Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vrijallenigenkerstwandeling
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Ja! Ik had het in de sinterklaas en kerst topic al aangegeven.
Alleen is nu mijn zusje bezig met het project "wendy met de kerst onder de pannen" dus wie weet ben ik niet alleen!
Maar als het even kan, wandel ik graag met je mee!
Alleen is nu mijn zusje bezig met het project "wendy met de kerst onder de pannen" dus wie weet ben ik niet alleen!
Maar als het even kan, wandel ik graag met je mee!
Groetjes Wendy en Vonya.
In loving memory Aaron (06-04-1994 - 24-05-2007).
You will be missed forever...

In loving memory Aaron (06-04-1994 - 24-05-2007).
You will be missed forever...

- Femke en Bailey
- Actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Het ligt er een beetje aan wat de plannen van moessie en schoonmoessie zijn
Sowieso gaan we naar beide 1 dag, maar soms wil mijn moeder nog weleens kerstavond vieren, dus dan zou er een kerstdag overblijven....
Zodra ik weet wat ze willen en jullie weten wat de wandeldag wordt, kan ik zeggen of ik mee kan (willen wil ik wel
die kerstdagen alsmaar binnenzitten vind ik niks
)

Sowieso gaan we naar beide 1 dag, maar soms wil mijn moeder nog weleens kerstavond vieren, dus dan zou er een kerstdag overblijven....
Zodra ik weet wat ze willen en jullie weten wat de wandeldag wordt, kan ik zeggen of ik mee kan (willen wil ik wel

-
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Erg he? brrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ik ga veel liever lekker wandelen dan bij al die familieplichtplegingen zittenchrico schreef:Mag het ook als je een niet vrijallenigen bent, Ik heb de P aan de kerstdagen en wij ontlopen lekker alle verplichtingen

Maar een boze/beledigde moeder en schoonmoeder is ook weer niks

-
- Zeer actief
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
Gelukkig, hier is nog een persoon die echt de pe aan die dagen heeft,ik hoor dus graag welke dag en plan dan mijn visite daar naar.basil schreef:het mag ook als je niet allenig bent

Met Dimple gaat het steeds beter kan denk dus als de toestand niet verandert dat hij lekker mee kan wandelen

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
Ik kan helaas niet mee maar wilde toch ff reageren want hier krijg ik nou kippevel en een beetje vochtige ogen van. (emomuts die ik ben)
Een stel meiden die anders allenig onder de kerstboom zitten doen een oproep en een begin van een gezellige kerst is geboren.
Ik zal die dag proosten op jullie allemaal.
TOP!!!!!!!
Een stel meiden die anders allenig onder de kerstboom zitten doen een oproep en een begin van een gezellige kerst is geboren.
Ik zal die dag proosten op jullie allemaal.
TOP!!!!!!!
- majelle
- Zeer actief
Vochtige ogen? Ja, krijg ik er ook van. Omdat ik niet mee kan. Het verplichte bezoekje aan mijn ouders kan ik wel omzeilen hoor ("Ja tuurlijk meisje, als jij iets leukers te doen hebt met de kerstdagen moet je dan gewoon doen!"miranda schreef:want hier krijg ik nou kippevel en een beetje vochtige ogen van. (emomuts die ik ben)

Ik heb dus helemaal niks met kerst. Twee luie hangdagen achter elkaar, die ik heel veel leuker kan besteden dan met familie de hele dag in een warme kamer bij elkaar te zitten. En toch vind ik dat ik die dagen gewoon aan mijn familieverplichtingen moet voldoen. Kost mij maar 2 dagen in het jaar, maar voor de wederzijdse familie is het schijnbaar heel belangrijk. Dus ik kan de 'opoffering' wel opbrengen. Hoewel ik dus veeeeeeeeeel liever mee zou gaan wandelen

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi Annemieke,
Ja, lijkt me leuk! Volgens mij moet Rens beide kerstdagen werken, dus in dat geval ben ik ook vrij alleen-ig met kerst...
Ja, lijkt me leuk! Volgens mij moet Rens beide kerstdagen werken, dus in dat geval ben ik ook vrij alleen-ig met kerst...
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Euh..., 25 december? Of anders euh... 26 december?!basil schreef: doe maar een voorstel zou ik zo zeggen...

Groetjes, Karen
Dan heb jij nog het geluk dat je nog eigen en schoonfamilie hebt waarmee je de kerstdagen al dan niet een beetje verplicht doorbrengt.Saartje schreef: En toch vind ik dat ik die dagen gewoon aan mijn familieverplichtingen moet voldoen. Kost mij maar 2 dagen in het jaar, maar voor de wederzijdse familie is het schijnbaar heel belangrijk. Dus ik kan de 'opoffering' wel opbrengen. Hoewel ik dus veeeeeeeeeel liever mee zou gaan wandelen
Maar er zijn dus genoeg alleenstaanden die dus ECHT geen ouwelijk huis meer hebben door wat voor omstandigheden dan ook.
En daarom vindt ik het zo schitterend om te zien dat ze in deze hondenforumfamilie al dan niet een lotgenote vinden die er moeite voor doet om er gezamelijk een fijne kerst van te maken.
Verplichte nummers daar begin ik niet aan... ook die twee dagen niet... trouwens mijn moeder ziet mij liever door het jaar heen gewoon lekker een keertje onverwachts langskomen dan dat ik een verplicht nummertje af loop te draaien en op een stoel zit te hangen.... stiekum in haar hart vind ze het jammer dat ze niet mee kan naar het buitenland... omdat ze voor die verplichte nummers van broers en zussen van me thuis moet blijven.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik ben ook altijd nog blij met mijn familie, en ik moet er niet aan denken dat er iemand wegvalt daar (schoonfamilie ben ik iets minder zeker over hoormiranda schreef:Dan heb jij nog het geluk dat je nog eigen en schoonfamilie hebt waarmee je de kerstdagen al dan niet een beetje verplicht doorbrengt.
Maar er zijn dus genoeg alleenstaanden die dus ECHT geen ouwelijk huis meer hebben door wat voor omstandigheden dan ook.
En daarom vindt ik het zo schitterend om te zien dat ze in deze hondenforumfamilie al dan niet een lotgenote vinden die er moeite voor doet om er gezamelijk een fijne kerst van te maken.

