Sommige mensen kunnen zich ook enorm aanstellen hoor. Ik had vandaag visite en één van de oudtantes was mee. Iedereen weet dat ik een hond heb, en iedereen weet dat Diesel een beetje hyper kan zijn maar dat is na een minuutje over. Begint ze daar toch te krijsen, echt abnormaal hard gillen. Ik kreeg een hartverzakking, ik dacht er is iets vreselijks gebeurd. Diesel had haar hand gelikt

Na nog een paar keer krijsen en een 'stel je niet zo aan' reactie van haar man ging ze zitten.
Daarna kon ik nog aanhoren dat die hond echt niet te vertrouwen is, dat ik er niet zo dicht bij zou moeten komen, je weet nooit, gaat hij niet bijten? Waarom neem je zo'n hond eigenlijk? Hij ziet er kwaad uit, hij gaat echt bijten hoor! Jaja. Diesel keek niet eens
Ik heb dan maar gezegd dat Diesel in het asiel zat wegens het opeten van een volwassen vent. En dat de kans groot was dat hij vandaag ook een paar mensen ging verorberen.
Ik ben anders de eerste die rekening houd met bange mensen. Ik heb een vriend die gebeten is door een hond en die is nu niet op zijn gemak bij honden. En als hij op bezoek is dan zie je Diesel niet eens, want die zit op de slaapkamer. Maar ik hou geen rekening met aanstelleritis. En zeker niet als iemand begint te krijsen terwijl Diesel op de grond ligt te soezen.