Neeltje schreef:En wat wil je met de workshops bereiken? Bij de hond op punten drukken om huidproblemen op te lossen,die meestal door allergiën worden veroorzaakt?
En zo epileptie te behandelen?? Ik begrijp de behandelingen, maar zou bij epileptie veel te bang zijn juist een op een punt te drukken wat een aanval kan triggeren? Moet je niet eerst veel meer onderzoeken doen, om zoiets te kunnen bepalen?
Hoi Neeltje,
Nee ik druk niet op een dier, ziek of gezond. Photonic Therapy daarentegen is een veilige, pijnloze en effectieve methode om thuis (door jou zelf), post-diagnostisch, te gebruiken. Ontwikkeld door een arts in de laatste + 20 jaar en wordt al sedert 1996 toegepast (in Australie), vanaf +-2000 in de USA, vervolgens UK etc...
Nu zijn er ook al DA's in Belgie die het gebruiken, veterinair natuurgeneeskundigen, hondenscholen, en veel honden- en paardeneigenaars etc. in B & ook Ndl omdat ik de moeite heb genomen het alles te vertalen, de studies te doen en een Q.P.P. van Brian McLaren ben (en nee dit is niet mijn beroep, ik wil gewoon dat niet-Engelstaligen de kans krijgen te ontdekken dat er nog iets bestaat wat hen helpen kan bij pijn en chronische ziekten (ik heb zelf fibro, ME,...)
Je kan niets triggeren... de vastgestelde punten brengen in balans wat niet in balans is.
Onderzoeken ? Neeltje ik wil enkel een poster aan de muur hangen over iets wat de mensen bezighoudt.
Ik wil hier geen "hetze" uitlokken en verwijs liever naar de FB pagina (
http://www.facebook.com/pages/Photonic-Therapy
Daar kan je een brochure lezen, een pppresentatie bekijken of naar een sessie luisteren.
Als de nieuwe website volgende week klaar is open ik wel een ander topic met de link naar t Dierenfeest.
PS. Over epileptie: Brian zegt hetvolgende:
...the points will reduce both the frequency and severity of attacks, and may be used therapeutically (during an attack) or prophylacticly (prior to or as routine prevention)