Yukusaki Akita's: sinds wanneer wordt er naast het CAC en het RCAC bij de teven ook een derde plaats uitgereikt? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Moderator: moderatorteam
LongFields schreef:Gefeliciteerd Carmen, wat een mooi resultaat weer!![]()
Yukusaki Akita's: sinds wanneer wordt er naast het CAC en het RCAC bij de teven ook een derde plaats uitgereikt? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Nouja, als je met 3 overblijft en je word geen eerste of tweede lijkt me die conclusie niet zo moeilijk..LongFields schreef:Gefeliciteerd Carmen, wat een mooi resultaat weer!![]()
Dat is hetzelfde als zeggen da je vice world winner bent. Het bestaat gewoon niet. Je hebt een 1 uitmuntend gehaald en verder niks gedaan. Geeft niet hoor.Yukusaki Akitas schreef:Nouja, als je met 3 overblijft en je word geen eerste of tweede lijkt me die conclusie niet zo moeilijk..LongFields schreef:Gefeliciteerd Carmen, wat een mooi resultaat weer!![]()
Ik zeg niet dat ze iets gehaald heeft, alleen dat ze 3e was. Datis toch gewoon de waarheid? Ondanks dat t geen officiële plaatsing is.nathalie schreef:Dat is hetzelfde als zeggen da je vice world winner bent. Het bestaat gewoon niet. Je hebt een 1 uitmuntend gehaald en verder niks gedaan. Geeft niet hoor.Yukusaki Akitas schreef:Nouja, als je met 3 overblijft en je word geen eerste of tweede lijkt me die conclusie niet zo moeilijk..LongFields schreef:Gefeliciteerd Carmen, wat een mooi resultaat weer!![]()
Het bestaat niet. Maar als jij daar blij van wordt..Yukusaki Akitas schreef:Ik zeg niet dat ze iets gehaald heeft, alleen dat ze 3e was. Datis toch gewoon de waarheid? Ondanks dat t geen officiële plaatsing is.nathalie schreef:Dat is hetzelfde als zeggen da je vice world winner bent. Het bestaat gewoon niet. Je hebt een 1 uitmuntend gehaald en verder niks gedaan. Geeft niet hoor.Yukusaki Akitas schreef:Nouja, als je met 3 overblijft en je word geen eerste of tweede lijkt me die conclusie niet zo moeilijk..LongFields schreef:Gefeliciteerd Carmen, wat een mooi resultaat weer!![]()
Exact mijn punt.nathalie schreef:Dat is hetzelfde als zeggen da je vice world winner bent. Het bestaat gewoon niet. Je hebt een 1 uitmuntend gehaald en verder niks gedaan. Geeft niet hoor.Yukusaki Akitas schreef:Nouja, als je met 3 overblijft en je word geen eerste of tweede lijkt me die conclusie niet zo moeilijk..LongFields schreef:Gefeliciteerd Carmen, wat een mooi resultaat weer!![]()
Meende Linda al te herkennen, leuk!crutz schreef:LongFields schreef:Gefeliciteerd Carmen, wat een mooi resultaat weer!![]()
Thanks, ook met een mooi keurrapport
@show in Oss
Judge P. F. Berchtold (Austria)
Handler Linda Schenk
1Very Promising, best pup
Correct type, would prefer a softer expression. Good neck and topline, well angulated. Correct depth of chest. Happy mover still a bit soft. Throughout good temperament. Well shower.
Maryanne schreef:Wat maakt het uit. Derde plaats is prima hoor.
Ik was trouwens bijna Miss World.