Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vrijallenigenkerstwandeling

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Wendy!
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wendy! »

Ja! Ik had het in de sinterklaas en kerst topic al aangegeven.
Alleen is nu mijn zusje bezig met het project "wendy met de kerst onder de pannen" dus wie weet ben ik niet alleen!
Maar als het even kan, wandel ik graag met je mee!
Groetjes Wendy en Vonya.
In loving memory Aaron (06-04-1994 - 24-05-2007).
You will be missed forever...
AfbeeldingAfbeelding
Femke en Bailey
Actief

Ongelezen bericht door Femke en Bailey »

ik denk dat ik eerste kerstdag hondenoppas ben, mijn ouders gaan meestal met zusjes en kennissen iets ondernemen, dus als jullie dan gaan wil ik best mee! Gezellig! en kunnen jullie Cloudje bewonderen he :-D :-D !!
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Het ligt er een beetje aan wat de plannen van moessie en schoonmoessie zijn :?
Sowieso gaan we naar beide 1 dag, maar soms wil mijn moeder nog weleens kerstavond vieren, dus dan zou er een kerstdag overblijven....

Zodra ik weet wat ze willen en jullie weten wat de wandeldag wordt, kan ik zeggen of ik mee kan (willen wil ik wel ;) die kerstdagen alsmaar binnenzitten vind ik niks :roll: )
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Mag het ook als je een niet vrijallenigen bent :mrgreen: , Ik heb de P aan de kerstdagen en wij ontlopen lekker alle verplichtingen :-D
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

chrico schreef:Mag het ook als je een niet vrijallenigen bent :mrgreen: , Ik heb de P aan de kerstdagen en wij ontlopen lekker alle verplichtingen :-D
Erg he? brrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ik ga veel liever lekker wandelen dan bij al die familieplichtplegingen zitten :?
Maar een boze/beledigde moeder en schoonmoeder is ook weer niks :roll:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Hahah hier zijn ze er nu eindelijk aan gewend :mrgreen: Wij zeggen in noodgevallen dat Bob is weggeroepen :twisted: en voor mij alleen is het veeeeeeeeeeeeel te vermoeiend :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Ik wil ook wel mee. Als het tenminste niet te lang treinen is want ik weet nog niet hoe Job op treinen reageert...
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
dogluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): De Duitse Dog

Ongelezen bericht door dogluna »

basil schreef:het mag ook als je niet allenig bent :ok:
Gelukkig, hier is nog een persoon die echt de pe aan die dagen heeft,ik hoor dus graag welke dag en plan dan mijn visite daar naar. :ok:
Met Dimple gaat het steeds beter kan denk dus als de toestand niet verandert dat hij lekker mee kan wandelen :ok:
Afbeelding

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi,

Weet je al waar je gaat wandelen? Ik ben niet alleen, maar wil misschien wel mee!
miranda

Ongelezen bericht door miranda »

Ik kan helaas niet mee maar wilde toch ff reageren want hier krijg ik nou kippevel en een beetje vochtige ogen van. (emomuts die ik ben)

Een stel meiden die anders allenig onder de kerstboom zitten doen een oproep en een begin van een gezellige kerst is geboren.
Ik zal die dag proosten op jullie allemaal.

TOP!!!!!!!
majelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door majelle »

Ik wil wel mee alleen heb ik geen vervoer, ik moet met het ov komen en ik heb een jonge hond en een volwassen hond. Maar als het te doen is ga ik zeker mee

groetje majelle
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

miranda schreef:want hier krijg ik nou kippevel en een beetje vochtige ogen van. (emomuts die ik ben)
Vochtige ogen? Ja, krijg ik er ook van. Omdat ik niet mee kan. Het verplichte bezoekje aan mijn ouders kan ik wel omzeilen hoor ("Ja tuurlijk meisje, als jij iets leukers te doen hebt met de kerstdagen moet je dan gewoon doen!" :oeps: ), maar als ik onder de 1e kerstdag van m'n schoonfamilie vandaan probeer te komen dan weet ik zeker dat het nooit meer goed komt.
Ik heb dus helemaal niks met kerst. Twee luie hangdagen achter elkaar, die ik heel veel leuker kan besteden dan met familie de hele dag in een warme kamer bij elkaar te zitten. En toch vind ik dat ik die dagen gewoon aan mijn familieverplichtingen moet voldoen. Kost mij maar 2 dagen in het jaar, maar voor de wederzijdse familie is het schijnbaar heel belangrijk. Dus ik kan de 'opoffering' wel opbrengen. Hoewel ik dus veeeeeeeeeel liever mee zou gaan wandelen ;)
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Hoi Annemieke,

