En wat is er mis met dat ik vanuit mijn webshop 100% van de netto winst doe naar de hulphonden die ik train? Is daar iets op tegen? Ik probeer op die manier te zorgen dat de financiële last lager word voor mensen, lijkt mij toch nobel zat?
Maar goed vind van mij en mijn website wat je vind. Ik zal hier kunnen lullen als brugman, onderzoeken en bewijs neer kunnen zetten ik zal jullie niet kunnen overtuigen en jullie mij niet. De dingen die ik gebruik van cesar millan zijn niet de dingen die je direct ziet op televisie, daarnaast zijn de dingen die ik van hem gebruik ook dingen die door anderen gebruikt worden

En ik kraak het gedeelte correctie niet af. Zonder correctie kan gedrag in sommige gevallen ook niet afgeleerd worden. Je hebt bekrachtigen en corrigeren, en dan voor beide de mogelijkheid om positief of negatief te bekrachtigen en corrigeren

Verder iemand nog commentaar over mijn website, mijn bedrijf, of mij als persoonlijk? Zou het op prijs stellen als men dat dan even in een prive bericht doet of recht in mijn gezicht, lijkt me redelijk toch...!
Verder zal ik mij niet meer bemoeien op discussies op het forum, ik zit hier voor mijn plezier, om advies te geven, te discuseren en niet om continu op mij als persoon of op mijn website beledigd te worden... tabee