Uhhh, iets met zwart. Maar wij waren het nietSanne!! schreef:Wie heeft er gewonnen??
We hebben nog een boellll te leren
Moderator: moderatorteam
Uhhh, iets met zwart. Maar wij waren het nietSanne!! schreef:Wie heeft er gewonnen??
Wel jammer dat ik. Dt bad gemist heb.Machie schreef:Neuh, die vond dat ze prima een weekend niet hoefde te douchenMaartje schreef:
Volgens de geruchten is er trouwens wel een HF-lid onvrijwillig gaan zwemmen
Ik vond het ook heel erg leuk! Heel onervaren team en we moeten vooral trainen voor de tussendoor opdrachten. Sommigen gingen goed, anderen dramatisch
Maar toch tevreden naar huis. Er zaten erg leuke puzzels tussen! Alleen al die kleine oogjes... Pffff wat een zoektocht was dat
Volgens mij heeft de eeuwige tweede dit keer gewonnen, de Black Four.Machie schreef:Uhhh, iets met zwart. Maar wij waren het nietSanne!! schreef:Wie heeft er gewonnen??
We hebben nog een boellll te leren
Vind ik ook jammerMaartje schreef:
Wel jammer dat ik. Dt bad gemist heb.
Wij vonden jullie een leuk, sprortief team! Die oogjes vonden wij leuk! Het fijne van die route is dat je in ieder geval meteen weet of je goed zit itt bijvoorbeeld de vlinder of dat Berend Botje.

Ze lagen gewoon los die bottengyanty schreef:Geen van de honden kon een bot vinden om op te graven....(terwijl ik de zakjes wel gewoon zag hoor)
Gefeliciteerd met jullie tweede plek. Jullie waren snel!Machie schreef:Ze lagen gewoon los die bottengyanty schreef:Geen van de honden kon een bot vinden om op te graven....(terwijl ik de zakjes wel gewoon zag hoor)
Niet eens in zakjes. Jullie hebben gewoon Luca nodig, die had er in 1 minuut 2 gevonden
Wij hebben dan weer een bc nodig voor de overige opdrachten. Die opdrachten waren niet echt voor onze honden helaas.
Volgend jaar maar een uitwisselingsproject dan? HahaMachie schreef:Ze lagen gewoon los die bottengyanty schreef:Geen van de honden kon een bot vinden om op te graven....(terwijl ik de zakjes wel gewoon zag hoor)
Niet eens in zakjes. Jullie hebben gewoon Luca nodig, die had er in 1 minuut 2 gevonden
Wij hebben dan weer een bc nodig voor de overige opdrachten. Die opdrachten waren niet echt voor onze honden helaas.

Vier mensen! Ook wij hadden een teamlid die de onderwateropdracht had gedaan (omdat er iemand zo bijdehand was om een bal te gooien in het water te gooien terwijl onze honden erin lagengerda__b schreef:Hoezo onvrijwillig zwemmen...????
Het was een extra onderwater opdracht hoor![]()
Kijk dat er van alle mensen maar 3 het lef hadden om die opdracht aan te gaan zegt veel over jullie he![]()
Ook wij hebben een super weekend gehad al heb ik een paar keer moordneigingen gehad richting die studenten wat een ballen zeg![]()
En alle medewerkers vrijwilligers van Cunos etc...
SUPER bedankt voor alles...het was allemaal heel goed geregeld![]()
Die opmerking van Mark zullen we dan maar vergeten he....tot in Bakkeveen![]()
Hoe hij daar nu toch aan kwam...
Zoek balllllllllllllllll plons dusFrouke schreef:Vier mensen! Ook wij hadden een teamlid die de onderwateropdracht had gedaan (omdat er iemand zo bijdehand was om een bal te gooien in het water te gooien terwijl onze honden erin lagengerda__b schreef:Hoezo onvrijwillig zwemmen...????
Het was een extra onderwater opdracht hoor![]()
Kijk dat er van alle mensen maar 3 het lef hadden om die opdracht aan te gaan zegt veel over jullie he![]()
Ook wij hebben een super weekend gehad al heb ik een paar keer moordneigingen gehad richting die studenten wat een ballen zeg![]()
En alle medewerkers vrijwilligers van Cunos etc...
SUPER bedankt voor alles...het was allemaal heel goed geregeld![]()
Die opmerking van Mark zullen we dan maar vergeten he....tot in Bakkeveen![]()
Hoe hij daar nu toch aan kwam...). Gelukkig was het bij ons de laatste opdracht en heeft ze niet de hele dag met een nat pak hoeven te lopen.
Tja, die studenten![]()
![]()
![]()
, alhoewel ik er zelf weinig last van heb gehad, maar hoorde ook van mensen die twee nachten amper geslapen hadden vanwege de herrie.
Maar al met al wat het weer een super Dogtrail, nu al weer zin in volgend jaar!

