat ze geen opvoeding nodig hebben.
Niet slim bij zo'n eigenwijs ras....
kooi
Zeer actief

@domoor....

Een zinnig verhaal....
Magtest?
Weet niet wat dit is, maar ik vrees dat veel mensen uit de broodfok een hondje ophalen en ga in zo'n drukke stad maar eens iedere hondeneigenaar controleren?
Beter is het ras gewoon in drukbevolkte gebieden verbieden, mits gemuilkorft.

Ik meen uit verhalen te begrijpen dat pitbulls toch ook over het algemeen mensagressief zijn?
Maar dat is puur hear say hè, en van die griezelfilmpjes die ook hier passeren.

Ja, ik heb ook zo mijn beperkingen in mijn raskeuze van de toekomst.
Zou graag een pyrenesche berghond willen, maar die gaan op de loop en achter schapen aan heb ik begrepen.
Dus dat wordt hem niet in de stad...
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

kooi schreef:@domoor....

Een zinnig verhaal....
Magtest?
Weet niet wat dit is, maar ik vrees dat veel mensen uit de broodfok een hondje ophalen en ga in zo'n drukke stad maar eens iedere hondeneigenaar controleren?

Ik meen uit verhalen te begrijpen dat pitbulls toch ook over het algemeen mensagressief zijn?

Zou graag een pyrenesche berghond willen, maar die gaan op de loop en achter schapen aan heb ik begrepen.
tja ik kom hier in de stad ook dagelijks kuddes schapen tegen :roll:

en verder lijkt me dat je je misschien toch iets beter zou kunnen verdiepen in rassen voordat je van alles gaat lopen blaten (pun intended!)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Domor
Zeer actief

Een zinnig verhaal....
Magtest?

Graag op de spelling van mijn naam letten, zo lastig is deze niet. Het is de pseudoniem Domor Verbeuk.
Mits is trouwens niet hetzelfde als tenzij. Het betekent eerder op voorwaarde van. Ik ga er vanuit dat je tenzij bedoelde?

Pitbulls zijn over het algemeen absoluut niet mensagressief, er moest namelijk in de pit kunnen worden gestaan tijdens het gevecht en de honden moesten uit elkaar gehaald kunnen worden. Je kan ze uiteraard wel mensagressief maken en in sommige type wijken hoor je daar wel eens wat van (maar goed, dat kan met vrijwel ieder ras).

Opzoeken wat een mag-test is, kan misschien wel handig zijn. Maar ik zal je een linkje geven, scheelt googlen.
http://dier-en-natuur.infonu.nl/huisdie ... edrag.html

Een pyreneese berghond heeft eigenlijk wel andere kwaliteiten waardoor hij minder in de stad past. Onder andere het flinke waak- en verdedigingsgedrag i.c.m. met het zeer zelfstandig zijn. De schapen zou ik me minder druk om maken, want daar kan je hem gewoon bij weghouden als het goed is.
kooi
Zeer actief

@Domor,
excuus voor de onbedoelde associatie.... :roos:
Volgens mij is gemuilkorft foud, wat denk jij? :oohja:
Domor
Zeer actief

Ik snap je nu niet helemaal geloof ik?

Bedoel je nou dat je deze rassen niet gemuilkorft in drukke steden wil zien
of dat je deze rassen alleen als ze gemuilkorft zijn in drukke steden wil zien.

Ik heb zelf absoluut niks tegen een muilkorf mits deze goed is aangeleerd. Zeker als de hond (dus niet ras) toch iets twijfelachtig is naar andere mensen/honden, en al helemaal met zo'n geval in een druk gebied. Daarmee wordt namelijk voorkomen dat het dier echte schade met zijn tanden kan aanbrengen en dat beseft de hond vaak ook al waardoor deze iets terughoudender wordt, met daarnaast een eigenaar die vaak wat zelfverzekerder wordt doordat hij weet dat de hond niet meer echt kan bijten. Dat sommige bazen een muilkorf zien als een vrijbrief om hun agressieve hond los te gooien doet niks af aan de muilkorf en zijn functie, wel aan het verstand van die baas.
Ennath
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna!
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Ennath »

