Xena at altijd brok, toen ze moest bevallen bij haar fokker heeft ze vanaf het moment dat ze daar was (ong. 2 weken voor de bevalling) alleen maar kvv gehadthezoozwolle schreef:Tja wij belden een paar maanden terug met de klantenservice van een vervlees fabrikant.malinois schreef:Ik vind dat altijd zo'n raar verhaal dat ontgiften... hier heb ik er 0.0 van gemerkt bijv. zo van de een op de andere dag ipv brokken kvv.thezoozwolle schreef:Het stinken zal overgaan als ze volledig op het vlees staan.Ody schreef:Mn vriezertje ligt vol hoor.![]()
De dames krijgen ´s avonds nu even brok (er moet nog een restje op), maar ´s morgens smullen ze werkelijk van de Lotgering. Het is nog een beetje vroeg om te zeggen hoe ze het er op doen, maar ze vinden het iig wel lekker. Sira laat ´s avonds alleen iedere keer gigantische stinkscheten, hopelijk gaat dat nog over.![]()
De katten vinden het overigens ook heerlijk, ik ga de kattenversie nog voor ze proberen. Ik heb ook het een en ander aan barf van lotgering besteld, daar ben ik ook heel benieuwd naar.
Ze kunnen ook nog haaruitval gaan krijgen en wat diarree.
Hoort allemaal bij het ontgiften.
Ik geloof er dus niet zo in, ja ik geloof direct dat de maag er op kan reageren en daardoor diarree bijv. maar de rest vind ik maar een beetje vaag....
Hadden een zwangere teef in de opvang die we van brokken op vers wilde zetten.
Daar werd ons geadviseerd het niet te doen omdat ze door het ontgiften dus een miskraam zou kunnen krijgen.
Ik weet ook niet wat er van waar is, maar wij hebben het risico niet genomen.