thanksNanna schreef:Hahahaha, die oortjes omhoogSloegen ze daar ook op een vullisbak?
![]()
Maar: van harte!
en nee, Mariska stond achter Ernst zijn stand druk te doen

Moderator: moderatorteam
thanksNanna schreef:Hahahaha, die oortjes omhoogSloegen ze daar ook op een vullisbak?
![]()
Maar: van harte!
Haha, jah, ik had er nog twee, maar daar staat ze echt een beetje sippig op. Haha, ze was het duidelijk ook niet eens met haar tweede plekYukusaki Akitas schreef:
Thanks!ze staat wel lekker slordig xD haha
Precies! En terecht.. XD alleen dat had iedereen zelf moeten zien.. Als ik t vertel is het alsof ik niet tegen mijn verlies kanJanneke&Mirtillo schreef:Haha, jah, ik had er nog twee, maar daar staat ze echt een beetje sippig op. Haha, ze was het duidelijk ook niet eens met haar tweede plekYukusaki Akitas schreef:
Ik vond haar persoonlijk wel mooi, maar ik heb echt nul verstand van Akita'sYukusaki Akitas schreef:Precies! En terecht.. XD alleen dat had iedereen zelf moeten zien.. Als ik t vertel is het alsof ik niet tegen mijn verlies kanJanneke&Mirtillo schreef:Haha, jah, ik had er nog twee, maar daar staat ze echt een beetje sippig op. Haha, ze was het duidelijk ook niet eens met haar tweede plekYukusaki Akitas schreef:
maar het was volgens mij onterecht dat deze teef won, al vond de keurmeester haar bob-waardig.. Niets aan te doen,helaas
Lelijk is ze ook niet, beetje zelfde type als Jitsu, maar had je die achterpoten gezien? En ik zag een foto waarvan de voorpoten ook schots en scheef stonden.. Jammer dat de keurmeester daar wel overheen kijkt, maar over een natuurlijke rui nietJanneke&Mirtillo schreef:Ik vond haar persoonlijk wel mooi, maar ik heb echt nul verstand van Akita'sYukusaki Akitas schreef:Precies! En terecht.. XD alleen dat had iedereen zelf moeten zien.. Als ik t vertel is het alsof ik niet tegen mijn verlies kanJanneke&Mirtillo schreef:Haha, jah, ik had er nog twee, maar daar staat ze echt een beetje sippig op. Haha, ze was het duidelijk ook niet eens met haar tweede plekYukusaki Akitas schreef:
maar het was volgens mij onterecht dat deze teef won, al vond de keurmeester haar bob-waardig.. Niets aan te doen,helaas
Ik heb dat niet gezien in de ring (daar was ik meer bezig met foto's makenYukusaki Akitas schreef:Lelijk is ze ook niet, beetje zelfde type als Jitsu, maar had je die achterpoten gezien? En ik zag een foto waarvan de voorpoten ook schots en scheef stonden.. Jammer dat de keurmeester daar wel overheen kijkt, maar over een natuurlijke rui nietJanneke&Mirtillo schreef:Ik vond haar persoonlijk wel mooi, maar ik heb echt nul verstand van Akita'sYukusaki Akitas schreef:Precies! En terecht.. XD alleen dat had iedereen zelf moeten zien.. Als ik t vertel is het alsof ik niet tegen mijn verlies kanJanneke&Mirtillo schreef: Haha, jah, ik had er nog twee, maar daar staat ze echt een beetje sippig op. Haha, ze was het duidelijk ook niet eens met haar tweede plekmaar het was volgens mij onterecht dat deze teef won, al vond de keurmeester haar bob-waardig.. Niets aan te doen,helaas
En toch vind ik het niet bepaald netjes hoe je je hier uit laat over die andere hondYukusaki Akitas schreef:Precies! En terecht.. XD alleen dat had iedereen zelf moeten zien.. Als ik t vertel is het alsof ik niet tegen mijn verlies kanJanneke&Mirtillo schreef:Haha, jah, ik had er nog twee, maar daar staat ze echt een beetje sippig op. Haha, ze was het duidelijk ook niet eens met haar tweede plekYukusaki Akitas schreef:
Ik vind afkraken wel meevallen, maar goed. Ik zal mn mond houden..Maeve schreef:En toch vind ik het niet bepaald netjes hoe je je hier uit laat over die andere hondYukusaki Akitas schreef:Precies! En terecht.. XD alleen dat had iedereen zelf moeten zien.. Als ik t vertel is het alsof ik niet tegen mijn verlies kanJanneke&Mirtillo schreef:Haha, jah, ik had er nog twee, maar daar staat ze echt een beetje sippig op. Haha, ze was het duidelijk ook niet eens met haar tweede plekYukusaki Akitas schreef:
Volgens mij hebben we allemaal wel momenten gehad waarop we dachten: hier ben ik het niet mee eens. Maar dat risico loop je nou eenmaal als je inschrijft. Mokken mag best, ook wel tegen andere mensen maar de andere teef afkraken op internet vind ik persoonlijk nogal not-done.
