Ik vermoed dat een DA dat zegt omdat die het vermoeden dan kan hebben dat de hond dan eventueel ook HD kan hebben, doch daar zijn andere faktoren voor verantwoordelijk. Ik ken de pup niet en de ouders ook niet, dis kan daar geen oordeel over geven, als het alleen op het gebit is gebaseerd dan is dat totale onzin, daar voor de ontwikkeling van het gebit andere genen verantwoordelijk zijn dan voor de groei van een skelet.Marjoleine schreef:Nee, niet alleen.silvester schreef:Lol, nee hoor, ik ben silvesterMarjoleine schreef:Melanie, je zit op de verkeerde account![]()
En idd, het maakt niet echt veel uit hoeveel tanden/kiezen je hebt, het belangrijkste is dat er voedsel naar binnen kan. (Wat overigens ook de vraag van de TS was, niet of er tanden zichbaar zijn op een foto).
de vraag was of er een waarschijnlijkheid is dat er genetische verbanden zijn tussen gezondheidproblemen en het ontbreken van een half gebit.
Dat is althans wat ik vooral lees, aangezien niemand die pup wil omdat allerlei da's zeggen dat het dier wel ongezond moet zijn vanwege die missende elementen.
En, ja we hadden een feestje bij (onze) tandarts