Pakdebal schreef:Brigitte schreef:
ik woon randje Schilderswijk/Centrum en volgens sommige mensen op dit forum zou ik over de Pitbullkoppen naar mijn auto kunnen lopen (mensen die overigens mss ook maar nooit in Den Haag zijn geweest ook of een plaatje op google hebben gezien en alles weten van DH) maar helaas moet ik jullie teleurstellen ik kan nl wel over de koppen van andere rassen naar de Haagse markt lopen, het valt nl heel erg mee wat er hier aan 'gevaarlijke' rassen loopt. En ik heb al aardig wat jaren honden en NOG NOOIT hier in de buurt of waar dan ook ellende gehad met betrekking tot mijn honden, zelfs niet met mijn vorige hond die totaal niets moest hebben van andere honden.
En ja, ik heb ze idd voor de macho, heb nl héél wat te compenseren in mijn broek

ik was controleur van het verkeersexamen, en daar zag je ze bij mijn post wel lopen , hoor , geen jachthonden gezien .
.
Oh had je dan wel je ogen open

kom maar even op de Prinsengracht lopen richting de stad, zie je Labradoodles maar die zijn niet zo vriendelijk, alleen een jong teefje, iemand met een Grote Poedel een Franse Bulldog en een kruising lelijk x lelijk maar uber schattig

Berners, Labradors Pietje en Kees

Phantoms vriendin Golden Retriever Sunny en oh ja zelfs een man met een Heidewachtel en een Stabij maar die zijn toevallig ook niet zo heel vriendelijk

whaha pittige dame's zijn dat

en ja het is echt een Stabij en geen Border Collie
Oh en hier in de straat mijn honden en een American Stafford teefje, verder 3 Jack Russels, een Golden, een Duitse Herder, 2 Teckels en 3 kruisingen lief x lief rassen oh wat een hoeveelheid gevaarlijke rassen zeg