Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dogtrail Cunos 2013

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Re: Dogtrail Cunos 2013

Ongelezen bericht door Machie »

Sanne!! schreef:Wie heeft er gewonnen??
Uhhh, iets met zwart. Maar wij waren het niet :LOL:
We hebben nog een boellll te leren :F:
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Machie schreef:
Maartje schreef:

Volgens de geruchten is er trouwens wel een HF-lid onvrijwillig gaan zwemmen :schrik:
Neuh, die vond dat ze prima een weekend niet hoefde te douchen :LOL:

Ik vond het ook heel erg leuk! Heel onervaren team en we moeten vooral trainen voor de tussendoor opdrachten. Sommigen gingen goed, anderen dramatisch :F:
Maar toch tevreden naar huis. Er zaten erg leuke puzzels tussen! Alleen al die kleine oogjes... Pffff wat een zoektocht was dat ;)
Wel jammer dat ik. Dt bad gemist heb.

Wij vonden jullie een leuk, sprortief team! Die oogjes vonden wij leuk! Het fijne van die route is dat je in ieder geval meteen weet of je goed zit itt bijvoorbeeld de vlinder of dat Berend Botje.

Machie schreef:
Sanne!! schreef:Wie heeft er gewonnen??
Uhhh, iets met zwart. Maar wij waren het niet :LOL:
We hebben nog een boellll te leren :F:
Volgens mij heeft de eeuwige tweede dit keer gewonnen, de Black Four.
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie

Maartje schreef:
Wel jammer dat ik. Dt bad gemist heb.

Wij vonden jullie een leuk, sprortief team! Die oogjes vonden wij leuk! Het fijne van die route is dat je in ieder geval meteen weet of je goed zit itt bijvoorbeeld de vlinder of dat Berend Botje.
Vind ik ook jammer :mrgreen:

Ja, die berend botje was ook heel lastig. Voor ons denk ik de moeilijkste opdracht. De makkelijkste vonden wij de laatste opdracht van de zaterdag, die liep top hier :)

Jullie hebben het echt super gedaan! Helemaal omdat jullie maar met 2 waren, echt super!!
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Bent nieuwe naar de verhalen en foto's :cheer:
Volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

ik baal nog steeds dat ik het moest missen :gvd:

maar ben benieuwd naar foto's en verhalen ! leuk leuk en wederom een mooi weer weekend, helemaal top !
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Gefeliciteerd Maartje en Kim... top gedaan !!!

Wat een onwijs leuk weekend hebben we achter de rug ! Gijsje en ik hebben echt genoten !
Wat een toporganisatie en wat een gezelligheid !

Thanks allemaal !

En Gerda , dank je wel voor je heerlijke macaroni van vrijdagavond :J: !
Frouke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell en Border Collie

Ongelezen bericht door Frouke »

Wij zijn ook weer thuis! De honden hebben het weer super gedaan met een derde plek voor de opdrachten met de hond, maar de baasjes hebben nog een hoop te leren :D
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Ik vind het top van jullie Maartje met jullie miniteam!

Inderdaad is the black four, nadat ze al 5 x de tweede plaat bemachtigd hadden nu als winnaar uit de bus gekomen. Wel verdiend ook zeker!

Wij met expeditie collie waren dit jaar tweede. We hadden niet het idee zo best gelopen te hebben. Want de 2e route en de laatste route op zaterdag waren voor ons onbegrijpelijk. Naderhand zijn ze ons nog even uitgelegd (tnx marleen, wellicht hebben we er volgende jaar weer wat aan :E: ). Maar voor de rest hele leuke en uitdagende routes gelopen, maar voor volgende jaar kunnen wij ons ook nog duidelijk verbeteren. En verplicht moet er van ons dit jaar maar 1 op speurcursus. Elk jaar komt er iets terug en die border collies bakken daar dus niks van. Geen van de honden kon een bot vinden om op te graven....(terwijl ik de zakjes wel gewoon zag hoor) :LOL:
Afbeelding
Machie
Zeer actief

