Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat komt het meeste voor ? Wat is het belangrijkste ?

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Gipsy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
Aantal honden: 4
Contacteer:

Wat komt het meeste voor ? Wat is het belangrijkste ?

Ongelezen bericht door Gipsy »

Als je naar deze lijst kijkt, welke toestand, ziekte of welk probleem komt volgens jou t meeste voor ? of voor welke zou je op de eerste plaats een oplossing wensen te zien ?

Noodgevallen
o Zonnesteek
o Shock
o Bloeding stoppen
Algemene toestanden
o Cervicale schijfproblemen
o Ziekte van Cushing
o Doofheid
o Diarree
o Ziekte van Carre (Distemper)
o Epilepsie
o Oog problemen
o Hepatitis
o Kennelhoest
o Nierziekte & -stenen
o Ziekte van Lyme
o Parvo Virus
o Pancreatitis
o Prestatieverhogende punten
o Littekens
o Thoracolumbale Disk Disease
o Teek of insectenbeet
o UrineProblemen
Vruchtbaarheid & Fokkerij
o Fokverbetering
o Verhoging van de Melkproductie
o Niet-ingedaalde testikels
o Bijstand/inductie bevalling
Emotionele of psychische aandoeningen
o Angst & Fobieën
o Agressie
Lichaamsdelen
o Gezicht, de mond, tanden en tandvlees
o Hoofd & Hals
o Voetkussentjes - hielen
o Polsen - Ellebogen
o Schouders
o Onderrug
o Heupen en heupdysplasie
o Knieën
Huidaandoeningen
o Eczeem, Hot Spots & Jeukende huid

Bedankt voor jullie medewerking ! :ok:
Vita 1997-2008, Maxime 2000-2011, Pineau 1998-2012
Aviva
Actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Wat komt het meeste voor ? Wat is het belangrijkste ?

Ongelezen bericht door Aviva »

Epilepsie,

omdat het zo'n klote ziekte is waar we nog helemaal niks vanaf weten.
Groetjes van Kim, Fan, Abby en Juf
Bordercollie kennel By Blues and Browns: http://www.bybluesandbrowns.nl
Afbeelding
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Onderrug omdat ik daar toevallig mee van doen heb.
Onderrug problemen met dus uitval/verlammingsverschijnselen.

Ik zet medische problemen voor eventuele gedragsproblemen, ook omdat het ene het andere niet uitsluit.
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia

Ongelezen bericht door Fizgig »

Huidproblemen.
Yai
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Yai »

Wat bedoel je precies met 'prestatieverhogende punten'?
Afbeelding
Saschesfloor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairn Terrier

Ongelezen bericht door Saschesfloor »

Huidproblemen. Ik zie heel veel honden met jeuk in miijn trimsalon en ik vind dat zo zielig. Mijn Sacha heeft ook veel jeuk gehad in haar leven en ik krijg er zelf jeuk van als ik ernaar kijk, zo sneu.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
Gipsy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
Contacteer:

Yai schreef:Wat bedoel je precies met 'prestatieverhogende punten'?
Van de "Doc" himself: Performance points are designed to sharpen an animal’s performance, assuming it has previously been treated to remove any pain or other problem. They are stimulant points but will not make a slow horse run fast. However, they will allow a fit pain-free animal to perform at its best.

Of vrij vertaald: Prestatie punten zijn ontworpen om de prestaties van het dier te scherpen, in de veronderstelling dat het dier al eerder behandeld werd om pijn te verwijderen of andere problemen op te lossen. Het zijn stimulerende punten, maar zullen een traag paard niet sneller laten lopen. Ze zullen echter een fit pijnvrij dier toelaten om op z'n best te presteren.
DjockPuck
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Jack Russels

Ongelezen bericht door DjockPuck »

Aviva schreef:Epilepsie,

omdat het zo'n klote ziekte is waar we nog helemaal niks vanaf weten.
Deze dus......
Groetjes Willy, Djock en Puck

Afbeelding
gemini6
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 boomertjes

Ongelezen bericht door gemini6 »

Zelf heb ik een Shih Tzu gehad met heel veel huidproblemen en we hebben daar vele jaren mee lopen dokteren.
Gipsy
Zeer actief
Contacteer:

blondie schreef: Ik zet medische problemen voor eventuele gedragsproblemen, ook omdat het ene het andere niet uitsluit.
En daar heb je absoluut gelijk in...heel wat gedragsproblemen komen voort van medische problemen en de daarbij horende pijn !
Jacq
Zeer actief
Mijn ras(sen): vubara

