Moderator: moderatorteam
Jup tis Amerika. Daar zijn ze idd niet zo zuinig met hun kogeltjesNanna schreef:Het is Amerika, neem ik aan? Daar zijn ze niet te flauw met dit soort dingen.
Baas had zich dat moeten realiseren.
Oh GodNanna schreef:Nou, dan word jij daar agent en dan laat je je toch verrot bijten
George.. schreef:Het is maar wat je interpreteert...
Ik snap dat je met zo'n hond eerder het zekere voor het onzekere neemt. Neemt niet weg dat als de hond echt had gewild, hij allang in één van die agenten had gehangen. Dit doet hij niet, hij blaft eerst aan. Dat bedoelde ik met niet voor de kill willen gaan. Ik heb honden gezien die echt voor de kill wilden gaan, die twijfelen geen seconde, dat is gewoon hap en vast. Dat vond ik bij deze hond niet zo. Vandaar mijn twijfel of het schieten niet wat aan de vlugge kant was...George.. schreef:Hij wilde het waarschijnlijk niet afwachten of het echt voor de kill is of niet echt.Eilfy schreef:Het zag er voor mij niet uit of de hond nou echt voor de kill wilde gaan en de agent schoot wel heel erg vlug.
De Rotweiler heeft een bijtkracht die véél sterker is dan bijv. een herder of een pitbull..
Bij mij op het werk (een school), liet een moeder vaak trots foto's zien van haar Rotweiler. Totdat ze die heeft moeten laten inslapen. Het viel "zomaar" totaal onverwachts een vriend van haar zoon in zijn arm aan. Spieren, pezen waren losgescheurd..
Dat die man zijn hond beter op had moeten bergen ben ik absoluut met je eens, dat had zijn hond een hele hoop ellende bespaard. Dat neemt niet weg dat je geen 4 agenten nodig hebt om 1 man te arresteren als de man in kwestie gewoon meewerkt. Ik snap ook wel dat je het niet afwacht, maar om dan vervolgens meerdere keren te schieten en de hond te laten spartelen... dat snap ik niet. Als je dan besluit om te schieten, maak het dan ook af. Had de hond een hoop ellende gescheeld.Nanna schreef:Je legt het veel te veel bij die agenten.Eilfy schreef: Ik heb honden gezien die echt voor de kill wilden gaan, die twijfelen geen seconde, dat is gewoon hap en vast. Dat vond ik bij deze hond niet zo. Vandaar mijn twijfel of het schieten niet wat aan de vlugge kant was...
Dan sowieso nog de vraag of de hond ook op een andere manier uitgeschakeld had kunnen worden, bijvoorbeeld met een tasergun? Volgens mij dragen ze die standaard bij zich.
Wat-die-hadden-moeten-doen.
Ik leg het veel meer bij de aangehouden man. DIE had zijn hond afdoende op moeten bergen.
Nu komt dat beest verhaal halen en het is geen tekkeltje hè. Ik ging dat ook niet af lopen wachten en bovendien zijn ze niet met die hond bezig maar met die vent.
tja...chinezen,hoe die met honden (en katten) omgaan..ik kan je foto's van laten zien uit dat land (en andere aziatische landen) bijv. restaurants, daar wordt je echt kotsmisselijk van..(van dat filmpje trouwens ook)Nanna schreef:Als je van het filmpje van de neergeschoten hond niet blij wordt, word je het van dit filmpje al helemaal niet.
Deze hond wordt doodgeslágen door agenten nadat hij klaarblijkelijk mensen en honden op straat had aangevallen. En ondertussen kwispelt hij lustig door.
Ik geloof dat ik nu wel verstandig ga zijn en niet ga kijken... De samenvatting op papier is al gruwelijk genoegNanna schreef:Als je van het filmpje van de neergeschoten hond niet blij wordt, word je het van dit filmpje al helemaal niet.
Deze hond wordt doodgeslágen door agenten nadat hij klaarblijkelijk mensen en honden op straat had aangevallen. En ondertussen kwispelt hij lustig door.
Kwispelen is dus niet altijd een uiting van blijdschap. Kan ook een soort van deemoed zijn.Nanna schreef:En ondertussen kwispelt hij lustig door.
Ik kon in dat filmpje nergens zien dat hij mensen aanviel, hij wandelde juist heel rustig langs hen. Het enige wat hij deed is dat hondje willen pakken die die vrouw hoog hield. Zelfs toen die chinezen als beesten op hem insloegen deed hij niets dan alleen weg willen lopen. Ze hadden die chinezen op hun kop moeten slaan.Nanna schreef:Ik weet het niet. Tussendoor bleef hij ook nog lustig mensen en honden aanvallen. Ik vond het een raar beest.iones schreef:Kwispelen is dus niet altijd een uiting van blijdschap. Kan ook een soort van deemoed zijn.Nanna schreef:En ondertussen kwispelt hij lustig door.
Maar goed, hoef je hem nog niet dood te slaan natuurlijk. Dat kan ook anders.