Ik heb ook even gekeken (kijk daar normaal nooit) maar ik zie dan vooral dat bij de meeste reuen bij werk het vlakje leeg is.Tara schreef:Ja graag, lijkt me leuk.samantha! schreef: Ik kom er bij je op terug als hij meegedaan heeft aan een show! eens zien wat een keurmeester ervan zegt.![]()
Ik heb toevallig even op de lijst van dekreuen van de NLV gekeken, en het viel mij op dat de kleerkasten (laat ik mij eens diplomatiek uitdrukken) hoger gewaardeerd werden dan de wat rankere types.
Toch heb ik wel een paar van die groterds gezien, waarvan ik weet dat ze uitstekend werken.
Ik ben dus oprecht benieuwd.
Een enkeling heeft een KNJV diploma en een hele enkeling ook nog wat andere dingen, maar de meeste hebben alleen showuitslagen.
Ik kijk altijd op de site van gundogs en workingretriever als ik naar honden kijk, de meeste van die reuen staan ook helemaal niet op lijst van de nlv.
De lijn waar Jack uitkomt is trouwens gericht op de fieldtrialwedstrijden en niet op KNJV, vele van zijn voorouders zijn fieldtrialkampioen en om die titel te mogen dragen moeten ze trouwens ook minstens ZG op show gehaald hebben en dus voldoen aan de rasstandaard
Over 3 maanden als Jack zijn show gelopen heeft kom ik er op terug!