Ongelezen bericht door Jacq »

poe, ik zou voor alles wel een oplossing willen.
maar vooral epilepsie denk ik. dat is zo'n rotziekte.
maar ook angst. met bachremedie en rustige aanpak heb ik het vertrouwen van ons
kleintje kunnen herstellen, maar als ze dan terugvalt in zo'n allesoverheersende angstaanval,
vooral 's nachts als ze droomt dan breekt mijn hart.
teveel meegemaakt. honden leven in het nu zeggen mensen,
maar nachtmerries heeft ze nog. ook al geloofde ik dat nooit.
oog en oor problemen zou ook fijn zijn voor ons oudje. dan zou ze niet zo schrikken
in het donker.
Gipsy
Zeer actief
Contacteer:

Nah, ik denk dat het vrij duidelijk en unaniem is... :wink:

Tijdens de gratis infosessies/workshops op t Dierenfeest in Genk op 24 & 25/11 zal ik dan aan de aanwezigen, wat de hond aangaat, de punten tonen voor
*epilepsie
*huidproblemen
Ook zal ik trouwens alle hondjes, katten, paarden etc...die zich inschrijven (gratis natl.) & voorbij komen een sessie geven (ook gratis natl.) voor eender welk van bovenvermelde probs...maar daarover meer in een volgend topic volgende week. :pffff:

Ook misschien een idee om de punten voor epilepsie en huid op posterformaat te laten uitprinten om in de stand op te hangen voor de baasjes.
Bedankt voor jullie medewerking :cheer:
Aviva
Actief
Contacteer:

Ik snap even niet helemaal wat je nu met deze info gaat doen, en hoe dit minieme aantal antwoorden een duidelijk beeld voor je heeft kunnen scheppen; maar ik ben blij dat ik heb kunnen helpen :ok:
Afbeelding
Gipsy
Zeer actief
Contacteer:

Aviva schreef:Ik snap even niet helemaal wat je nu met deze info gaat doen, en hoe dit minieme aantal antwoorden een duidelijk beeld voor je heeft kunnen scheppen; maar ik ben blij dat ik heb kunnen helpen :ok:
:engel: lief hoor :oohja: Jij wil nu al meer weten :F:

Nou...in mijn gratis infosessies behandel ik graag wat actueel is en wat de baasjes bezighoudt.
Zo weet ik bijvb. dat bij paarden Koliek doodsoorzaak n°1 en dat dat bij veulens bijvb. meconium is en dus zal ik altijd in zulk een infosessie de eigenaren laten zien welke punten gestimuleerd moeten worden om dit te verhelpen/op te lossen/bij te staan (alles afhankelijk van meerdere factoren)...
De punten van deze ziekten/toestanden heb ik ook op poster laten afdrukken zodat de interessenten het daarna rustig kunnen bekijken, noteren, copiëren etc...

Eenzelfde wil ik doen voor de hondeneigenaren die naar het Dierenfeest zullen komen in Genk op 24 & 25 november as. Dan vlieg ik speciaal over naar het noorden :wink: om gratis informatiesessies (2x/dag van 60-90') daartussen volop gratis sessies op de dieren te geven (nee, ik kom niets verkopen :pffff: )

Wat bij mij duidelijk was mbt paarden, was me niet zo duidelijk voor honden...in de noordelijke landen.
Ik wilde alleen effe checken of de info die ik had accuraat was :)...
Dus er komen ook posters met de punten ter behandeling en voorkoming van epileptische aanvallen en voor huidproblemen aan de muren :ok: en ik zal dit ook toelichten tijdens die gratis sessies.

Voila :lekkerpuh: nu weet je (bijna) alles, :LOL:

Maar de mensen mogen nog volop op dit onderwerp antwoorden hoor :) :lol1:
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

En wat wil je met de workshops bereiken? Bij de hond op punten drukken om huidproblemen op te lossen,die meestal door allergiën worden veroorzaakt?

En zo epileptie te behandelen?? Ik begrijp de behandelingen, maar zou bij epileptie veel te bang zijn juist een op een punt te drukken wat een aanval kan triggeren? Moet je niet eerst veel meer onderzoeken doen, om zoiets te kunnen bepalen?
Gipsy
Zeer actief
Contacteer:

Neeltje schreef:En wat wil je met de workshops bereiken? Bij de hond op punten drukken om huidproblemen op te lossen,die meestal door allergiën worden veroorzaakt?