Het is overduidelijk dat je inderdaad niet tegen je verlies kunt.Yukusaki Akitas schreef:Lelijk is ze ook niet, beetje zelfde type als Jitsu, maar had je die achterpoten gezien? En ik zag een foto waarvan de voorpoten ook schots en scheef stonden.. Jammer dat de keurmeester daar wel overheen kijkt, maar over een natuurlijke rui nietJanneke&Mirtillo schreef:Ik vond haar persoonlijk wel mooi, maar ik heb echt nul verstand van Akita'sYukusaki Akitas schreef:
Precies! En terecht.. XD alleen dat had iedereen zelf moeten zien.. Als ik t vertel is het alsof ik niet tegen mijn verlies kanmaar het was volgens mij onterecht dat deze teef won, al vond de keurmeester haar bob-waardig.. Niets aan te doen,helaas
Inge schreef:Het is overduidelijk dat je inderdaad niet tegen je verlies kunt.Yukusaki Akitas schreef:Lelijk is ze ook niet, beetje zelfde type als Jitsu, maar had je die achterpoten gezien? En ik zag een foto waarvan de voorpoten ook schots en scheef stonden.. Jammer dat de keurmeester daar wel overheen kijkt, maar over een natuurlijke rui nietJanneke&Mirtillo schreef:Ik vond haar persoonlijk wel mooi, maar ik heb echt nul verstand van Akita'sYukusaki Akitas schreef:
Precies! En terecht.. XD alleen dat had iedereen zelf moeten zien.. Als ik t vertel is het alsof ik niet tegen mijn verlies kanmaar het was volgens mij onterecht dat deze teef won, al vond de keurmeester haar bob-waardig.. Niets aan te doen,helaas
Behoorlijk zielig gedrag om je concurrentie nu zo af te kraken op het internet.
Leuk zeg! Ik had 'm gezien en moest eerlijk gezegd even nadenken (lees: opzoeken) wat voor een ras het was.Hamilton schreef:vooruitziende blik?? vorige week nog gezellig met m'n vriendin uit Engeland zitten kleppen over het hotel en terug tocht, ik zei nog, stel hè, stel dat je de groep wint, dan moet je blijven, nou dat was geen probleem hoor.
en wie wint rasgroep 6 ? Yess de Engelse Foxhund Dazzleby Dandelion
Rosemary gefeliciteerd met je mooie kanjer
Precies, denk dat je dat altijd houdt in de jurysport. Ik vind dat Xavi elke show BIS zou moeten worden, helaas denken de KM's daar tot nu toe anders over. Elke show is weer een bittere teleurstelling.Minhie schreef:Ik vind het ook wat flauw, ik ken alle honden en had de plaatsing heel anders gedaan maar de keurmeester heeft zo zijn voorkeur voor types etc.
Mooie foto's die worden getoond.
Aiode gefeliciteerd!
Yukusaki Akitas schreef:
Lekker flauwe reactie. Ik kan heel goed tegen mijn verlies, dat is via internet niet te beoordelen. Ik vind de manier waarom gewoon jammer. Maar ook dat kan ik niet uitleggen als je de andere teef niet gezien hebt.. Maar ik zei al dat ik erover op zou houden
Yukusaki Akitas schreef:Lelijk is ze ook niet, beetje zelfde type als Jitsu, maar had je die achterpoten gezien? En ik zag een foto waarvan de voorpoten ook schots en scheef stonden..
Op zijn minst getuigt dit van onsportief gedrag.Yukusaki Akitas schreef:Jitsu behaald 2U op de show. Beste jeugdteef word ook BoB en Jitsu haalt reserve CAC. Heel jammer dat ze niet won, de keurmeester plaatste haar 2e omdat ze "in haar blootje staat. Echt jammer dat ze daar niet doorheen keek, want de bob had niet hoeven winnen, doorgezakte rug en de scheefste poten die ik ooit heb gezien. Kan prima tegen mijn verlies, mits het eerlijk gaat. Echt jammer.. Hopelijk in groningen meer geluk!
Denk niet dat iemand je hier af wil kraken, alleen laten zien dat het niet zo netjes is.Yukusaki Akitas schreef:Prima. Wat jullie willen.. Ieder zijn mening.. Maar het is ook niet aan jullie om MIJ nu zo af te kraken :s
Irisz schreef:Denk niet dat iemand je hier af wil kraken, alleen laten zien dat het niet zo netjes is.Yukusaki Akitas schreef:Prima. Wat jullie willen.. Ieder zijn mening.. Maar het is ook niet aan jullie om MIJ nu zo af te kraken :s
Stel nou dat jij gisteren je 1U had gehaald en hartstikke trots bent en degene die 2e wordt gaat vervolgens jouw hond op een forum afkraken en zeggen die die nooit 1e had moeten worden en hoe slecht ze er uit zag.
Beetje jammer toch?
Ik zou dat commentaar lekker voor je houden en vol goede moed naar Groningen gaan.
That's the spirit.Yukusaki Akitas schreef:Maar goed, volgende keer meer geluk.
