moet je eigenlijk niet doen, want dan hebben de eigenaars schikPakdebal schreef: ik zou nog steeds een straatje om gaan , als ik ze zie als tegenliggers
.

Moderator: moderatorteam
moet je eigenlijk niet doen, want dan hebben de eigenaars schikPakdebal schreef: ik zou nog steeds een straatje om gaan , als ik ze zie als tegenliggers
.
Tara schreef:Liever naïef dan argwanend, defensief en bevooroordeeld.Pakdebal schreef:gonnie schreef:Wordt er altijd een beetje iebel van dat alles over een kam wordt geschoren.
weer een beetje naief:
de eigenaar neemt zo'n hond JUIST voor de agressie , hij zal niet snel met een stabij gelopen hebben ..
snap je het nu , waarom ik jullie antwoorden soms zo naief vind ?..
Het laatste wat ik hierover wil zeggen: probeer 'ns hand in eigen boezem te steken, in plaats van iedereen met een afwijkende mening of mensen met meer onderwerpskennis dan jij te veroordelen en bekritiseren. Echt, soms is er nog iets te leren of moet je gewoon accepteren dat er mensen zijn die er een andere mening op na houden. Niks mis mee, zolang je mensen dan maar niet gelijk naïef gaat noemen of eigenaren van bepaalde rassoorten in een hokje gaat plaatsen.Pakdebal schreef:weer een beetje naief:crienepien schreef:Worden ze blij van, kunnen ze lekker achter je aan rennen als ze je angst voelen.Pakdebal schreef:gonnie schreef:Wordt er altijd een beetje iebel van dat alles over een kam wordt geschoren.
ik vind jullie altijd een beetje naief met dit soort dingen , dat wilde ik alleen maar even melden
ik zou nog steeds een straatje om gaan , als ik ze zie als tegenliggers
.
Niet al die honden zijn bijtgraag, zeker niet richting mensen. En als de eigenaar op een verantwoordelijke manier met z'n hond omgaat, zal er heus niet snel wat gebeuren. Maar ga jij lekker een straatje om, goed voor de conditie.
de eigenaar neemt zo'n hond JUIST voor de agressie , hij zal niet snel met een stabij gelopen hebben ..
Hihi. Ik zou eigenlijk best heel graag zien dat PdB ging samenwonen met Suzanne-nummertjes. En dan ben ik gewoon een werkloze vlieg in hun keukengonnie schreef:Nou inderdaad.Tara schreef:Liever naïef dan argwanend, defensief en bevooroordeeld.Pakdebal schreef:weer een beetje naief:
En pak de bal, een Stabij kan ook bijten bij de verkeerde eigenaar hoor zoals elke andere hond.
Durf jij eigenlijk wel te leven.
crienepien schreef:Het laatste wat ik hierover wil zeggen: probeer 'ns hand in eigen boezem te steken, in plaats van iedereen met een afwijkende mening of mensen met meer onderwerpskennis dan jij te veroordelen en bekritiseren. Echt, soms is er nog iets te leren of moet je gewoon accepteren dat er mensen zijn die er een andere mening op na houden. Niks mis mee, zolang je mensen dan maar niet gelijk naïef gaat noemen of eigenaren van bepaalde rassoorten in een hokje gaat plaatsen.
Ik woon vlakbij Rotterdam en zie er ook genoeg die gewoon lief zijn.Pakdebal schreef:crienepien schreef:Het laatste wat ik hierover wil zeggen: probeer 'ns hand in eigen boezem te steken, in plaats van iedereen met een afwijkende mening of mensen met meer onderwerpskennis dan jij te veroordelen en bekritiseren. Echt, soms is er nog iets te leren of moet je gewoon accepteren dat er mensen zijn die er een andere mening op na houden. Niks mis mee, zolang je mensen dan maar niet gelijk naïef gaat noemen of eigenaren van bepaalde rassoorten in een hokje gaat plaatsen.
ik heb meer ervaringen met zulke rassen , dat ze niet te vertrouwen zijn, door het zien van de eigenaar, dan andersom ,
let wel
ik woon in de Randstad , waar ze net als deze man, vaak zo'n hond nemen " voor de macho " .![]()
jullie zien zulke honden bij vrienden , buren of wat dan ook, maar ik heb hele andere verhalen over ze gehoord
en
die kant van het verhaal mag je best hier neerzetten .!
.