En zo epileptie te behandelen?? Ik begrijp de behandelingen, maar zou bij epileptie veel te bang zijn juist een op een punt te drukken wat een aanval kan triggeren? Moet je niet eerst veel meer onderzoeken doen, om zoiets te kunnen bepalen?
Hoi Neeltje,

Nee ik druk niet op een dier, ziek of gezond. Photonic Therapy daarentegen is een veilige, pijnloze en effectieve methode om thuis (door jou zelf), post-diagnostisch, te gebruiken. Ontwikkeld door een arts in de laatste + 20 jaar en wordt al sedert 1996 toegepast (in Australie), vanaf +-2000 in de USA, vervolgens UK etc...
Nu zijn er ook al DA's in Belgie die het gebruiken, veterinair natuurgeneeskundigen, hondenscholen, en veel honden- en paardeneigenaars etc. in B & ook Ndl omdat ik de moeite heb genomen het alles te vertalen, de studies te doen en een Q.P.P. van Brian McLaren ben (en nee dit is niet mijn beroep, ik wil gewoon dat niet-Engelstaligen de kans krijgen te ontdekken dat er nog iets bestaat wat hen helpen kan bij pijn en chronische ziekten (ik heb zelf fibro, ME,...)

Je kan niets triggeren... de vastgestelde punten brengen in balans wat niet in balans is.

Onderzoeken ? Neeltje ik wil enkel een poster aan de muur hangen over iets wat de mensen bezighoudt.

Ik wil hier geen "hetze" uitlokken en verwijs liever naar de FB pagina ( http://www.facebook.com/pages/Photonic-Therapy
Daar kan je een brochure lezen, een pppresentatie bekijken of naar een sessie luisteren.

Als de nieuwe website volgende week klaar is open ik wel een ander topic met de link naar t Dierenfeest.

PS. Over epileptie: Brian zegt hetvolgende: ...the points will reduce both the frequency and severity of attacks, and may be used therapeutically (during an attack) or prophylacticly (prior to or as routine prevention)
Aviva
Actief
Contacteer:

Ik geloof best wel dat er drukpuntmassage, accupunctuur, of een ander zweverig therapiegedoe, invloed kan hebben op bijvoorbeeld epilepsie. Alleen is het mij nogsteeds niet duidelijk welke therapie jij nu precies adverteert?
Photonic therapy klinkt als het bestralen met photonen wat eventueel een fancy naam voor lichtherapie kan zijn? Ik weet dat een hetze hier snel kan ontstaan, maar zo weinig informatie geven en meteen gaan schermen met die angst voor de hetze wakkert het juist aan :wink:
Afbeelding
Gipsy
Zeer actief
Contacteer:

Aviva schreef:Ik geloof best wel dat er drukpuntmassage, accupunctuur, of een ander zweverig therapiegedoe, invloed kan hebben op bijvoorbeeld epilepsie. Alleen is het mij nogsteeds niet duidelijk welke therapie jij nu precies adverteert?
Photonic therapy klinkt als het bestralen met photonen wat eventueel een fancy naam voor lichtherapie kan zijn? Ik weet dat een hetze hier snel kan ontstaan, maar zo weinig informatie geven en meteen gaan schermen met die angst voor de hetze wakkert het juist aan :wink:
Kijk, ik wilde gewoon de 2 topics uit elkaar houden zoals ik in één van mijn eerste reacties in dit topic al schreef :wink: .
Volgende week zou ik het andere topic openen (dan is de vernieuwde Nederlandstalige website met informatie en docs af :mrgreen: )
Als je kijk op de link, ppp etc...vind je ook al de info (veel info...heel veel info :schrik: ).
Photonic Therapy is geen fancy naam maar een combinatie van 2 : enerzijds lichttherapie maar dan wel op een nmbreedte van 660 welke op zich voldoende diep in de huid kan penetreren om de acupunctuurpunten op de meridianen te bereiken zodat je geen naalden nodig hebt om hetzelfde resultaat te bereiken.
Zweverig is het niet...
En adverteren wilde ik nu net niet in DIT topic. Ik toon het liever in levende lijve aan baasje en dier en ze zelf het effect kunnen waarnemen...
Ik wil helemaal niet weinig informatie geven, maar dus de 2 topics gescheiden houden :) ...als men mij de kans zou geven :ok:
Aviva
Actief
Contacteer:

