Ik heb het Fabiola per PB zo'n beetje uitgelegd

Moderator: moderatorteam
Hilde schreef:Nouja, je moet natuurlijk niet achter je hond de ring door gaan, haha.
Zolang je geen kind hebt dat haar eigen rondje door de ring rent, is er niets aan de handVrouwtje Knecht schreef:Hilde schreef:Nouja, je moet natuurlijk niet achter je hond de ring door gaan, haha.
Zou je ook zo'n Pbtje mijn kant op willen doen? Heb Knecht opgegeven maar geen idee wat ik kan verwachten!!
Haha dat is ook weer zo.Hilde schreef:Nouja, je moet natuurlijk niet achter je hond de ring door gaan, haha.
M@rleen schreef:Zolang je geen kind hebt dat haar eigen rondje door de ring rent, is er niets aan de handVrouwtje Knecht schreef:Hilde schreef:Nouja, je moet natuurlijk niet achter je hond de ring door gaan, haha.
Zou je ook zo'n Pbtje mijn kant op willen doen? Heb Knecht opgegeven maar geen idee wat ik kan verwachten!!![]()
Er moet toch iemand met de eer strijkenM@rleen schreef:Zolang je geen kind hebt dat haar eigen rondje door de ring rent, is er niets aan de handVrouwtje Knecht schreef:Hilde schreef:Nouja, je moet natuurlijk niet achter je hond de ring door gaan, haha.
Zou je ook zo'n Pbtje mijn kant op willen doen? Heb Knecht opgegeven maar geen idee wat ik kan verwachten!!![]()
Leuk!samantha! schreef:Nou ik heb ingeschreven met Tiesto
Ja kom even langs! Ook Shilohs kijken natuurlijk.moosje schreef:Leuk Sam!
Ben jij er ook Leonie?
Ik kom wel langs Zwolle, kan je wel oppikken?wiebel schreef:Gaat er toevallig iemand vanuit zwolle die kant op?? ik zit een beetje met vervoer die dag :S
Je hebt PB!_Leonie schreef:Ja kom even langs! Ook Shilohs kijken natuurlijk.moosje schreef:Leuk Sam!
Ben jij er ook Leonie?![]()
Ik kom wel langs Zwolle, kan je wel oppikken?wiebel schreef:Gaat er toevallig iemand vanuit zwolle die kant op?? ik zit een beetje met vervoer die dag :S
Er zijn geen obstakels, dat scheelt.samantha! schreef:Tiesto kent ook het hele showgebeuren nog niet.
Ik ga wel even oefenen van te voren en verder zie ik wel wat we ervan bakken
En Jack en DJ gaan niet mee, scheelt weer_Leonie schreef:Er zijn geen obstakels, dat scheelt.samantha! schreef:Tiesto kent ook het hele showgebeuren nog niet.
Ik ga wel even oefenen van te voren en verder zie ik wel wat we ervan bakken
en mag je nog meedoen?Machie schreef:Ik wilde Luca ook inschrijven, maar vrijdag deed de site het niet en ik moest weg. Nu nog ff een mailtje gestuurd of ik hem nog kan inschrijven. Hopelijk kan het!!
nee die hoeft nietsamantha! schreef:Ik heb net het inschrijfbewijs gekregen.
Ik lees dat ze de boekjes controleren, zou een kennelhoest enting ook verplicht zijn?
Oh gelukkigdoesje schreef:nee die hoeft nietsamantha! schreef:Ik heb net het inschrijfbewijs gekregen.
Ik lees dat ze de boekjes controleren, zou een kennelhoest enting ook verplicht zijn?