Fijn ook dat je leest wat je lezen wiltYukusaki Akitas schreef:Fijn ook dat mensen álle reacties lezen vóór ze zelf reageren. Ik zeg toch nergens dat ik t leuk vind dat ze dat doet? Zou alleen niet weten hoe ik dat afleer.. Ik vind t trouwens wel mega irritant dat mensen meteen een mening hebben terwijl ze nog nooit gezien hebben wat mijn hond doet...

wat Sanner ook al zegt...je eerdere berichten gaven heel duidelijk aan dat het je maar weinig interesseerde.
Daar waren de reacties op gebassseerd
Ik zeg niet dat je dat fixeren leuk vindt, maar prima dat jij dat wel ergens lijkt te lezen hoor.
Het feit DAT ze het doet is niet leuk, en dat jij dat niet leuk vindt snapt ook iedereen
Het gaat mij erom dat je het toestaat dat dat gedrag gewoon getoond mag worden aan andere honden die notabene aangelijnd ergens rondhobbelen.
Als zo'n aangelijnde hond daar niet blij van wordt (gos, een hond zal maar net geopereerd zijn of zo he?)
en snauwt of gromt en er komt gezeik van dan vind je ook nog dat het op geen enkele wijze jouw probleem is want je hebt geen zin om de vrijheid van je hond in te perken.
DAT gedrag van jou, dat vind ik nou MEGA irritant...
het maakt namelijk dat mijn vrijheid en de vrijheid van mijn hond dus wel ingeperkt wordt want er zijn helaas heel veel hondenbazen zoals jij en dat is nou de reden dat ik in mijn uppie niet het bos inga - tenzij het bijna donker is, of op andere tijden dat niet jantje en pietje daar loopt met zijn hond.
En ik hoef jouw hond en jou niet te kennen om bovenstaande te weten...
Ik heb er namelijk genoeg ervaring mee...fixerende sluiperds die op me af komen geslopen, dan omhoog springen om vervolgens als ongeleid springend hert om me heen te rennen en proberen op mijn hond te duiken
LEUK joh

Vooral ook een baas die 100 meter verderop met de riem om zijn of haar nek op het gemakkie aangewandeld komt en het ver-schrik-kelijk raar vindt dat ik je figuurlijk je strot er wel af kan bijten als ik daar alle zeilen bijzet om mijn aangelijnde hond kort onder me te houden
Een 10 rittenkaartje dierenarts heb ik namelijk al gehad en daar heb ik - geen - zin - meer - in...raar he?