op food4pets.be kun je een proefsetje bestellen van 4x1 kilo en alle combinaties van varianten van Wolfsblut / Taste of the Wild/ Canidae zijn mogelijk, of 4x3 kilo
ideaal vind ik

Moderator: moderatorteam
S@ndr@ schreef:t zelfde als al die koolhydraten, - mijn hond doet t er super op, sterker nog hij heeft ze echt nodig en er geen centje last van.
maar vooral vol blijven houden hoor, dat t ZO VERSCHRIKKELIJK slecht is voor een hond![]()
lIk snap t Van Gils is geen hond, of ik wil t niet zien dat hij er toch last van heeft
S@ndr@ schreef:t zelfde als al die koolhydraten, - mijn hond doet t er super op, sterker nog hij heeft ze echt nodig en er geen centje last van.
maar vooral vol blijven houden hoor, dat t ZO VERSCHRIKKELIJK slecht is voor een hond![]()
lIk snap t Van Gils is geen hond, of ik wil t niet zien dat hij er toch last van heeft
maart schreef:S@ndr@ schreef:t zelfde als al die koolhydraten, - mijn hond doet t er super op, sterker nog hij heeft ze echt nodig en er geen centje last van.
idem hier. Al 9 jaar loopt dat beest kerngezond rond, versteven van de granen en tonnen mest producerend per dag. Stiekem dan wel, want ik merk er niets van![]()
Terwijl de rauw etende hond elke boom en struik die hij tegenkomt, voorziet van een kakstempel![]()