Ja zo ging het ongeveergerda__b schreef:Zoek balllllllllllllllll plons dus![]()
![]()
![]()
Ik hou ook best van een feestje, maar dit was wel weer erg veel van het goede. En dan ook gewoon als er mensen komen vragen, om 2 uur 's nachts, of de muziek uit mag er volkomen maling aan hebben.Machie schreef:Ja, die studenten waren een beetje jammer. Een beetje boel jammer. Manman wat een herrie hadden die
Ja, en zo'n weekend is toch best zwaar, vroeg op, lange wandelingen, dan is een beetje nachtrust wel zo fijn. De 1e nacht hebben we wel 1.5 uur geslapen *zucht*Frouke schreef:Ik hou ook best van een feestje, maar dit was wel weer erg veel van het goede. En dan ook gewoon als er mensen komen vragen, om 2 uur 's nachts, of de muziek uit mag er volkomen maling aan hebben.Machie schreef:Ja, die studenten waren een beetje jammer. Een beetje boel jammer. Manman wat een herrie hadden die
Dat is echt niet grappig! En dan lig je maar te denken dat je de volgende dag vroeg op moet, ver moet lopen enz. Ik ben de eerste nacht even wakker geworden, oordoppen in gedaan en weer verder gaan slapen. De tweede nacht heb ik er echt helemaal niks van meegekregen, slaappil en oordoppen en werd om half zeven heerlijk uitgerust wakker, begreep wel dat de tweede nacht de Aussie mannen hadden ingegrepen. Maar het feit dat ze wisten dat wij daar ook stonden en er meerdere keren is gevraagd om de muziek uit te zetten en ze gewoon doorgaan tot vijf uur met die rotherrie is natuurlijk echt van de zotte.Machie schreef:Ja, en zo'n weekend is toch best zwaar, vroeg op, lange wandelingen, dan is een beetje nachtrust wel zo fijn. De 1e nacht hebben we wel 1.5 uur geslapen *zucht*Frouke schreef:Ik hou ook best van een feestje, maar dit was wel weer erg veel van het goede. En dan ook gewoon als er mensen komen vragen, om 2 uur 's nachts, of de muziek uit mag er volkomen maling aan hebben.Machie schreef:Ja, die studenten waren een beetje jammer. Een beetje boel jammer. Manman wat een herrie hadden die

Goed gedaan! Wij deden vorig jaar ook voor het eerst mee en werden toen ook vierdeSijtje schreef:Ons team, Happy Shepherds deed ook voor het eerst mee en we zijn vierde geworden. Vond ik ook best een redelijke prestatie. Wij willen volgend jaar zeker weer meedoen want we vonden het geweldig. Dan zullen we waarschijnlijk ook volgend jaar vanaf de vrijdag al overnachten, tenminste....als we we bij opgave weer tussenkomen.
Wat een super organisatie en wat een saamhorigheid, een geweldig evenement dus!
Wij hebben van de studenten "weinig" gemerkt maar stonden dan ook aan de andere kant van het veld. Verder hebben we enorm geluk gehad met het weer. Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!