Op Otto na dan
Ze zijn speels, altijd vrolijk, knuffelig en enorm bereidwillig. Soms hebben ze wat miepige trekjes, maar dat geeft ze een heel leuk karakter. Ze vragen wat vachtverzorging (trimmen), maar voor een kleintje is dat prima te doen.
Moderator: moderatorteam

Haha ja inderdaad. Ik wilde een poedeltje of een labje of een golden erbij wanneer we groter zouden wonen. Toen kwam Mika (een niksie) langs, zij had een nieuw huisje nodig. En ze was niet zo groot en paste ook best in het oude huisMit schreef:Lekker ophalen. Je kunt nog zoveel rassen en plannen hebben, er hoeft maar 1 harig mormel langs te komen om je hart te verliezen.
Lysette schreef:De meeste poedels zijn vrolijke, ongecompliceerde honden. Over het algemeen zijn ze erg sociaal en vinden ze het leuk om dingen te ondernemen.

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteja iddDees of Geen schreef:Wel bijzonder dat die mevrouw allergisch is voor hem. Poedels zijn nu juist zo'n ras die geen haren verliezen en hypoallergeen zijn. Hopelijk is er niet iets anders aan de hand.
ik snap het wel in zoverre dat ze het vast goed bedoelen maar vind het zuur.alinelaila schreef:Wat ik begrepen heb was de mevrouw voor alle andere honden ook al allergisch en wilde ze daarom graag een poedeltje. Ze zijn 2 jaar op zoek geweest naar zo'n hondje en waren zooo blij. Tot die vrouw dus op hem ook erg allergisch reageerde. Ze schenen echt heel verdrietig te zijn dat hij weer terug moest.
Maarja, ik weet natuurlijk ook dat mensen nog wel eens wat de waarheid verdraaien..

Wat heb je voor een leuk onderschrift zeghewi schreef:DebbieZ hier op het forum heeft Japie een ontzettend leuk oud poedelmannetje ook een asielhondje
en wat een geweldig beestje,blind maar hij red zich feilloos laat zich door iedereen knuffelen kan met alles
en ik houd niet van poedels maar als Japie ooit een ander huis zoekt spring ik nu in de auto![]()
Kortom lekker ophalen zou ik zo zeggen!! Veel plezier

Die zou ik meteen ophalen. Wát een leuk beest! Top hoor, dat je zo'n oudje nog een kans wil geven.