gyanty schreef:Geen van de honden kon een bot vinden om op te graven....(terwijl ik de zakjes wel gewoon zag hoor) :LOL:
Ze lagen gewoon los die botten ;)
Niet eens in zakjes. Jullie hebben gewoon Luca nodig, die had er in 1 minuut 2 gevonden :F:
Wij hebben dan weer een bc nodig voor de overige opdrachten. Die opdrachten waren niet echt voor onze honden helaas.
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Machie schreef:
gyanty schreef:Geen van de honden kon een bot vinden om op te graven....(terwijl ik de zakjes wel gewoon zag hoor) :LOL:
Niet eens in zakjes. Jullie hebben gewoon Luca nodig, die had er in 1 minuut 2 gevonden :F:
Wij hebben dan weer een bc nodig voor de overige opdrachten. Die opdrachten waren niet echt voor onze honden helaas.
Gefeliciteerd met jullie tweede plek. Jullie waren snel!

Tess kon ook goed kluiven zoeken, we hebben wel na 2 kluiven nog even van hond gewisseld, maar Fenna snapte het niet. Als er iets op eten lijkt vindt Tess het en voor deze ene keer heb ik daar dankbaar gebruik van gemaakt. Ze was ook goed voorspelbaar in haar keuze van het lekkers. Ze koos steeds de bak die net gevuld werd en dat had ik na 1 x door, dus daarvan hadden we er 4 goed.
En die border heb ik wel. Die kwam goed van pas bij de ballen opdracht met haar ballen obsessie en treibball achtergrond en bij de laan der verleiding. Abby heeft niet eens koekjes gezien, die waren er gewoon niet. Er was een bal aan het einde, veeeeeeel belangrijker.

Onze winst zit bij meer teamleden :wink: , wij kwamen ogen te kort. En vaker in een keer goed lopen zou ook helpen :schrik:
Wij hebben dit jaar wel veel samen gedaan met de Killah Dogs. Die zijn we bij de derde opdracht tegen gekomen, omdat we het allemaal raar vonden dat we zonder pad een heide in gestuurd werden. Dat hebben we eerdere jaren ook wel eens gehad en dan is er na een paar teams wel een paadje zichtbaar, maar nu liepen wij voorop. Nadat we alle alternatieven geprobeerd hadden en dat niets werd zijn we die opdracht gezamenlijk uit gelopen en hoe we daarna ook ons best deden als individuele teams verder te gaan, eerder bij een post weg enz., we kwamen steeds weer samen uit. Uiteindelijk hebben we het opgegeven en zijn we zaterdag gezellig samen verder gegaan.
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
gyanty
Zeer actief

Machie schreef:
Volgend jaar maar een uitwisselingsproject dan? Haha :idea:
Afbeelding
gerda__b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres of te wel de prutschuivers...:)
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door gerda__b »

Hoezo onvrijwillig zwemmen...????
Het was een extra onderwater opdracht hoor :pffff:
Kijk dat er van alle mensen maar 3 het lef hadden om die opdracht aan te gaan zegt veel over jullie he :F:

Ook wij hebben een super weekend gehad al heb ik een paar keer moordneigingen gehad richting die studenten wat een ballen zeg :boos:
En alle medewerkers vrijwilligers van Cunos etc...
SUPER bedankt voor alles...het was allemaal heel goed geregeld :ok:

Die opmerking van Mark zullen we dan maar vergeten he....tot in Bakkeveen :mep:
Hoe hij daar nu toch aan kwam... :19:
Afbeelding

Those who know don't speak....and those who speak don't know ;)

06-06-2003 - 29-04-2015 Branca.
06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse.
09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy.
05-07-2005 - 04-07-2017 Sita.
26-03-2008 - 06-08-2018 Centho.
26-03-2008 - 13-06-2025 Dyani
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pumi »