Laten we nog even een taal topic van maken ....... hier zeg je dat een klapkaak in drukke gebieden verboden is als hij een muilkorf draagt.
Wat je natuurlijk bedoelt is dat een PB in drukke gebieden verboden is behalve als hij een muilkorf draagt of te wel: "Beter is het ras gewoon in drukbevolkte gebieden verbieden, tenzij gemuilkorft."
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

zeg gaan we nu een muilkorf gebod prolongeren :boos:
ooit was ik zo blij dat het niet een gebod werd, en hier gaan we er gewoon op door, van wel net zo veilig.
Domor
Zeer actief

Een muilkorfgebod voor iedere hond die weleens een hond of mens gebeten heeft in drukke gebieden zou ik helemaal niet zo tegen zijn. Aanlijngebod is er in dat soort gebieden toch eigenlijk altijd al wel.
S@ndr@
Zeer actief

nou ik wel, fel tegen zelfs.
kooi
Zeer actief

Ennath schreef:

Laten we nog even een taal topic van maken ....... hier zeg je dat een klapkaak in drukke gebieden verboden is als hij een muilkorf draagt.
Wat je natuurlijk bedoelt is dat een PB in drukke gebieden verboden is behalve als hij een muilkorf draagt of te wel: "Beter is het ras gewoon in drukbevolkte gebieden verbieden, tenzij gemuilkorft."
Was dat niet al gezegt? :19:
En wie muilkorfte jij?
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Laten we allemaal verantwoorde eigenaars de dupe worden van de lamzakken, verbieden en muilkorven :mep:

Aansprakelijk stellen bij een incident, maar dan ook met alles, hoge boetes.

Ik ga mijn hond niet muilkorven, ik ga geen verplichte cursus doen, ik ben verliefd op het ras, en daar hoeft niemand last van te hebben en dat heeft ook niemand , pak de aso's maar aan maar laat mij met rust. :19:
Afbeelding
Punzel
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Punzel »

Nogmaals, laten we fijn alle honden muilkorven die agressief zijn en waarvan de baas z'n hond niet aankan. Of dit nu een stafford of een labrador is.
JYBD
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door JYBD »

Waarom niet alle honden, ongeacht hun ras, muilkorven en bij bewezen goed gedrag muilkorfvrij? :F:
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

we kunnen ook gewoon alle honden verbieden, gebeurt er ook nooit meer wat :U:
iedereen aan de goudvis :ok:
JYBD
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door JYBD »

Day is ook een mogelijkheid,....

Maar wat te doen met een vis- of mens-agressieve goudvis??

OK, die trek je gewoon door de wc. :wink:
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

Afbeelding
Annemarie Rouw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Whippets
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Annemarie Rouw »

Dan kopen de patsers weer een Piranha..begint het gezeur opnieuw.
vrij
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kruizing Collie

Ongelezen bericht door vrij »

Ik woon in deze plaats en er is hier dan ook een hele discussie hierover ontstaan.Het is ook zo dat de staff opgegroeid is met een chi, de eigenaar heeft ook een foto in de krant gezet waarop je ziet dat de chi bovenop de staff slaapt.Het is ook niet waar dat de eigenaar er bij stond en ernaar keek maar hij was waarschijnlijk zo van schrik verlamt dat hij niet goed kon reageren. Voor de rest is het zo dat hij deze mevrouw diverse malen gevraagd had haar hondje bij zich te houden omdat hij zo tegen de staf aan het keffen was. Dus wie heeft nu eigenlijk schuld in deze ? Het eind van het liedje is wel dat er nu een hele discussie ontstaan is of de honden nog op deze plaats los mogen blijven lopen en dat eigenlijk iedereen er ,vooral in het begin, veel moeite mee had om nog langs de plas te lopen.De staff hebben ze in laten slapen maar de eigenaars zijn hier heel verdrietig over .
vrij
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kruizing Collie

Ongelezen bericht door vrij »

