Moderator: moderatorteam
Dankje!mito schreef:Superleuke foto's!
Dat is wel een piepkleine dummy die ze daar heeft. Wat weegt dat?
Geen verslagje?Ankefoto schreef:Vandaag hadden we een theorieles met jachttraining, en de hond mocht thuisblijven. Aangezien het *&$@- weer was, vond ik dit niet zo heel erg, hihihi! Toch weer een hoop te weten gekomen, en verder wat dieper op een aantal puntjes ingegaan, waar je tijdens praktijkles soms geen tijd voor hebt! Dus vandaag geen verslagje!
Ankefoto schreef:Okeik zal mijn aantekeningen morgen even bekijken en een klein verslagje maken!
Wat leuk dat het al goed gaat met Boomer!M@rleen schreef:Ik vind het erg leuk om te lezen steeds en heb vorige week, toen ik alleen met Boomer naar buiten kon, ook een en ander geprobeerd.
Hij deed het fantastisch! Het lijkt me leuk om ook zoiets te gaan doen, maar helaas gaat dat voorlopig niet lukken..
Nee idd onze eerste les van dit jaar is a.s. zondag! Wij hebben heeuuul veel geoefend met het vasthouden van de dummy en de clickermito schreef:Nog geen nieuwe lessen dit jaar? Met Misty de eerste apporteerles al weer gehad. Deze keer geoefend met het schot, dat hadden we nog niet eerder gedaan. Dus mevrouw blaffen als een gek en helemaal niet zien waar het apporteerblok landde. Toen de andere honden aan de beurt waren een beetje afgeleid met een balletje zodat ze niet ging blaffen. Nog een beetje oefenen met het schot, zodat ze het gewoon gaat vinden en de link legt met het gooien van het apport. De trainster denkt dat dat snel goed zal komen. En haar startlicentie wordt aangevraagd zodat we dit jaar mee kunnen doen met de diplomadagen en werkproeven. Spannend, ben benieuwd hoe mijn kleine witje het gaat doen tussen de jachthonden! 3 maart de eerste diplomadag.
Dankje!M@rleen schreef:Wat leuk dat je het nog steeds bijhoudt!
Ik blijf steeds lezen en gebruik sommige stukjes als ik buiten met Boomer oefen/speel