De 1e keer stond ik daar met een doldwaze Napoleon, gillen schreeuwen, want er zaten overal konijnen, maar toen ik hem op het spoor zette en hem liet zoeken ging hij als een speer, zeer overtuigd richting zijn doel en door bosjes en struiken kwamen we bij de persoon! Hij had het konijnenspoor links laten liggen Zo trots

Afgelopen week met het oefenen ook, helemaal enthousiast, soms wat TE maar zo is hij nou eenmaal en wederom ging hij recht op zijn doel af, die neus gaat over de grond en weer omhoog zigzaggend over het veld en in het hoge gras had hij de persoon zo gevonden.
Gister weer speurklas en een nieuw terrein, ik zag op tekening hoe de persoon gelopen zou zijn zodat ik Napoleon goed kon begeleiden maar dat is gewoon echt bijna niet nodig want hij weet waar hij heen moet/wil en tot 2x aan toe ging hij via het spoor recht op zijn doel af.
Nooit verwacht dat hij het zo goed zou gaan doen, we zullen echt nog wel een dipje of kleine stap terug gaan doen straks maar voor nu? ik ben supertrots op hem. Hij vindt het ook echt leuk heb ik het idee, negeert konijnen, honden, mensen en volgt zijn spoor..
Hopelijk komt er straks ook een vervolg cursus want ik wil hier wel mee doorgaan.
Kijken of ik volgende week weer wat foto's kan regelen.