Snap ik, is ook niet erg. Maar een beetje meer info was fijn geweest, aangezien uit jouw openingpost niet blijkt waar het uberhaupt over gaat. Als je daar had gezegd dat je de uitslag mee zou nemen in een ander topic dat je nog gaat openen nadat voldoende mensen hun mening hadden gegeven was deze discussie ook niet op gang gekomen :lol1:

Je hebt het btw nog helemaal nergens gehad over een ander, nog aan te maken, informatietopic. :wink: CORRECTIE: heb em al gevonden :oeps:
Afbeelding
Gipsy
Zeer actief
Contacteer:

Kells schreef:
Gipsy schreef: Ik wil hier geen "hetze" uitlokken en verwijs liever naar de FB pagina ( http://www.facebook.com/pages/Photonic-Therapy
Daar kan je een brochure lezen, een pppresentatie bekijken of naar een sessie luisteren.

PS. Over epileptie: Brian zegt hetvolgende: ...the points will reduce both the frequency and severity of attacks, and may be used therapeutically (during an attack) or prophylacticly (prior to or as routine prevention)
Je link naar die FB pagina doet het niet. B.t.w. wie is Brian? Dat laatste zinnetje komt nogal amateuristisch over. In het Engels spreekt men niet over "attacks" maar over "seizures or fits".
Dr. Brian McLaren is ook geen Engelsman maar een Australier :)
Wij Belgen hebben ook andere taalgebruiken dan onze noordelijke buren :)

Kijk op FB gewoon naar de pagina: Photonic Therapy, daar vind je al de nieuwe folder, de ppp, etc
Gipsy
Zeer actief
Contacteer:

Aviva schreef: Je hebt het btw nog helemaal nergens gehad over een ander, nog aan te maken, informatietopic. :wink: CORRECTIE: heb em al gevonden :oeps:
:ok: Vergissen is menselijk :mrgreen:
Fizgig
Zeer actief

Ik vind persoonlijk dat accupunctuur niet meer zweverig genoemd kan worden. En als je geen naalden nodig hebt, des te beter, met dieren. Dus ik vind het wel goed klinken. Accupunctuur kun je voor van alles en nog wat gebruiken dus dit dan ook, lijkt me. Ik denk dat ik zeker aan accupunctuur zou denken als één van mijn honden een medisch probleem had. Zeker bijvoorbeeld bij pijnklachten. Ik zou er alleen niet zo snel aan denken bij huidproblemen. Maar goed, het is goed mogelijk dat het daar ook goed bij werkt. Mijn honden hebben eigenlijk geen problemen dus gelukkig hoef ik er geen gebruik van te maken. Nou ja, Bruno's teen is gebroken, een maand geleden. Maar het herstel gaat prima eigenlijk. Geen pijnstilling meer nodig gehad na een week. Maar stel dat ie nou niet goed geneest oid, zou ik het zeker overwegen.

Ik dacht wel bij de naam Gipsy aan iets zweverigs, haha, ik dacht in andere topics wel wat dingen te hebben gelezen waarvan ik dacht, huh wat? Maar dit is ook voor de gemiddelde janboerenlul geschikt, haha, zoals ik dus, vind ik.
Gipsy
Zeer actief
Contacteer:

Fizgig schreef: Ik vind persoonlijk dat accupunctuur niet meer zweverig genoemd kan worden. En als je geen naalden nodig hebt, des te beter, met dieren. Dus ik vind het wel goed klinken. Accupunctuur kun je voor van alles en nog wat gebruiken dus dit dan ook, lijkt me. Ik denk dat ik zeker aan accupunctuur zou denken als één van mijn honden een medisch probleem had. Zeker bijvoorbeeld bij pijnklachten. Ik zou er alleen niet zo snel aan denken bij huidproblemen. Maar goed, het is goed mogelijk dat het daar ook goed bij werkt. Mijn honden hebben eigenlijk geen problemen dus gelukkig hoef ik er geen gebruik van te maken. Nou ja, Bruno's teen is gebroken, een maand geleden. Maar het herstel gaat prima eigenlijk. Geen pijnstilling meer nodig gehad na een week. Maar stel dat ie nou niet goed geneest oid, zou ik het zeker overwegen.

