massam schreef:
dat snap ik maar ik dacht ik mierenn**k even net zo lekker als jij op zinnetjes. rot he![]()

Het discussieert alleen zo moeilijk.
Moderator: moderatorteam
massam schreef:
dat snap ik maar ik dacht ik mierenn**k even net zo lekker als jij op zinnetjes. rot he![]()
dagmar88 schreef:massam schreef:
Nee hoor, ik heb gelukkig niet zo'n last van persoonlijke dingetjes.
Het discussieert alleen zo moeilijk.
Wat niet lukt omdat de afstandskosten niet opgehoest kunnen wordenS@ndr@ schreef:dan maar misbruik, voor zover dat opgaat, ik vin ut wel goed hoor........, het volgende station is het asiel, daar wordt niemand blij van
Ontvlooien en ontwormen is toch niet standaard nodig?Safari schreef:Als ik afhankelijk zou worden van de voedselbank dan zou ik kiezen voor herplaatsen. Het gaat nl verder dan die bak brokken. Ontvlooien, ontwormen en DA zouden niet meer mogelijk zijn gewoon omdat daar het geld niet meer voor is.
Advertentie bestaat niet.Corneliana schreef:nou ja, alleen al voor de dieren ben ik voor.
maar wordt weleens chagrijnig van dit soort advertenties :
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
dan denk ik dat mensen het niet helemaal snappen. ze hebben geen geld maar willen dan wel een hond.
ik kan het voer etc gewoon betalen van mijn dieren en heb een noodpot waar hun ook onder vallen.
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lralm@ schreef:Advertentie bestaat niet.Corneliana schreef:nou ja, alleen al voor de dieren ben ik voor.
maar wordt weleens chagrijnig van dit soort advertenties :
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
dan denk ik dat mensen het niet helemaal snappen. ze hebben geen geld maar willen dan wel een hond.
ik kan het voer etc gewoon betalen van mijn dieren en heb een noodpot waar hun ook onder vallen.
De wil en de weg en de wajong. De levenslange verheerlijking van mankementeus zijn.massam schreef:dagmar88 schreef:Dat werd bij Pjotr als reden opgegeven dat hij weg moest.
Hij kost inclusief verzekering hooguit €35 per maand.
Waar een wil is, is een weg denk ik dan...
ik ken gezinnen die voor 30 euro in de week eten en dan niks meer hebben. die kunnen een hond houden maar kunnen in jouw berekening dan 1 week per maand niet eten.. asjemaarechtwilhe...
ja lekker he?linlin schreef:De wil en de weg en de wajong. De levenslange verheerlijking van mankementeus zijn.massam schreef:dagmar88 schreef:Dat werd bij Pjotr als reden opgegeven dat hij weg moest.
ik ken gezinnen die voor 30 euro in de week eten en dan niks meer hebben. die kunnen een hond houden maar kunnen in jouw berekening dan 1 week per maand niet eten.. asjemaarechtwilhe...
Ik lees voornamelijk mee maar hier wil ik graag even op inhaken. Je doet de wajong af alsof iedereen die er gebruik van maakt eigenlijk best kan werken. Ik vind dit niet zo fijn om te lezen.linlin schreef:De wil en de weg en de wajong. De levenslange verheerlijking van mankementeus zijn.massam schreef:dagmar88 schreef:Dat werd bij Pjotr als reden opgegeven dat hij weg moest.
Ik snap nooit zo goed hoe je gekwetst kan worden door een opmerking van zomaar iemand op een forumpjeHowie schreef:Ik lees voornamelijk mee maar hier wil ik graag even op inhaken. Je doet de wajong af alsof iedereen die er gebruik van maakt eigenlijk best kan werken. Ik vind dit niet zo fijn om te lezen.linlin schreef:De wil en de weg en de wajong. De levenslange verheerlijking van mankementeus zijn.massam schreef:dagmar88 schreef:Dat werd bij Pjotr als reden opgegeven dat hij weg moest.
Toevallig heb ik ook wajong ja, en heel toevallig ook nog een hond, 2 katten en een paard! Door zowel psychisch als lichamelijk chronische ziektes ben ik blij met de uitkomst van de wajong. Wil absoluut niet zeggen dat ik mij niet nuttig maak! Werk 2 middagen per week bij de voedselbank en ga na een jaar gestopt te zijn bij de dierenambulance dit weer oppakken. Hiernaast ben ik bezig met 2 cursussen en help ik regelmatig de ouderen in het dorp met computerles.
Ik voelde mij persoonlijk aangevallen, vandaar mijn persoonlijke reactie. Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is en dat je mensen echt kan kwetsen hiermee!
