dogo4ever schreef:Wat kan is Alizin laten spuiten. Het zijn dan 2 spuiten met een tussenpoos van 24 uur. Dit kan tot dag 45 van de dracht.
Juist

Ik meende tot dag 21 na dekking! maar goed, het lijkt mij dat Alizin het beste is in deze situatie.
( en persoonlijk, ik heb mijn reutjes moeten wegdoen om dit soort heisa te voorkomen, want de natuur kent geen grenzen en reuen met loopse dek-rijpe teven al helemaal niet)of idd castreren/steriliseren.
Ik snap dat de commentaren hard voor je zullen aankomen maar wij allen zijn hier om het beste voor de honden te kunnen waarborgen en een eventueel fokbeleid te hanteren dat garant staat voor verantwoorde fok. En helaas oogt jouw "oeps" hij heeft het gedaan!oproep nogal wat vraagtekens op bij de meesten van ons. Ik begrijp ten degen dat het gebeurd is voordat je er erg in kunt hebben, het gebeurt de beste ook wel eens een keer... maar feit blijft wel dat je loopse teefjes en intacte reuen niet bij elkaar moet laten wanneer je geen nestje wilt fokken, en zeer zeker niet wanneer je niet eens op de hoogte bent betreffende loopsheid/vruchtbaarheid en alles wat daar nog bij gaat komen.
Mijn advies: (en let wel: ik ben verantwoord fokker van Chihuahua's) Hup met je teefje naar de DA gaan maandag ochtend gelijk en die spuit erin en dinsdag op het zelfde tijdstip! terug daar wezen voor spuit nr2!
succes