Maar Annemieke is niet zielig, neem dat maar van me aan, zo heeft ze haar oproepje zeker ook niet bedoeld. Ze is nu naar bed, maar morgen zal ze vast wel reageren :p:
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
Ik vind er niets zieligs aan , aan zo'n kerstwandeling
Ten eerste duurt zo'n wandeling niet een hele dag,dus nog tijd genoeg voor andere dingen,en te tweede ook voor de doggies zijn die dagen feestdagen,wat is dan lekkerder voor ze om met andere honden een fijne wandeling te maken.

Ten eerste duurt zo'n wandeling niet een hele dag,dus nog tijd genoeg voor andere dingen,en te tweede ook voor de doggies zijn die dagen feestdagen,wat is dan lekkerder voor ze om met andere honden een fijne wandeling te maken.

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
Neu maar daar baseerde ik mijn gedachte niet op dat alleenstaande mensen zielig zijn.basil schreef:hierrrrr ben ik. nee, ik ben niet zielig hoor. maar ehhh het zou best fijn zijn om familie te hebben met dit soort dagen. dan maar verplicht of zo. voor mij mag die maand echt zo snel mogelijk om zijn. maar zielig? neuh, dat niet.
Ben af en toe best jaloers... geen vuile sokken van een ander wassen... geen zeurende schoonfam.

Ik bedoelde gewoon dat het een mooie kerstgedachte was dat je Andre Hazes niet grijs hoeft te draaien onder de kerstboom... niet meer en niet minder.

-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Karin
- Actief
- Contacteer:
- yvette huizer
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Hey, er zijn gelukkig meer mensen die de P hebben aan de kerstdagen. Ik ga wel een dag met de schoonfamilie eten maar de rest van de kerst ben ik hondenoppas. Ben alleen bang dat de oude maltezers van mijn moeder zo een wandeling niet trekken, maar ik heb zelf nog een pup waar ik waarschijnlijk mee naar noordwijk of ijmuiden ga, mijn vriend gaat ook zo ie zo mee gelukkig en waarschijnlijk mijn vriendin ook met haar 2 honden, misschien komen er nog wel meer mensen naar t strand???? Is wel gezelli Laat maar weten waar iedereen gaat wandelen, wordt het misschien toch nog leuk met de kerst. :p:
Alle service voor u en uw hond op www.dogadventure.nl
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Bij mij is het precies andersom: mijn ouders hebben de P aan kerst en gevolg: met kerst 'vluchten' zij met sleurhut naar een camping waar na de kerst een bijeenkomst/kampje van hun caravanclub wordt georganiseerd. Ben een paar jaar meegegaan, maar voel me daar nu een beetje te oud voor. Kerst zou ik nog wel aandurven omdat de boel daar dan nog niet is begonnen.
Maar als jullie op 1 van die dagen een wandeling houden, houd ik mij zeker aanbevolen. Met of zonder (mag dat ook?) hond. Zal in ieder geval eens kijken of ze 1 van de jongens dan een paar dagen kunnen missen
.
Maar als jullie op 1 van die dagen een wandeling houden, houd ik mij zeker aanbevolen. Met of zonder (mag dat ook?) hond. Zal in ieder geval eens kijken of ze 1 van de jongens dan een paar dagen kunnen missen

-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Femke en Bailey
- Actief
- ingrid_me
- Actief
- Mijn ras(sen): Border Collie en Border Terrier
- Aantal honden: 2
He hier nog een vrij-allenig persoon die GRAAAAG de kerstdagen wil wandelen.
Heb wel een ideetje, hier heb je een groot gebied met in het midden een giga-waterplas en daar kun je dan langs wandelen. De honden mogen er los en je kunt de auto er goed parkeren.
Het gebied/ plas heet Busloo en het ligt vlakbij de snelweg A1 bij Apeldoorn in de buurt.
Is dat wat???
Heb wel een ideetje, hier heb je een groot gebied met in het midden een giga-waterplas en daar kun je dan langs wandelen. De honden mogen er los en je kunt de auto er goed parkeren.
Het gebied/ plas heet Busloo en het ligt vlakbij de snelweg A1 bij Apeldoorn in de buurt.
Is dat wat???

Groetjes Ingrid, Kian en Joey.
- Femke en Bailey
- Actief