Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

herkent iemand dit?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

whoopy
Zeer actief
Contacteer:

herkent iemand dit?

Ongelezen bericht door whoopy »

onze whooper moest net overgeven terwijl hij in zijn bench zit. dus mijn vriend wil hem uit de bench halen maar vergeet het maar. hij kende whooper niet meer terug. hij werd vals en wilde mijn vriend echt vals bijten. zo is hij echt nooit.

hij is inmiddels uit zijn bench en gaat vervolgens gewoon zijn bak eten op eten alsof er niks aan de hand is, dus echt ziek is hij ook niet denk ik.

vanochtend met wandelen zat hij ook al aan een drol te knauwen maar ik kon hem net op tijd weg trekken, doet hij anders ook nooit?

ik snap er niks van?? :? :?
Afbeelding Afbeelding

groetjes
caroline, whooper en orbis
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Verdedigde hij zijn braaksel niet? Verdedigt hij zijn bak eten ook?
Kan je hem normaal gesproken wel uit zijn bench halen? Moet hij we eens voor straf in zijn bench?
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
whoopy
Zeer actief
Contacteer:

Rataplan schreef:Verdedigde hij zijn braaksel niet? Verdedigt hij zijn bak eten ook?
Kan je hem normaal gesproken wel uit zijn bench halen? Moet hij we eens voor straf in zijn bench?
hij is nu 6 maanden en je kunt echt altijd alles bij hem afpakken daar geeft hij helemaal niks om. als hij zit te eten kun je bij wijzen van gewoon mee eten. normaal gesproken kun je hem ook zo uit zijn bench halen of er bij in kruipen en hij gaat NOOIT voor straf in zijn bench. zijn bench is zijn vertrouwde omgeving en als ik hem erin doe doe ik dit zonder te mopperen maar altijd met een heel vrolijke stem. :? :?

alain (mijn vriend) zei dat hij met zijn kont naar de deur van zijn bench stond en hij met zo'n schuine blik alain in de gaten hield en echt gromde. nou dat heeft hij nog nooit gedaan. als alain zijn hand er in stak wilde hij hem echt pakken. hij stond wel naast zijn braaksel en heeft dit ook opgegeten, jakkus :kotz: :kotz:

alain zei ook, het is heel vreemd ik herkende hem gewoon niet meer terug, en daarna loopt hij zijn bench uit en gaat vrolijk zijn bak eten leeg eten en er is niks meer aan de hand
Afbeelding Afbeelding

groetjes
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

braaksel verdedigen en een beetje in de war van z'n plotse gekots zijn. denk dat die combinatie het is.

en dat hij braakt en drollen op wil eten, kan duiden op een of ander buikgriepje.
whoopy
Zeer actief
Contacteer:

tsja ik denk maar dat hij gewoon een beetje uit zijn hum was :? :? hij doet nu weer heel vrolijk dus het zal wel goed zijn denk ik!!!

:? :?
Afbeelding Afbeelding

groetjes
Michael
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Michael »

Ja mijn Bull Terrier Chase doet het ook.

Hoeft ook nooit voor straf in de bench ofzo en verdedigt zijn etens bak nooit en heeft dat ook nooit gedaan.
Maar hij heeft ook weleens overgegeven in zijn bench en werd dan ook heel vals, ging grommen en wilde zeker ook bijten!!!....
Waarschijnlijk ziet hij iets in onze blik ofzo, iets wat hij normaal niet ziet...Ik weet het niet......Hij at z'n braaksel dan ook op....jech!!!

Het helpt bij ons heel goed, door net te doen alsof we het niet zagen en hem heel vrolijk te roepen, lokken met iets vreselijks lekkers....
Zorg dat ie uit zichzelf die bench uitkomt.....

En dan pas opruimen (ook zodat hij het niet ziet!!!)
whoopy
Zeer actief
Contacteer:

Michael schreef:Ja mijn Bull Terrier Chase doet het ook.

Hoeft ook nooit voor straf in de bench ofzo en verdedigt zijn etens bak nooit en heeft dat ook nooit gedaan.
Maar hij heeft ook weleens overgegeven in zijn bench en werd dan ook heel vals, ging grommen en wilde zeker ook bijten!!!....
Waarschijnlijk ziet hij iets in onze blik ofzo, iets wat hij normaal niet ziet...Ik weet het niet......Hij at z'n braaksel dan ook op....jech!!!

Het helpt bij ons heel goed, door net te doen alsof we het niet zagen en hem heel vrolijk te roepen, lokken met iets vreselijks lekkers....
Zorg dat ie uit zichzelf die bench uitkomt.....