Ik dacht wel bij de naam Gipsy aan iets zweverigs, haha, ik dacht in andere topics wel wat dingen te hebben gelezen waarvan ik dacht, huh wat? Maar dit is ook voor de gemiddelde janboerenlul geschikt, haha, zoals ik dus, vind ik.
Ik begin stilaan te denken dat ik mijn naam moet veranderen :denken: want voor een maand of zo heeft iemand mij (allez de naam van één van mijn rescues) ook verward met een andere Gipsy (of iets gelijkaardigs)...
En ik ben echt niet zweverig....ECHT niet :U:

Hmm ik denk dat ik beter even contact opneem met een modje :80:
Fizgig
Zeer actief

O nou, ik heb ook een slecht geheugen hoor, ik dacht dat jij dat was. Geen idee meer waar het over ging eigenlijk. O wacht, misschien iets met kristallen? Verder kom ik niet. Maar goed, het is natuurlijk ook niet netjes om bevooroordeeld te zijn. Ben ik ook niet echt hoor, ik lees alles wat me interesseert en ik onthou van de meeste mensen niet eens precies wie ze zijn. Maar je moet toegeven, de naam Gipsy doet ook wel denken aan zweverige dingen, of niet? Nou ja, misschien in mijn hoofd alleen dan. Fizgig is ook niet echt standaard natuurlijk.

Anyway, ik vind het best interessant, die techniek die je toepast. Dus leuk dat je het uitlegt iig en wie weet als ik zoiets nodig mocht hebben, weet ik dat jij er van alles over weet.
Gipsy
Zeer actief
Contacteer:

Fizgig schreef:O nou, ik heb ook een slecht geheugen hoor, ik dacht dat jij dat was. Geen idee meer waar het over ging eigenlijk. O wacht, misschien iets met kristallen? Verder kom ik niet. Maar goed, het is natuurlijk ook niet netjes om bevooroordeeld te zijn. Ben ik ook niet echt hoor, ik lees alles wat me interesseert en ik onthou van de meeste mensen niet eens precies wie ze zijn. Maar je moet toegeven, de naam Gipsy doet ook wel denken aan zweverige dingen, of niet? Nou ja, misschien in mijn hoofd alleen dan. Fizgig is ook niet echt standaard natuurlijk.

Anyway, ik vind het best interessant, die techniek die je toepast. Dus leuk dat je het uitlegt iig en wie weet als ik zoiets nodig mocht hebben, weet ik dat jij er van alles over weet.
Nee ik ben niet die Gipsy van die kristallen :ugh: (hoewel het misschien wel best ook een invloed kan hebben die kristallen...)
Gipsy is gewoon de naam van één van mijn rescuehonden...Gipsy h'Okee (of l'abondonnée, de achtergelatene).

Maar euch...ik heb even gekeken waar je woont :) en 23/11 s ochtends ben ik vlakbij...ik ga immers één van mijn rescuepaarden en -honden bezoeken in Egmond aan den Hoef (ik vlieg naar A'dam) en zij gebruikt ook de torch op haar honden en paarden.
Als je wilt zien wat en hoe, zend me dan een pb en dan spreken we even af.
Daarna ga ik mijn andere 2 rescue-P.R.E.'s in Hazerswoude bezoeken en een sessie geven, ook daar ben je welkom als je wil.
Trouwens, vlakbij Leiden is er trouwens een natuurgeneeskundige die me vertelde dat ze dit al vele jaren gebruikt in haar praktijk :)

Ik ga nu naar mijn rescues ...hier thuis ...Boomer heeft zich gisteren een spier gescheurd in de schouder en die wil zekers nog wel een bezoekje van dat ding :F:
Fizgig
Zeer actief

Dankjewel voor het aanbod. Maar eigenlijk hebben ze niet echt iets waarvoor ik hulp in wil schakelen. Ze zijn nog jong he, 1,5 en 3 dus wie weet komt het nog eens dat ik het wel nodig heb.