Tuurlijk ben jij blij met de wajong!Howie schreef:Ik lees voornamelijk mee maar hier wil ik graag even op inhaken. Je doet de wajong af alsof iedereen die er gebruik van maakt eigenlijk best kan werken. Ik vind dit niet zo fijn om te lezen.linlin schreef:De wil en de weg en de wajong. De levenslange verheerlijking van mankementeus zijn.massam schreef:dagmar88 schreef:Dat werd bij Pjotr als reden opgegeven dat hij weg moest.
Toevallig heb ik ook wajong ja, en heel toevallig ook nog een hond, 2 katten en een paard! Door zowel psychisch als lichamelijk chronische ziektes ben ik blij met de uitkomst van de wajong. Wil absoluut niet zeggen dat ik mij niet nuttig maak! Werk 2 middagen per week bij de voedselbank en ga na een jaar gestopt te zijn bij de dierenambulance dit weer oppakken. Hiernaast ben ik bezig met 2 cursussen en help ik regelmatig de ouderen in het dorp met computerles.
Ik voelde mij persoonlijk aangevallen, vandaar mijn persoonlijke reactie. Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is en dat je mensen echt kan kwetsen hiermee!
Nou doe ik dat hier eens niet, eigenlijk, alhoewel ik na het vernemen van jouw activiteiten speciaal voor jou wel toe wil voegen, maar dat terzijde edoch wel onverkwikkelijk aanwezig.Howie schreef:Ik lees voornamelijk mee maar hier wil ik graag even op inhaken. Je doet de wajong af alsof iedereen die er gebruik van maakt eigenlijk best kan werken.linlin schreef:De wil en de weg en de wajong. De levenslange verheerlijking van mankementeus zijn.massam schreef:dagmar88 schreef:Dat werd bij Pjotr als reden opgegeven dat hij weg moest.
ik durf het bijna niet te zeggen maar je hebt wel een beetje gelijk Anja.Anja schreef: Tuurlijk ben jij blij met de wajong!
Maar ik vraag me wel af... als je een hond , 2 katten en een paard kan verzorgen ( en daar gaat veel werk in zitten), vrijwilligerswerk bij de voedselbank en bij de dierenambulance kan doen, daarbij computerlessen kan geven en ook nog 2 cursussen kan volgen waarom kan je dan niet gewoon een baan zoeken?
Je schijnt energie genoeg te hebben.
Biet schreef:D'r wordt aan tonnen (in kilo's, aan euro's is het een veelvoud daarvan) aan voedsel voor mensen en dieren weggegooid, eigenlijk alleen maar om schaarste in stand te houden.
Ik zie geen reden om het niet te gebruiken.
Misbruik?
Het weggooien/vernietigen is misbruik.
Heb echt met veel mensen daar gesproken, en de meesten zeiden van ja, je wil toch een goede tv en dan koop je op krediet. En dan koop je ook heel makkelijk nog andere dingen die je wil, cadeautjes voor familie, noem maar op, en voor je er erg in hebt kan je je schulden niet afbetalen en zit je in de schuldsanering.S@ndr@ schreef:mwah, mensen kopen vaak bij whekamp, omdat het op krediet kan, als je geen geld hebt en je wasmachine gaat kapot, dan is dat vaak de manier om in ieder geval te kunnen wassen, o.i.d.
roken- mijn ouders hadden het ook niet breed, maar die hadden zoiets van mijn koffie en mijn peuken, dat is het enigste wat een arm mens heeft, en ja die werden het eerst gekocht en wat ze dan nog konden besteden, dat werd gebruikt voor de dagelijkse boodschappen, t is wel een verslaving he- en t heet niet voor niets zo
Rutte zegt t toch ook, niet zo somber gewoon kopen die nieuwe autoBiet schreef:Najah, een jaar of 6 geleden was het nog helemaal normaal om te lenen.
Marketing en de manier van verkopen, waren daar ook (voor een deel) op gebaseerd
Toen kocht je ook nog een huis, in de verwachting dat de waarde automatisch zou stijgen.
Tot in 2008 bleek dat het allemaal gebaseerd was op een grote luchtbel.
En die knappen op een gegeven moment.
De crisis wordt niet voor niets een schuldencrisis genoemd.
S@ndr@ schreef: Rutte zegt t toch ook, niet zo somber gewoon kopen die nieuwe auto
Ik ben eigenlijk ook niet zo somber.marian* schreef:S@ndr@ schreef: Rutte zegt t toch ook, niet zo somber gewoon kopen die nieuwe auto
Op de pof natuurlijk![]()
Wat zou het Nederlandse wagenpark er anders uitzien als er alleen maar volledig betaalde auto's zouden rondrijden.
linlin schreef:De wil en de weg en de wajong. De levenslange verheerlijking van mankementeus zijn.massam schreef:dagmar88 schreef:Dat werd bij Pjotr als reden opgegeven dat hij weg moest.