Ja, lijkt me leuk! Volgens mij moet Rens beide kerstdagen werken, dus in dat geval ben ik ook vrij alleen-ig met kerst...
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

basil schreef: doe maar een voorstel zou ik zo zeggen...
Euh..., 25 december? Of anders euh... 26 december?! ;)
miranda

Saartje schreef: En toch vind ik dat ik die dagen gewoon aan mijn familieverplichtingen moet voldoen. Kost mij maar 2 dagen in het jaar, maar voor de wederzijdse familie is het schijnbaar heel belangrijk. Dus ik kan de 'opoffering' wel opbrengen. Hoewel ik dus veeeeeeeeeel liever mee zou gaan wandelen ;)
Dan heb jij nog het geluk dat je nog eigen en schoonfamilie hebt waarmee je de kerstdagen al dan niet een beetje verplicht doorbrengt.

Maar er zijn dus genoeg alleenstaanden die dus ECHT geen ouwelijk huis meer hebben door wat voor omstandigheden dan ook.
En daarom vindt ik het zo schitterend om te zien dat ze in deze hondenforumfamilie al dan niet een lotgenote vinden die er moeite voor doet om er gezamelijk een fijne kerst van te maken.

Verplichte nummers daar begin ik niet aan... ook die twee dagen niet... trouwens mijn moeder ziet mij liever door het jaar heen gewoon lekker een keertje onverwachts langskomen dan dat ik een verplicht nummertje af loop te draaien en op een stoel zit te hangen.... stiekum in haar hart vind ze het jammer dat ze niet mee kan naar het buitenland... omdat ze voor die verplichte nummers van broers en zussen van me thuis moet blijven.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

miranda schreef:Dan heb jij nog het geluk dat je nog eigen en schoonfamilie hebt waarmee je de kerstdagen al dan niet een beetje verplicht doorbrengt.
Maar er zijn dus genoeg alleenstaanden die dus ECHT geen ouwelijk huis meer hebben door wat voor omstandigheden dan ook.
En daarom vindt ik het zo schitterend om te zien dat ze in deze hondenforumfamilie al dan niet een lotgenote vinden die er moeite voor doet om er gezamelijk een fijne kerst van te maken.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik ben ook altijd nog blij met mijn familie, en ik moet er niet aan denken dat er iemand wegvalt daar (schoonfamilie ben ik iets minder zeker over hoor ;) )
Maar Annemieke is niet zielig, neem dat maar van me aan, zo heeft ze haar oproepje zeker ook niet bedoeld. Ze is nu naar bed, maar morgen zal ze vast wel reageren :p:
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb ook niet de indruk dat je die wandeling uit 'zieligheid' organiseert hoor! Je houdt gewoon van wandelen :P
Rea
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rea »

Het is dat ik moet werken anders was ik maar wat graag mee gegaan, ben ook meer een doe mens dan een zit en eet mens :ok:
Afbeelding
dogluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): De Duitse Dog

Ongelezen bericht door dogluna »

Ik vind er niets zieligs aan , aan zo'n kerstwandeling :evil:
Ten eerste duurt zo'n wandeling niet een hele dag,dus nog tijd genoeg voor andere dingen,en te tweede ook voor de doggies zijn die dagen feestdagen,wat is dan lekkerder voor ze om met andere honden een fijne wandeling te maken. :ok:
Afbeelding

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
miranda

basil schreef:hierrrrr ben ik. nee, ik ben niet zielig hoor. maar ehhh het zou best fijn zijn om familie te hebben met dit soort dagen. dan maar verplicht of zo. voor mij mag die maand echt zo snel mogelijk om zijn. maar zielig? neuh, dat niet.
Neu maar daar baseerde ik mijn gedachte niet op dat alleenstaande mensen zielig zijn.
Ben af en toe best jaloers... geen vuile sokken van een ander wassen... geen zeurende schoonfam. :mrgreen:
Ik bedoelde gewoon dat het een mooie kerstgedachte was dat je Andre Hazes niet grijs hoeft te draaien onder de kerstboom... niet meer en niet minder. :ok:
veronique
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door veronique »