Zolang jij die kant van het verhaal niet als absolute waarheid neerpent, vind ik het prima. Maar als je mensen met een andere mening naïef gaat noemen, ga je voor mij een stapje te ver.Pakdebal schreef:crienepien schreef:Het laatste wat ik hierover wil zeggen: probeer 'ns hand in eigen boezem te steken, in plaats van iedereen met een afwijkende mening of mensen met meer onderwerpskennis dan jij te veroordelen en bekritiseren. Echt, soms is er nog iets te leren of moet je gewoon accepteren dat er mensen zijn die er een andere mening op na houden. Niks mis mee, zolang je mensen dan maar niet gelijk naïef gaat noemen of eigenaren van bepaalde rassoorten in een hokje gaat plaatsen.
ik heb meer ervaringen met zulke rassen , dat ze niet te vertrouwen zijn, door het zien van de eigenaar, dan andersom ,
let wel
ik woon in de Randstad , waar ze net als deze man, vaak zo'n hond nemen " voor de macho " .![]()
jullie zien zulke honden bij vrienden , buren of wat dan ook, maar ik heb hele andere verhalen over ze gehoord
en
.
Waarvoor nam jij eigenlijk een hond Marjolein? En waarom neem je nu geen hond meer, eigenlijk?Pakdebal schreef:ik woon in de Randstad , waar ze net als deze man, vaak zo'n hond nemen " voor de macho " .![]()
.
crienepien schreef: Zolang jij die kant van het verhaal niet als absolute waarheid neerpent, vind ik het prima. Maar als je mensen met een andere mening naïef gaat noemen, ga je voor mij een stapje te ver.
Mijn stiefdochter heeft een Stafford, schat van een beest, kroel ik mee, speel ik mee, knuffel ik mee. Maar, ik laat hem niet samen met onze boxer. Omdat ze allebei reu zijn, omdat ik weet dat de Stafford van stiefdochter moeite heeft met reuen die groter zijn en omdat ik het risico niet wil lopen. Stiefdochter weet dat, ik weet dat, klaar!
En ga nou niet zeggen: zie je wel, Staffords zijn niet te vertrouwen. Het gaat erom dat we er samen op een verantwoordelijke manier mee omgaan.
crienepien schreef:Oke, oeverloze discussie, klaar
. (punt)
crienepien schreef:Oke, oeverloze discussie, klaar
. (punt)
Ach, weet je. Schrijven hoeft nog niet eens. Probeer eerst eens te lezen, dan hebben we misschien de eerste stap al te pakken.Pakdebal schreef:maar ik ( !! ) mag dat niet schrijven.
Het verklaard iig waarom jouw hond de ellende kreeg.. jij straalt totale onzekerheid en angst uit. Je hond heeft totaal geen leiding van jou dus mot t zelf opknappen. Met alle gevolgen van dien.Pakdebal schreef:weer een beetje naief:crienepien schreef:Worden ze blij van, kunnen ze lekker achter je aan rennen als ze je angst voelen.Pakdebal schreef:gonnie schreef:Wordt er altijd een beetje iebel van dat alles over een kam wordt geschoren.
ik vind jullie altijd een beetje naief met dit soort dingen , dat wilde ik alleen maar even melden
ik zou nog steeds een straatje om gaan , als ik ze zie als tegenliggers
.
Niet al die honden zijn bijtgraag, zeker niet richting mensen. En als de eigenaar op een verantwoordelijke manier met z'n hond omgaat, zal er heus niet snel wat gebeuren. Maar ga jij lekker een straatje om, goed voor de conditie.
Als ik hetzelfde als jij had willen typen, had ik gekopieerd in plaats van getypt.Pakdebal schreef:crienepien schreef:Oke, oeverloze discussie, klaar
. (punt)
omdat je het niet weet ?
ik vroeg gewoon , waarom schrijf jij hetzelfde als ik op, maar ik mag dat niet van jou
.
.
Haha! Touchécrienepien schreef:Als ik hetzelfde als jij had willen typen, had ik gekopieerd in plaats van getypt.Pakdebal schreef:crienepien schreef:Oke, oeverloze discussie, klaar
. (punt)
omdat je het niet weet ?
ik vroeg gewoon , waarom schrijf jij hetzelfde als ik op, maar ik mag dat niet van jou
.
.
Verder ben ik hier klaar mee, mijn
.
van net was eigenlijk een
,
daarom nu een grote dikke
.
crienepien schreef: Als ik hetzelfde als jij had willen typen, had ik gekopieerd in plaats van getypt.
Verder ben ik hier klaar mee,
Jij zegt dat elke hond van dat ras niet te vertrouwen is, crienepien zegt dat ze geen risico's neemt met haar hond en de hond van haar stiefdochter.Pakdebal schreef:crienepien schreef: Zolang jij die kant van het verhaal niet als absolute waarheid neerpent, vind ik het prima. Maar als je mensen met een andere mening naïef gaat noemen, ga je voor mij een stapje te ver.