Ik denk dat wij het volgend jaar ook maar eens moeten proberen. Onze team leden van de wintercompetitie vinden het ook wel wat, dus Twisters gaat volgend jaar ook een poging wagen :E:
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
Frouke
Zeer actief

gerda__b schreef:Hoezo onvrijwillig zwemmen...????
Kijk dat er van alle mensen maar 3 het lef hadden om die opdracht aan te gaan zegt veel over jullie he :F:

Ook wij hebben een super weekend gehad al heb ik een paar keer moordneigingen gehad richting die studenten wat een ballen zeg :boos:

Vier mensen! Ook wij hadden een teamlid die de onderwateropdracht had gedaan (omdat er iemand zo bijdehand was om een bal te gooien in het water te gooien terwijl onze honden erin lagen :boos:). Gelukkig was het bij ons de laatste opdracht en heeft ze niet de hele dag met een nat pak hoeven te lopen.

Tja, die studenten :S: :S: :S: :S: , alhoewel ik er zelf weinig last van heb gehad, maar hoorde ook van mensen die twee nachten amper geslapen hadden vanwege de herrie.

Maar al met al wat het weer een super Dogtrail, nu al weer zin in volgend jaar!
gerda__b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres of te wel de prutschuivers...:)
Contacteer:

Ongelezen bericht door gerda__b »

Frouke schreef:
gerda__b schreef:Hoezo onvrijwillig zwemmen...????

Vier mensen! Ook wij hadden een teamlid die de onderwateropdracht had gedaan (omdat er iemand zo bijdehand was om een bal te gooien in het water te gooien terwijl onze honden erin lagen :boos:). Gelukkig was het bij ons de laatste opdracht en heeft ze niet de hele dag met een nat pak hoeven te lopen.

Tja, die studenten :S: :S: :S: :S: , alhoewel ik er zelf weinig last van heb gehad, maar hoorde ook van mensen die twee nachten amper geslapen hadden vanwege de herrie.

Maar al met al wat het weer een super Dogtrail, nu al weer zin in volgend jaar!
Zoek balllllllllllllllll plons dus :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Afbeelding

Those who know don't speak....and those who speak don't know ;)

06-06-2003 - 29-04-2015 Branca.
06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse.
09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy.
05-07-2005 - 04-07-2017 Sita.
26-03-2008 - 06-08-2018 Centho.
26-03-2008 - 13-06-2025 Dyani
Machie
Zeer actief

Ja, die studenten waren een beetje jammer. Een beetje boel jammer. Manman wat een herrie hadden die :O:
Frouke
Zeer actief

gerda__b schreef:Zoek balllllllllllllllll plons dus :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Ja zo ging het ongeveer :mrgreen:, zij liep op het bruggetje te balanceren en iemand die aan de kant zat (niet van ons team, sabotage!!) gooide een bal vlak naast de brug, de honden er allemaal achteraan en toen werd het allemaal wel heel wankel haha. Gelukkig was het mooi weer.
Machie schreef:Ja, die studenten waren een beetje jammer. Een beetje boel jammer. Manman wat een herrie hadden die :O:
Ik hou ook best van een feestje, maar dit was wel weer erg veel van het goede. En dan ook gewoon als er mensen komen vragen, om 2 uur 's nachts, of de muziek uit mag er volkomen maling aan hebben.
Machie
Zeer actief

Frouke schreef:
Machie schreef:Ja, die studenten waren een beetje jammer. Een beetje boel jammer. Manman wat een herrie hadden die :O:
Ik hou ook best van een feestje, maar dit was wel weer erg veel van het goede. En dan ook gewoon als er mensen komen vragen, om 2 uur 's nachts, of de muziek uit mag er volkomen maling aan hebben.
Ja, en zo'n weekend is toch best zwaar, vroeg op, lange wandelingen, dan is een beetje nachtrust wel zo fijn. De 1e nacht hebben we wel 1.5 uur geslapen *zucht*
Frouke
Zeer actief