Nanna schreef:
vrij schreef:...Het is ook niet waar dat de eigenaar er bij stond en ernaar keek maar hij was waarschijnlijk zo van schrik verlamt dat hij niet goed kon reageren. Voor de rest is het zo dat hij deze mevrouw diverse malen gevraagd had haar hondje bij zich te houden omdat hij zo tegen de staf aan het keffen was. Dus wie heeft nu eigenlijk schuld in deze ?
Beiden.
Die vrouw had haar Chi terug moeten roepen als daarom gevraagd wordt maar de Staff eigenaar had moeten weten wat hij aan hond had en zelf uit de situatie moeten gaan en niet gaan afwachten. En 'verlamd' gaan staan kijken als je hond een andere hond verscheurt vind ik geen verantwoordelijk en adequaat eigenarengedrag.
Tuurlijk beide maar je kan hier eindeloos over door blijven discussieren maar wilde alleen maar ff vertellen dat er ook een andere kant aan zat,dat die Staff met een Chi samen opgegroeid was. Bovendien vindt mevrouw van Chi het ineens een gevaarlijk losloop gebied en vooral ook voor kinderen want die konden wat haar betreft daar ook niet meer zonder gevaar lopen, dat maakt mij eigenlijk behoorlijk pissig,want dat was het dan ook toen er nog niets gebeurd was..
kooi
Zeer actief

Waarschijnlijk wel....maar daar kom je pas achter wannéér er iets gebeurt.
Net als leven op een slapende vulkaan.
Gaat die opeens uitbarsten dan worden de mensen daardoor verrast en kunnen niet meer vluchten.

In dit geval, wij mensen hebben willens en wetens een hondje gefokt als de chihuahua.... dat is eigenlijk zo onnatuurlijk
dat dit dier zonder mensen geen bestaan als hond zouden kunnen hebben.

Mijn zus laat die van haar bijvoorbeeld nooit los omdat er in dat gebied weleens een chi door een roofvogel van de grond is gehaald.

Ik kan me ook niets erbij voorstellen dat een chihuahua roedel samen een zebra gaan vangen of zo...
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

kooi schreef:Waarschijnlijk wel....maar daar kom je pas achter wannéér er iets gebeurt.
Net als leven op een slapende vulkaan.
Gaat die opeens uitbarsten dan worden de mensen daardoor verrast en kunnen niet meer vluchten.

In dit geval, wij mensen hebben willens en wetens een hondje gefokt als de chihuahua.... dat is eigenlijk zo onnatuurlijk
dat dit dier zonder mensen geen bestaan als hond zouden kunnen hebben.

Mijn zus laat die van haar bijvoorbeeld nooit los omdat er in dat gebied weleens een chi door een roofvogel van de grond is gehaald.

Ik kan me ook niets erbij voorstellen dat een chihuahua roedel samen een zebra gaan vangen of zo...
Als je zo redeneert kan er geen 1 ras overleven zonder mensen ,want het is allemaal zo gemaakt door mensen.
En als je je laat leiden door 1 hond die door een roofvogel gepakt is ben je ook wel heel erg beperkt lijkt mij..
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
bouvierpoedel
Zeer actief

Nanna schreef:
bouvierpoedel schreef: En als je je laat leiden door 1 hond die door een roofvogel gepakt is ben je ook wel heel erg beperkt lijkt mij..
En dan wordt de aan de zwierende flexi (uiteraard) uitgelaten pruts overreden door de bestelbus die nèt te kort de bocht doorvloog :LOL:
Daarom moet je ook altijd een lijkenzak en een plamuurmes bij je dragen naast het poezakje. :engel: :LOL:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

bouvierpoedel schreef:
Nanna schreef:
bouvierpoedel schreef: En als je je laat leiden door 1 hond die door een roofvogel gepakt is ben je ook wel heel erg beperkt lijkt mij..
En dan wordt de aan de zwierende flexi (uiteraard) uitgelaten pruts overreden door de bestelbus die nèt te kort de bocht doorvloog :LOL:
Daarom moet je ook altijd een lijkenzak en een plamuurmes bij je dragen naast het poezakje. :engel: :LOL:
:hmmm: Voor zo'n chi is een beetje flink poepzakje al genoeg toch? Multifunctioneel!
bouvierpoedel
Zeer actief

dagmar88 schreef:
bouvierpoedel schreef:
Nanna schreef:
:hmmm: Voor zo'n chi is een beetje flink poepzakje al genoeg toch? Multifunctioneel!
Ook weer waar. :cool2:
Maar geloof dat er niets op straat blijft liggen , zal gewoon in het profiel van de band blijven plakken. :19:
bouvierpoedel
Zeer actief

Nanna schreef:"te Koop: Chihuahuapups. Compleet met stamboom en Europees entingsboekje. En aflegkit voor onderweg"
:LOL:
Ik las afgekit. :80:
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”