Mijn stiefdochter heeft een Stafford, schat van een beest, kroel ik mee, speel ik mee, knuffel ik mee. Maar, ik laat hem niet samen met onze boxer. Omdat ze allebei reu zijn, omdat ik weet dat de Stafford van stiefdochter moeite heeft met reuen die groter zijn en omdat ik het risico niet wil lopen. Stiefdochter weet dat, ik weet dat, klaar!
En ga nou niet zeggen: zie je wel, Staffords zijn niet te vertrouwen. Het gaat erom dat we er samen op een verantwoordelijke manier mee omgaan.
ik snap je verhaal niet , wat moet ik hier mee ?
Je schrijft zelf , dat de honden onderling niet te vertrouwen zijn, en nooit bij elkaar zijn ,
maar ik ( !! ) mag dat niet schrijven , wat jullie al doen ???![]()
.
gonnie schreef:Jij zegt dat elke hond van dat ras niet te vertrouwen is, crienepien zegt dat ze geen risico's neemt met haar hond en de hond van haar stiefdochter.
.
Pakdebal schreef:gonnie schreef:Jij zegt dat elke hond van dat ras niet te vertrouwen is, crienepien zegt dat ze geen risico's neemt met haar hond en de hond van haar stiefdochter.
.
ik zie niet in, waarom het nu ineens anders is , dan dat ik altijd verkondig ( niet te vertrouwen )
haar stiefdochters hond is voor mij gewoon een steekproef -honden geval , wat juist ( ! ) mijn bewering zal versterken
.
gonnie schreef: Jemig, nou ga ik toch echt haast mijn geduld verliezen (en dat wil wat zeggen want ik ben geen type wat snel ongeduldig is) lees jij wel goed?
Wij zeggen niet dat elke Amerikaanse buldog niet te vertrouwen is, jij wel.
Zoals in elk ras heb je honden die bijten en honden die echte knuffels zijn.
We zeggen dus helemaal niet hetzelfde.
Nou, heb mijn geduld nog niet helemaal verloren maar het gaat haast gebeuren. Hahahahaha.kipo schreef:gonnie schreef: Jemig, nou ga ik toch echt haast mijn geduld verliezen (en dat wil wat zeggen want ik ben geen type wat snel ongeduldig is) lees jij wel goed?
Wij zeggen niet dat elke Amerikaanse buldog niet te vertrouwen is, jij wel.
Zoals in elk ras heb je honden die bijten en honden die echte knuffels zijn.
We zeggen dus helemaal niet hetzelfde.![]()
![]()
![]()
Gonnie! Je geduld verliezen???? Dat is volgens mij de eerste keer dat ik dat lees.![]()
ik zit al een hele tijd op mijn handen en daar heb ik ook zelden last van
Gehoord ja zoals zovelePakdebal schreef:crienepien schreef:Het laatste wat ik hierover wil zeggen: probeer 'ns hand in eigen boezem te steken, in plaats van iedereen met een afwijkende mening of mensen met meer onderwerpskennis dan jij te veroordelen en bekritiseren. Echt, soms is er nog iets te leren of moet je gewoon accepteren dat er mensen zijn die er een andere mening op na houden. Niks mis mee, zolang je mensen dan maar niet gelijk naïef gaat noemen of eigenaren van bepaalde rassoorten in een hokje gaat plaatsen.
let wel
en
.
Meet PdB.gonnie schreef:Snap niet dat iemand zo over alles heen leest om haar gelijk maar te halen.
Volgens mij haalt ze er alleen de woorden uit die haar uitkomt.
Brigitte schreef:En ja, ik heb ze idd voor de macho, heb nl héél wat te compenseren in mijn broekPakdebal schreef:crienepien schreef:Het laatste wat ik hierover wil zeggen: probeer 'ns hand in eigen boezem te steken, in plaats van iedereen met een afwijkende mening of mensen met meer onderwerpskennis dan jij te veroordelen en bekritiseren. Echt, soms is er nog iets te leren of moet je gewoon accepteren dat er mensen zijn die er een andere mening op na houden. Niks mis mee, zolang je mensen dan maar niet gelijk naïef gaat noemen of eigenaren van bepaalde rassoorten in een hokje gaat plaatsen.
let wel
en
.
kipo schreef:[
![]()
![]()
![]()
Gonnie! Je geduld verliezen???? Dat is volgens mij de eerste keer dat ik dat lees.![]()
ik zit al een hele tijd op mijn handen en daar heb ik ook zelden last van