Machie schreef:
Frouke schreef:
Ja, en zo'n weekend is toch best zwaar, vroeg op, lange wandelingen, dan is een beetje nachtrust wel zo fijn. De 1e nacht hebben we wel 1.5 uur geslapen *zucht*
Dat is echt niet grappig! En dan lig je maar te denken dat je de volgende dag vroeg op moet, ver moet lopen enz. Ik ben de eerste nacht even wakker geworden, oordoppen in gedaan en weer verder gaan slapen. De tweede nacht heb ik er echt helemaal niks van meegekregen, slaappil en oordoppen en werd om half zeven heerlijk uitgerust wakker, begreep wel dat de tweede nacht de Aussie mannen hadden ingegrepen. Maar het feit dat ze wisten dat wij daar ook stonden en er meerdere keren is gevraagd om de muziek uit te zetten en ze gewoon doorgaan tot vijf uur met die rotherrie is natuurlijk echt van de zotte.
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Jullie hebben toen de vroege ochtend toch wel veel herrie gemaakt mag ik hopen???
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Sijtje
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Beauceron
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sijtje »

Ons team, Happy Shepherds deed ook voor het eerst mee en we zijn vierde geworden. Vond ik ook best een redelijke prestatie. Wij willen volgend jaar zeker weer meedoen want we vonden het geweldig. Dan zullen we waarschijnlijk ook volgend jaar vanaf de vrijdag al overnachten, tenminste....als we we bij opgave weer tussenkomen.
Wat een super organisatie en wat een saamhorigheid, een geweldig evenement dus!

Wij hebben van de studenten "weinig" gemerkt maar stonden dan ook aan de andere kant van het veld. Verder hebben we enorm geluk gehad met het weer. Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!
Moge je hart voor honden vol liefde en je oordeel vol wijsheid zijn
gyanty
Zeer actief

Ik had ook niet zo heel veel last van de studenten. Stond ook aan andere kant van veld, al stonden ze zaterdagnacht ook bij onze tenten, maar goed wij sliepen ook niet hel erg vroeg. Wij hebben ook vol op van de gezelligheid genoten en dat heeft wel wat uurtjes slaap gekost. Die slaap haal ik later wel weer in haha (al is dat deze week nog niet gelukt, want maandag meteen weer vroege dienst.... gaap!)

Super mooie prestatie voor eerste keer van de happy shepherds! Moeten we volgend jaar dus voor uitkijken :ok: hihi.
Afbeelding
Frouke
Zeer actief

Sijtje schreef:Ons team, Happy Shepherds deed ook voor het eerst mee en we zijn vierde geworden. Vond ik ook best een redelijke prestatie. Wij willen volgend jaar zeker weer meedoen want we vonden het geweldig. Dan zullen we waarschijnlijk ook volgend jaar vanaf de vrijdag al overnachten, tenminste....als we we bij opgave weer tussenkomen.
Wat een super organisatie en wat een saamhorigheid, een geweldig evenement dus!

Wij hebben van de studenten "weinig" gemerkt maar stonden dan ook aan de andere kant van het veld. Verder hebben we enorm geluk gehad met het weer. Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!
Goed gedaan! Wij deden vorig jaar ook voor het eerst mee en werden toen ook vierde :D. Dit jaar een stuk slechter helaas, de opdrachten met de hond hadden ons nog enigszins gered, maar het lopen was echt dramatisch. Wel hebben we ons lesje geleerd, we moeten niet denken dat we slimmer zijn dan de rest, als iedereen naar rechts gaat is daar een reden voor :engel:

Vond het dit jaar nog leuker dan vorig jaar, omdat we nu wat beter wisten wat we konden verwachten. En nu weer aftellen tot volgend jaar!
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”