Ik denk ook gewoon dat dat iets is wat je weet als je shows loopt. Het is de mening van 1 keurmeester en je kunt de ene week 1U binnen halen en de week erop met een ZG vertrekken. Zo werkt het nu eenmaal.nathalie schreef:Ik kan zo slecht tegen mensen die niet tegen hun verlies kunnen op show...
Je kan het niet eens zijn met de mening van de keurmeester, maar als je daar nou nog over bezig bent, kan je beter thuis blijven volgende keer.
Ben ik eigenlijk wel met Inge eens. Als je niet tegen je verlies kan prima, doe dan niet mee ipv achteraf gaan miepen en mensen +hond afkraken.Inge schreef:Yukusaki Akitas schreef:
Lekker flauwe reactie. Ik kan heel goed tegen mijn verlies, dat is via internet niet te beoordelen. Ik vind de manier waarom gewoon jammer. Maar ook dat kan ik niet uitleggen als je de andere teef niet gezien hebt.. Maar ik zei al dat ik erover op zou houden
Ik kan prima beoordelen wat je hier zelf tiktYukusaki Akitas schreef:Lelijk is ze ook niet, beetje zelfde type als Jitsu, maar had je die achterpoten gezien? En ik zag een foto waarvan de voorpoten ook schots en scheef stonden..Op zijn minst getuigt dit van onsportief gedrag.Yukusaki Akitas schreef:Jitsu behaald 2U op de show. Beste jeugdteef word ook BoB en Jitsu haalt reserve CAC. Heel jammer dat ze niet won, de keurmeester plaatste haar 2e omdat ze "in haar blootje staat. Echt jammer dat ze daar niet doorheen keek, want de bob had niet hoeven winnen, doorgezakte rug en de scheefste poten die ik ooit heb gezien. Kan prima tegen mijn verlies, mits het eerlijk gaat. Echt jammer.. Hopelijk in groningen meer geluk!
Ik hoef de andere hond en jouw hond niet gezien te hebben om dit te constateren.
Ushi heeft een keer een G gehad. Was even balen en weer verder.Irisz schreef:Ik denk ook gewoon dat dat iets is wat je weet als je shows loopt. Het is de mening van 1 keurmeester en je kunt de ene week 1U binnen halen en de week erop met een ZG vertrekken. Zo werkt het nu eenmaal.nathalie schreef:Ik kan zo slecht tegen mensen die niet tegen hun verlies kunnen op show...
Je kan het niet eens zijn met de mening van de keurmeester, maar als je daar nou nog over bezig bent, kan je beter thuis blijven volgende keer.
Natuurlijk is het even balen als je zo net een puntje mis loopt o.i.d., maar verder zou ik er niet zo mee zitten.
Xavi is vorig jaar een keer met een ZG naar huis gegaan omdat hij een te korte neus had.Hoewel ik op de show zelf even verbijsterd was, kan ik er verder niet wakker van liggen. Korte neus of niet, ik vind het een lekker ding!
Precies, even balen en weer verder, dat is het.nathalie schreef: Ushi heeft een keer een G gehad. Was even balen en weer verder.
Paris (halfzus Ushi, die ik show) kreeg toen ook een G, omdat haar kleur niet toegestaan zou zijn. In Brussel maakte ik haar BOB, werd ze internationaal kampioen en geselecteerd in de erering bij de laatste 6, de week erop in Wijchen mag ze de ring uit met een G, omdat haar schouderhoekng niet goed is![]()
Daar heb ik gewoon om staan lachen!
Zo dit is wel echt van niet zo goed, naar super goed, en weer naar minder.. Rare keurmeesters lopen er soms rondnathalie schreef: Ushi heeft een keer een G gehad. Was even balen en weer verder.
Paris (halfzus Ushi, die ik show) kreeg toen ook een G, omdat haar kleur niet toegestaan zou zijn. In Brussel maakte ik haar BOB, werd ze internationaal kampioen en geselecteerd in de erering bij de laatste 6, de week erop in Wijchen mag ze de ring uit met een G, omdat haar schouderhoekng niet goed is![]()
Ik zou zeggen, verschillende keurmeesters. En dat is maar goed ook.Yukusaki Akitas schreef:Zo dit is wel echt van niet zo goed, naar super goed, en weer naar minder.. Rare keurmeesters lopen er soms rondnathalie schreef: Ushi heeft een keer een G gehad. Was even balen en weer verder.
Ten eerste zie ik niet één opmerking maar ik zie jou in dit topic herhaaldelijk die teef én de keurmeester afkraken. Zo gaat het nou eenmaal in dit wereldje, soms win je en soms verlies je. Als je daar niet tegen kan moet je niet mee doen aan het spelletje.Yukusaki Akitas schreef:Jammer dat mensen om één opmerking meteen denken dat ik niet tegen mijn verlies kan. Dat is niet zo, ik vind het prima dat ze 2e is geworden, is al vaker gebeurt, alleen de manier waarom vind ik gewoon jammer. Heb ik overigens al 3 x gezegd nu