Rataplan schreef:Verdedigde hij zijn braaksel niet? Verdedigt hij zijn bak eten ook?
Kan je hem normaal gesproken wel uit zijn bench halen? Moet hij we eens voor straf in zijn bench?
hij is nu 6 maanden en je kunt echt altijd alles bij hem afpakken daar geeft hij helemaal niks om. als hij zit te eten kun je bij wijzen van gewoon mee eten. normaal gesproken kun je hem ook zo uit zijn bench halen of er bij in kruipen en hij gaat NOOIT voor straf in zijn bench. zijn bench is zijn vertrouwde omgeving en als ik hem erin doe doe ik dit zonder te mopperen maar altijd met een heel vrolijke stem.
alain (mijn vriend) zei dat hij met zijn kont naar de deur van zijn bench stond en hij met zo'n schuine blik alain in de gaten hield en echt gromde. nou dat heeft hij nog nooit gedaan. als alain zijn hand er in stak wilde hij hem echt pakken. hij stond wel naast zijn braaksel en heeft dit ook opgegeten, jakkus
alain zei ook, het is heel vreemd ik herkende hem gewoon niet meer terug, en daarna loopt hij zijn bench uit en gaat vrolijk zijn bak eten leeg eten en er is niks meer aan de hand