Het gaat om een dwergschnauzer , die worden dus ongeveer 30-35 cm hoog en wegen rond de 4-7kg volgens internet ^^
dan zou je dus uitkomen volgens de adviestabellen op small of m.. maar die maten zijn kleiner dan de hamsterkooi die ik heb xD (90hx90bx50d)
Ik vind dit wel heel erg klein..
Het wordt voor in het begin.. als ik even naar de winkel ben bijvoorbeeld in de bench.. en misschien 's nachts (tenzij op onze kamer makkelijker blijkt).. Dus eigenlijk vooral ook omdat ik veel heb gelezen dat honden het ook wel fijn vinden om hun eigen holletje te hebben. (het hondje mag dus gewoon los lopen met de bench open en mag erin als ze het wilt)
De prijzen schelen vaak helemaal niet zoveel tussen XXXXL of L
en nu zie ik ook veel benches die inklapbaar zijn voor bijvoorbeeld in de auto makkelijk op te zetten.. Is dit niet gevaarlijk voor als standaard bench binnen te gebruiken? kan dit perongelijk inklappen?
en vinden honden het ook fijn om een doek om de bench heen te hebben? ik zie dat ze die ook verkopen dus daar moet ik dan ook rekening mee houden als ik een bepaalde maat koop.. of de hoes erbij past:P