Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat is nou de beste brok?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Adjani & Tyson
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bull terrier
Aantal honden: 0
Contacteer:

Re: Wat is nou de beste brok?

Ongelezen bericht door Adjani & Tyson »

Jessy krijgt verschillende varianten van Wolfsblut
op food4pets.be kun je een proefsetje bestellen van 4x1 kilo en alle combinaties van varianten van Wolfsblut / Taste of the Wild/ Canidae zijn mogelijk, of 4x3 kilo
ideaal vind ik :ok:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

t zelfde als al die koolhydraten, - mijn hond doet t er super op, sterker nog hij heeft ze echt nodig en er geen centje last van.
maar vooral vol blijven houden hoor, dat t ZO VERSCHRIKKELIJK slecht is voor een hond :U:
lIk snap t Van Gils is geen hond, of ik wil t niet zien dat hij er toch last van heeft :oohja:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

S@ndr@ schreef:t zelfde als al die koolhydraten, - mijn hond doet t er super op, sterker nog hij heeft ze echt nodig en er geen centje last van.
maar vooral vol blijven houden hoor, dat t ZO VERSCHRIKKELIJK slecht is voor een hond :U:
lIk snap t Van Gils is geen hond, of ik wil t niet zien dat hij er toch last van heeft :oohja:

zonder die rommel had hij wél krullen gehad.. ik zweer het je :pffff:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

dan blijft ie gewoon aan die rommel, ik hou niet zo van krullen :Q:
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

S@ndr@ schreef:t zelfde als al die koolhydraten, - mijn hond doet t er super op, sterker nog hij heeft ze echt nodig en er geen centje last van.

idem hier. Al 9 jaar loopt dat beest kerngezond rond, versteven van de granen en tonnen mest producerend per dag. Stiekem dan wel, want ik merk er niets van :19:

Terwijl de rauw etende hond elke boom en struik die hij tegenkomt, voorziet van een kakstempel :hmmm: :hmmm:
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

maart schreef:

idem hier. Al 9 jaar loopt dat beest kerngezond rond, versteven van de granen en tonnen mest producerend per dag. Stiekem dan wel, want ik merk er niets van :19:

Terwijl de rauw etende hond elke boom en struik die hij tegenkomt, voorziet van een kakstempel :hmmm: :hmmm:

hier dus ook....krijg mijn sporthonden niet op gewicht op enkel vlees. tenminste niet met normale hoeveelheden, 3/4 kilo dagelijks voor een hond van 30 kilo vind ik geen normale hoeveelheden
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”