En dan pas opruimen (ook zodat hij het niet ziet!!!)
zou het dan weer zo'n achterlijk bullenkwaaltje zijn hahahaha :mrgreen:
hij is uiteindelijk ook vanzelf uit zijn bench gekomen en alain heeft het toen ook opgeruimd!!!

verder hebben we niks meer aan hem gemerkt!! ik heb hem 's avonds voor de zekerheid nog wat rijstewater gegeven maar alles gaat weer perfekt!!! :mrgreen: :mrgreen:

ben blij te horen dat ik niet de enige ben die dit meemaakt :mrgreen: had ik ook niet verwacht hoor
Afbeelding Afbeelding

groetjes
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Ik denk dat Whooper een beetje in de war was van het overgeven. En dan schakelt hij gewoon over naar zijn instinctieve gedrag; jezelf verdedigen als je in een benarde positie zit. In dit geval stond hij in de bench waar hij nergens anders heen kon, had hij een onprettig gevoel van het overgeven en bovendien een smakelijk ruikende :kotz: :kotz: :kotz: berg braaksel die nog naar binnen gewerkt moest worden.
Goed dat je hem verder met rust gelaten hebt. Daarna natuurlijk ff checken of je nog steeds je hand in zijn voerbak kan steken zonder dat hij gaat grommen, maar zo te lezen is dat geen probleem. Kan me wel voorstellen dat je er ff van schrikt!
whoopy
Zeer actief
Contacteer:

miekmiek schreef:Ik denk dat Whooper een beetje in de war was van het overgeven. En dan schakelt hij gewoon over naar zijn instinctieve gedrag; jezelf verdedigen als je in een benarde positie zit. In dit geval stond hij in de bench waar hij nergens anders heen kon, had hij een onprettig gevoel van het overgeven en bovendien een smakelijk ruikende :kotz: :kotz: :kotz: berg braaksel die nog naar binnen gewerkt moest worden.
Goed dat je hem verder met rust gelaten hebt. Daarna natuurlijk ff checken of je nog steeds je hand in zijn voerbak kan steken zonder dat hij gaat grommen, maar zo te lezen is dat geen probleem. Kan me wel voorstellen dat je er ff van schrikt!
ja hoor ik kan gewoon met mijn hand in zijn bak met voer, hij laat me bij wijze van zelf mee eten. :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding

groetjes
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

whoopy schreef:
miekmiek schreef:Ik denk dat Whooper een beetje in de war was van het overgeven. En dan schakelt hij gewoon over naar zijn instinctieve gedrag; jezelf verdedigen als je in een benarde positie zit. In dit geval stond hij in de bench waar hij nergens anders heen kon, had hij een onprettig gevoel van het overgeven en bovendien een smakelijk ruikende :kotz: :kotz: :kotz: berg braaksel die nog naar binnen gewerkt moest worden.
ja hoor ik kan gewoon met mijn hand in zijn bak met voer, hij laat me bij wijze van zelf mee eten. :mrgreen: :mrgreen:
en smaakt het? :mrgreen:

Wel toevallig dat het allebei bullen zijn 8O
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
whoopy
Zeer actief
Contacteer:

Rataplan schreef:
whoopy schreef:
en smaakt het? :mrgreen:

Wel toevallig dat het allebei bullen zijn 8O
smaakt een beetje naar vettige kip :mrgreen: :mrgreen:

en ja idd allebei bullen. het blijft een ras apart :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding

groetjes
vuilnisbakkie
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door vuilnisbakkie »

Zegt me niks dit, heb ooit een keer mijn hond weggestuurt omdat ze in mijn slaapkamer wilde kotsen. Tegen haar gezegd dat er zeil in de kamer ligt en dat dat niet voor niets was. Loopt ze naar de kamer en gaat op de bank liggen kotsen en half op het vloerkleed 8O
Achja....maar meestal laat ik haar maar gewoon....als het er uit moet dan moet het er uit. Ik kijk wel als ze klaar is en ruim het dan op...
"De mate van beschaving van een maatschappij is af te meten aan de wijze waarop die omgaat met dieren"
-Gandhi-
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

De Drent die wij vroeger hadden deed dat ook :mrgreen:
Je kon hem zijn voerbak afpakken,maar braaksel verdedigde hij fel hoor! Hoe het komt weet ik niet,maar je hond is zeker niet de enige dus en een Bullenkwaaltje is het ook niet :mrgreen:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
*Silvia*
Zeer actief

.

Ongelezen bericht door *Silvia* »

nou balou die raakt hoogstens in paniek bij het kotsen en vreet het daarna ook weel lekker op :kotz:
maarre aggressief er van worden nee.
denk gewoon dat het een reactie van het kotsen was van whoopertjuh

groetjes sil en balou
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”