Wat grappig van die naam, haha, what's in a name. Is het de naam van je hond, toepasselijke naam ook nog. Nou ja, niet iedereen heeft dat soort rare associaties als ik hoor. Ik ben een beetje mal met taal. Dan zie ik het voor me zeg maar, een zigeunerinnen mevrouw met grote ringen in haar oren en een gouden gewaad, hahaha. En dan niet bedenken dat die naam helemaal niet een omschrijving van de persoon hoeft te zijn. Sorry daarvoor.
Fizgig
Zeer actief

Dit is trouwens Fizgig, lijk ik ook niet echt op. Nou ja, misschien het kapsel wel, haha:

Afbeelding
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Huidproblemen aangezien ik dat in de praktijk het meeste voorbij zie komen. Allerlei allergieen en arme beesten krabben zich helemaal kapot :ugh:
Perry en Noah

Afbeelding
Gipsy
Zeer actief
Contacteer:

Fizgig schreef:Dankjewel voor het aanbod. Maar eigenlijk hebben ze niet echt iets waarvoor ik hulp in wil schakelen. Ze zijn nog jong he, 1,5 en 3 dus wie weet komt het nog eens dat ik het wel nodig heb.

Wat grappig van die naam, haha, what's in a name. Is het de naam van je hond, toepasselijke naam ook nog. Nou ja, niet iedereen heeft dat soort rare associaties als ik hoor. Ik ben een beetje mal met taal. Dan zie ik het voor me zeg maar, een zigeunerinnen mevrouw met grote ringen in haar oren en een gouden gewaad, hahaha. En dan niet bedenken dat die naam helemaal niet een omschrijving van de persoon hoeft te zijn. Sorry daarvoor.
Nah ....in de eerste plaats is het niet om problemen op te lossen, maar om ziekten edm. te voorkomen... :ok:

Met de standaardpunten te doen gaan we immers de weerstand opbouwen en de ATP levels in de cellen optimaal ondersteunen.
Als het immuunsysteem top is zal het dier zowiezo al veel minder vatbaar of gevoelig zijn voor ziekten.
Veel ziekten zijn immers een gevolg van een verlaagde weerstand of immuunsysteem. :wink:

En als ie dan wel iets heeft, dan zal de sessie een helend, pijnstillend effect hebben en genezing bevorderen.
Ik gebruik het elke dag...maar ja soms is het hier chaos...gisterenavond een betonblok van 12 kg op m'n grote teen beland, vanmiddag door m'n knie gegaan die in september geOP werd, Boomer die eergisteren een spierscheurtje opliep in zijn schouder...na 1 sessie wandelde hij na 10 minuten terug normaal, m'n buurman die hier net was kon zijn ogen niet geloven :eek:
Maar sedert dat ik de standaardpunten regelmatig doe heb ik nooit nog een griep gehad of een oor-of keelontsteking etc... (maar onhandig ben ik nog steeds :Q:

Allez, meer komende week :)
De juiste link is http://www.facebook.com/#!/pages/Photon ... 45?fref=ts
Gipsy
Zeer actief
Contacteer:

Fizgig schreef:Dankjewel voor het aanbod. Maar eigenlijk hebben ze niet echt iets waarvoor ik hulp in wil schakelen. Ze zijn nog jong he, 1,5 en 3 dus wie weet komt het nog eens dat ik het wel nodig heb.

Nah ....in de eerste plaats is het niet om problemen op te lossen, maar om ziekten edm. te voorkomen... :ok:

Met de standaardpunten te doen gaan we immers de weerstand opbouwen en de ATP levels in de cellen optimaal ondersteunen.
Als het immuunsysteem top is zal het dier zowiezo al veel minder vatbaar of gevoelig zijn voor ziekten.
Veel ziekten zijn immers een gevolg van een verlaagde weerstand of immuunsysteem. :wink:

En als ie dan wel iets heeft, dan zal de sessie een helend, pijnstillend effect hebben en genezing bevorderen.
Ik gebruik het elke dag...maar ja soms is het hier chaos...gisterenavond is een betonblok van 12 kg op m'n grote teen beland (tja met één hand moet je zoiets niet vastpakken hé), vanmiddag door m'n knie gegaan die in september geOP werd, Boomer die eergisteren een spierscheurtje opliep in zijn schouder...na 1 sessie wandelde hij na 10 minuten terug normaal, m'n buurman die hier net was kon zijn ogen niet geloven :eek: Etc
Maar sedert dat ik de standaardpunten regelmatig doe heb ik nooit nog een griep gehad of een oor-of keelontsteking etc...mijn pijnlevels zijn ook fel verbeterd (als fibropatient is dat belangrijk) (maar onhandig ben ik nog steeds :Q:

Allez, meer komende week :)
De juiste link is http://www.facebook.com/#!/pages/Photon ... 45?fref=ts
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”