Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ijsselshow Zwolle

Moderator: moderatorteam

goud
Zeer actief
Contacteer:

Re: Ijsselshow Zwolle

Ongelezen bericht door goud »

Marjoleine schreef:
goud schreef:Na een 5e plaats bij de BPIS zijn wij tevreden naar huis gegaan. En ik heb me laten vertellen dat het ook volgend jaar hier weer is.
O, was jij dat? Netjes geshowd :ok:

Mij viel het ook allemaal reuze mee.
Ja, prutzooi maar ja, shit happens. Niks mis met de wc's, prima sfeer, goede parkeergelegenheid, ik vind het kortom een goede show!
Het was mijn hond. Heb zelf bij het ras geshowd. Erering door een vriendin. Die vindt dat leuk. Mij maakt het niet uit, en ze heeft het keurig gedaan. Was de pups 3e show. Alle keren beste pup en 1 x 2e beste pup in show bij onze club. Maastricht hebben we BPIS niet gedaan want we moesten nog bijna 3 uur terug naar huis rijden. Dus verkeerd doet ze het niet.
Maggie
Pets_Passion
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pets_Passion »

Fijn te horen dat het met mooi weer wel een geslaagde dag is geworden zondags.
En zo te horen hadden ze de organisatie zondags ook beter in orde.. het regent in elk geval geen klachten dus dat is voor een show altijd een goed teken.

Dat ze het volgend jaar weer daar willen gaan doen vind ik minder slim, ik mag hopen dat als ze dat inderdaad gaan doen ze dan in elk geval leren van zaterdag en voor betere droge plekken zorgen zodat je die ellende niet nog eens krijgt.

Ik kwam altijd graag naar de ijsselshow, vond het altijd een erg leuke en gezellige show.
Hopelijk wordt het dat in de toekomst ook weer.

Karen
Afbeelding

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

het was een grote bende, leek inderdaad een festival zonder bier en kotsluchten.
Ik denk dat hun trainingsveld ook voorlopig verruineerd is.Ze hadden stro op de plekken gelegd die helemaal verblubberd waren maar dat mocht ook niet meer baten, ze hadden beter van die oprijplaten kunnen neerleggen, zoals ze ook bij de entree hadden gedaan.

we hadden gelukkig mooi weer, maar de erering was ook veel te klein en druk, de honden die geplaatst waren moesten eerst op een podiumpje in een heel druk krap hoekje op de foto, dat vonden niet alle honden ( en baasjes ) zo geslaagd.

wat veel mensen ook niet wisten was dat het nu een CAC show was ipv een CACIB show maar wel CACIB hallen inschrijvingsprijzen betalen....

wat ik nog het meest jammere vond dat we een keurmeester hadden die duidelijk geen kaas had gegeten van de podenco ibicenco waardoor Garuda een ZG had gekregen omdat ze " wel erg mager was" en dat terwijl ze dikker is dan menig ander ibicenco teefje van die leeftijd, ook had ze een " te los gangwerk" en het mag inderdaad vaster maar veel ibicencos van deze leeftijd hebben zo een gangwerk, en een ibicenco hoort zoizo geen super vast gangwerk te hebben zoals de meeste honden wel moeten hebben. dingen die je dus als rastypisch kan zien werden afgestraft. Een ZG zie ik niet als iets ergs maar ik vind het wel erg jammer als die ZG gegeven wordt om dingen die niet terecht zijn.
Astro kreeg wel 1U CAC BOB. maar hij vond wel dat zijn borst dieper moest worden....zijn borst is prima voor zijn leeftijd en moet eigenlijk zeker niet veel dieper worden want dat is niet rastypisch meer...
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

En wat foto`s van Harry in Zwolle.
Bedankt Jessica voor de gezellige middag en de mooie foto`s! :D

Afbeelding
Jessica met Harry en Angus. Angus heeft zowat de hele dag bij Jessica liggen maffen. :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En nog een kiekje van de Beste pup en de Beste van het Ras . ( deze foto is gemaakt door een vriendin van de handler van de BOB )
Afbeelding
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
wiebel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder mix Boef
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door wiebel »

Kan iemand mij helpen aan de site van de leren halsbanden die op de show stonden? ze hadden alleen de halsbanden in hun stand, maakte deze ook zelf. veelal met 2 kleuren leer.
ik wil wat bestellen, maar kan ze niet vinden :(
In loving memory Tasio ??-??-???? - 29-4-2012 &
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Nurangino heeft die.
Ik heb geen idee, maar ik heb er eens een meegenomen voor haar namelijk, mss heeft zij het adres nog?
http://www.hondenforum.nl/plaza/memberl ... le&u=27187
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
wiebel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder mix Boef
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door wiebel »

eindelijk gevonden. waren van dogs-home. inmiddels ook al bestelling gedaan :)
In loving memory Tasio ??-??-???? - 29-4-2012 &
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
Plaats reactie

Terug naar “Show”