Tja, zoals ik eerder al schreef is en was meer wandelen geen optie. Daar kun je niet over oordelen.Pakdebal schreef:flamme schreef:Dit noemen ze een mening als waarheid verkondigen geloof ik![]()
Mijn dierenarts noemt het in ieder geval niet achterhaalt. Hij noemt bonen maagvulling. Geen voedingswaarde maar ook geen honger.
Ik heb mijn hond dat gelukkig wel gegeven. Ik vond het namelijk zielig als hij honger had gehad.
ik gaf dan een kluifje , en voor het afvallen zou ik meer gewandeld hebben .. en dat bedoelde die dierenarts ..![]()
.
In een kluifje zitten meer kcal dan in bonen en niemand, maar dan ook niemand beweerd hier dat je van bonen afvalt. Wat er hier wel wordt gezegd, ook door mij, is dat bonen een vulmiddel is waar minder kcal inzitten dan in hondenvoeding en dat de hond daarom dus afvalt. Als je dan een kluifje tegen de honger geeft schiet je je doel voorbij lijkt me.
Of eet jij ook een boterham minder en een chocolade reep meer per dag zodat je dan wel het gevoel hebt te lijnen.