Mijn vriend moet werken met kerst en mijn familie viert dus waarschijnijk een alternatieve kerst na kerstmis ofzo ;)
Dus als het niet te ver rijden is vanuit zeeland dan kom ik graag wandelen.
Afbeelding
Groetjes van Veronique en een poot van Diezel
Afbeelding
EVEN DE BINNENKANT VAN MIJN OGEN BEKIJKEN....
Karin
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Karin »

Ik ben nog bezig om evt met een vriendin een huisje te huren, als dat onverhoops niet doorgaat hou ik me zeker ook aanbevolen :mrgreen:
groetjes Karin en een poot van kesh, Shia, Muk en Mate
Afbeelding
yvette huizer
geregistreerd lid
Contacteer:

Ongelezen bericht door yvette huizer »

Hey, er zijn gelukkig meer mensen die de P hebben aan de kerstdagen. Ik ga wel een dag met de schoonfamilie eten maar de rest van de kerst ben ik hondenoppas. Ben alleen bang dat de oude maltezers van mijn moeder zo een wandeling niet trekken, maar ik heb zelf nog een pup waar ik waarschijnlijk mee naar noordwijk of ijmuiden ga, mijn vriend gaat ook zo ie zo mee gelukkig en waarschijnlijk mijn vriendin ook met haar 2 honden, misschien komen er nog wel meer mensen naar t strand???? Is wel gezelli Laat maar weten waar iedereen gaat wandelen, wordt het misschien toch nog leuk met de kerst. :p:
Alle service voor u en uw hond op www.dogadventure.nl
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Kerst is 2 dagen. Wij gaan altijd op 1 dag naar beide opa's en oma's. Dus misschien ga ik ook wel mee
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Bij mij is het precies andersom: mijn ouders hebben de P aan kerst en gevolg: met kerst 'vluchten' zij met sleurhut naar een camping waar na de kerst een bijeenkomst/kampje van hun caravanclub wordt georganiseerd. Ben een paar jaar meegegaan, maar voel me daar nu een beetje te oud voor. Kerst zou ik nog wel aandurven omdat de boel daar dan nog niet is begonnen.
Maar als jullie op 1 van die dagen een wandeling houden, houd ik mij zeker aanbevolen. Met of zonder (mag dat ook?) hond. Zal in ieder geval eens kijken of ze 1 van de jongens dan een paar dagen kunnen missen :mrgreen: .
Afbeelding
veronique
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door veronique »

Iemand al een idee waar we kunnen gaan wandelen???
Afbeelding
Groetjes van Veronique en een poot van Diezel
Afbeelding
EVEN DE BINNENKANT VAN MIJN OGEN BEKIJKEN....
Femke en Bailey
Actief

veronique schreef:Iemand al een idee waar we kunnen gaan wandelen???
en kunnen we op eerste kerstdag gaan?? Dan kunnen wij mee!! :mrgreen:
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik vind het een heel leuk idee, maar ja, Tirsa houdt niet zo erg van veel honden bij elkaar. Ze is meer van twee of drie dat vindt ze leuk. Dus als er iemand in de buurt van Eindhoven op tweede kerstdag zou willen gaan wandelen???
ingrid_me
Actief
Mijn ras(sen): Border Collie en Border Terrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door ingrid_me »

He hier nog een vrij-allenig persoon die GRAAAAG de kerstdagen wil wandelen.
Heb wel een ideetje, hier heb je een groot gebied met in het midden een giga-waterplas en daar kun je dan langs wandelen. De honden mogen er los en je kunt de auto er goed parkeren.
Het gebied/ plas heet Busloo en het ligt vlakbij de snelweg A1 bij Apeldoorn in de buurt.

Is dat wat??? :-D
Groetjes Ingrid, Kian en Joey.
Femke en Bailey
Actief

even up! de kerstdagen komen al dichtbij... ;)
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”